Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
49
Cevap
1614
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: İnventus'tan aldığım anakart defolu geldi sonrasında , Asus rma'ya birşey yollaycaklar okusunlar. (3. sayfa)
R
2 ay
Yarbay
Konu Sahibi

Asus hangi forumu acaba olmadı orada da şansımı deneyeyim bir orası kaldı zaten heralde her yolu denedik.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mito1172
M
2 ay
Yarbay

Şuan forum bakımda deyip açmadı gece açılınca link atarım bu arkadaş halletti işini istersen mesaj at @Orodruin


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Orodruin , @redoracle
R
2 ay
Yarbay
Konu Sahibi

Attım arkadaşa özelden bi de son olarak orayı deneyelim orası da olmazsa 2. elde tepki için satmayı düşünüyorum nasılsa hiçbirşeyi yok anakartın(!)




Bu mesajda bahsedilenler: @mito1172
O
2 ay
Binbaşı

https://rog.asus.com/forum/forumdisplay.php?309-Hardware-amp-Software-Support%26%238203%3B

Merhaba. Asus ROG Forumlarında hesap açarak sorunu belirtirseniz oradaki admin ve moderatörler yardımcı oluyorlar. Sorunu detaylıca yazın forum içerisinde. Ona göre sizden seri numarasını vs. isteyecekler PM yolu ile.

Örnek teşkil etmesi için kendi açtığım başlığı da paylaşıyorum;

Bu benim açtığım başlık ve Asus yetkilisinin cevabı;

https://rog.asus.com/forum/showthread.php?129460-Crosshair-Hero-VIII-Startup-Issue

Bu linkte de X570'lerde meydana gelen ECN sorununa ait ortak başlık.
Bu başlıkta bende dahil sorunu yaşayan herkesle iletişime geçtiler.

https://rog.asus.com/forum/showthread.php?125064-Asus-dark-hero-startup-issue/page61


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @redoracle
O
2 ay
Binbaşı

Ben Asus ROG forumu üzerinden arıza başlığı açıp yaşadığım sorunu direk ASUS Tayvan'a bildirdim. Onlarda ASUS türkiye iletişime geçip sorunu bildirdiler. RMA için asusa gönderdiğimde anakartımı paşa paşa tamir ettiler. Üretim hatası olduğu için onu düzeltmeleri gerekiyordu. Servis Point yaptı işlemi ve kusursuz halletti. Çünkü ASUS tayvan ile iletişime geçtiğim için ciddiye alıyorlar öyle. Buradan direkt ASUS'a gönderseydim benzer sorunu yaşayacaktım. Ciddiye almayacaklardı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @efsane_300
R
2 ay
Yarbay
Konu Sahibi

tamamdır sağolun hocam heryola başvurdum bir de bunu deneyelim anakart filan değil de haklıyken haksız duruma düşmek canımı sıkan şey yemedim iömedim anakart aldım zaten msı b450 tane, az çok biliyodum başıma gelecekleri.




Bu mesajda bahsedilenler: @Orodruin
R
2 ay
Yarbay
Konu Sahibi

< Resime gitmek için tıklayın >
Böyle bir hata alıyorum kaydoldum ama konuyu görüntüleyemedim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Orodruin
M
2 ay
Yarbay

O bende de oluyor başka yerden tıklayıp siteye gidince sebebini çözemedim

İş parçacığı belirtilmedi. Geçerli bir bağlantı izlediyseniz, lütfen yöneticiyi bilgilendirin


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @redoracle
R
2 ay
Yarbay
Konu Sahibi

Direkt tıklayınca bu çıkıyor ama linki kopyalayıp adrese yazıp gidince sorun olmadı,24 saat geçmesi lazım sanırım konu açabilmek için öyle bişiyler yazdı neyse bekleyip bi konuda ben açıcam olursa olur artık.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mito1172
M
2 ay
Yarbay

iyi fikir aklıma gelmemişti o bak doğrudur öyle açabilir hiç konu açmadım ama dediğin gibi olabilir konu açma

Eddit aynen linki kopyalayınca açtı Direkt tıklayınca araya dh giriyor işi bozan oymuş demek ki her halta da girmese olmaz zaten dh yazısı



https://rog.asus.com/forum/showthread.php?129460-Crosshair-Hero-VIII-Startup-Issue





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 22 Ekim 2022; 3:6:57 >


Bu mesajda bahsedilenler: @redoracle
O
2 ay
Binbaşı

https://rog.asus.com/forum/

Genel forum başlığı bu. Hangi anakartı kullanıyorsanız o kısıma girip o bölüm içerisine konu açarak sorunu belirtin mutlaka. Z690, X570, X670E gibi bölümler var forum içerisinde.




Bu mesajda bahsedilenler: @redoracle
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.