Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
27
Cevap
0
Tıklama
3
Öne Çıkarma
intihar edeceğimden kesin olarak eminim
H
geçen ay
Teğmen
Konu Sahibi

ya bu aralar ya 2 yıl sonra ya 10 yıl sonra öyle ya da böyle doğal yollardan ölmezsem 10 yıl içinde banko intihar ederek yaşamıma son vereceğim

bu aralar olma ihtimali de azımsanmayacak kadar yüksek bu zamana kadar annem icin sabrediyordum bi gram kendim için değil ama artık yavaş yavaş bu neden de yetmiyor yaşamam icin

param yok
para kazanacak hicbir niteliğim yok fiziksel olarak ya da zekasal olarak hiçbir ile uymuyorum nerdeyse
azcık bi parayla bu ekonomide hiçbir şey yapmayarak yaşıyorum

tabi ki bu yukarda yazdığım durum intihar etme nedenlerimin %5 ini bile kaplamıyor maddiyat ile alakası yok sadece hiçbir şey yapmadığımı istesem de yapamayacağımı belirtmek icin gerekliydi

Asıl nedeni geleceğe dair hiçbir umudum yok hiçbir zaman sevilmedim gerçek manada hic arkadasım yok bu hayattaki çoğu şey ilgimi cekmiyor bu toplumdaki
İnsanlara göre değilim hicbir amacım yok beklentim yok gerçekleşmesini umut edebileceğim bir tane bile hayalim yok

belki bi kız beni sevseydi gerçekten o bu kadar bana anlamsız gelen şeylere bi anlam katabilirdi mutlu olabilirdim belki biraz böyle şeyler benim gibileri icin cok önemli illa komik geliyordur bazılarınıza bu ulan kız konusuna takmış intihar ediyor ergen velet cart curt ulan hiçbir şey yok ki hayatımda bari bi sevenimiz olsun lan arasın gel gezelim oraya gidelim burda oturalım seni seviyorum falan desin yok olm yok

yaşarken aldığım her nefesten nefret ediyorum



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

Sakın olumlayıcı bir şey yazmayın. Kanuni cezası var
Yoruma Git
Zexeriya - geçen ay +8
L
geçen ay
Onbaşı

eee ne yapalım? bize ne bundan? aman yapma dostum hayat güzel kuslar cicekler mi dememizi bekliyorsun? yani kız değilim ki ayyy cocuk intihar edecekkk seviyim bari falan diyeyim.. hahahaa.. sadece bir istatistik olarak kayıtlara gecersin.. dünya 5 milyon yıl daha dönmeye devam eder..

the sun rises, the sun sets, then rushes back to where it arose..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lucius24 -- 4 Temmuz 2022; 20:39:48 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
geçen ay
Teğmen
Konu Sahibi

umrumda bile olmadı knk bu dediklerin yani böyle diyip beklentilerimi düşürdüğünü falan mı sanıyorsun hiçbir beklentim yoktu bunu buraya yazarken zaten



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Lucius24
L
geçen ay
Onbaşı

yoo senin beklentilerinle gercekten ilgilenmiyorum ya da gizli bir psikolojik taktik uygulamaya calısmıyorum.. yani kız bulamamıssın falan kızlar seni sevmemis olabilir.. herkes öyle ya da böyle bir bela bulur ve o sekilde yasar sonucta yine ölür.. sana cıkan bela da bunlarmıs.. belki reenkarnasyon varsa dünya'ya brad pitt olarak gelirsin ya da aynı hayat yeniden baslar onu bilemeyiz..

secim senindir..

yani bende en ufak bir garipseme ya da ne bileyim bir ilgi cekme bile yaratmadı yazdıkların.. ölürsen de sadece bir istatistik olursun belki de gazetelere 1 günlük haber olursun.. belki de eksi sozlukte derdini öpeyim butonu yok mu seklinde alay edenler olur ve yine eksi sozlukte vah vah garı bulamamıs ığğğ loser diyenler de olabilir..

olabilir de olabilir.. ancak hepsi normaldir.. cünkü insan olmak budur.. kimi fakir olur, kimi karısız olur, kimi sakat olur, kimi beyinsiz olur, kimi tipitip olur kimi de hicbir sey olmaz.. sen sonuncusu bile olabilirsin.. ancak bu bile normaldir.. ne kadar bilge konusuyorum degil mi?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lucius24 -- 4 Temmuz 2022; 21:15:18 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @highest in the room
Z
geçen ay
Onbaşı

Sakın olumlayıcı bir şey yazmayın. Kanuni cezası var



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

H
geçen ay
Teğmen
Konu Sahibi

cok klişe kanka biraz daha kitap oku



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Lucius24
L
geçen ay
Onbaşı

olur kanka kitap tavsiyen var mı?




Bu mesajda bahsedilenler: @highest in the room
S
geçen ay
Er

zaten bu forumdaki çoğu adam huzurlu bir şekilde yaşlanmış olarak ölmeyecektir kanımca. intihar da sebepler arasında sayılabilir.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

V
geçen ay
Onbaşı

yani intihar ederek ne kazanacaksın ki bunları düşünüp vakit kaybetme bence. senden sonra hayat yine devam edecek sen ölmüş olmanla kalacaksın değmez yani. sana tavsiyem çöp toplamak bile olsa bir işe girmen ya da spor yapıp kafa dağıtman en azından bir meşgalen olur.
piyasada bulunan her zaman kazanır unutma



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

L
geçen ay
Teğmen

Dünyada Cehennemi yaşamak. İntihar çözüm değil hocam ama elbet bir gün herşey çok güzel olucak o günleri görmek için hayatta kalmalısınız.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
geçen ay
Teğmen

18 yaşıma kadar kızlarla konuşamadım. yüzlerine bakmakta bile zorluk çekiyordum. sınıftakiler de beni pek sevmiyorlardı zaten. liseden mezun olurken sınıfça buluşup beni çağırmayı unutmuşlardı dokuz kişilik sınıfta... sonra bi tane kızla tanıştım dershanede. hayat bu, ne zaman ne olacağı belli olmuyor. sizi de seven olur bir gün eminim. olmasa da gerek yok bence. bunca yıl arkadaşınız olmadan yaşamışsınız, bundan sonrasını mı idare edemeyeceksiniz?



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

Y
geçen ay
Onbaşı

olm bir ara hayatını düzeltiyordun sen sevinmiştim hatta noldu şimdi yine



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: 800krengar


İ
geçen ay
Er

İntihar ederek ne kazanacaksın bilmem ne yazanlar siz ciddi misiniz ya? Burada yazmış o kadar insan düzgün şeyler söyler. Böyle yazacaksınız lütfen susun daha iyi



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

İ
geçen ay
Er

Hocam başkalarına saçma gelen "bunun için mi intihar edeceksin yaağğ" dedikleri şeyler bana saçma gelmiyor. Kimse o raddeye gelmeden anlamaz. Bunu teşvik amaçlı söylemiyorum. Hatta kendinizden vazgeçmenizi asla istemem.
Buradakilere takılmayın siz. Sadece bunu diyebilirim. Çok zordur sizin için eminim. Umarım her şey yoluna girer





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isimkalmamışyav -- 4 Temmuz 2022; 23:28:32 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

G
geçen ay
Çavuş

.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-91EE1B1DA -- 30 Temmuz 2022; 3:15:11 >

C
geçen ay
Yüzbaşı

Sana bir akrabami anlatayim.
Bu akrabamin babası bir alkolik. Alkolik oldugu icin eşinibircok defa aldatmis. Evlatlarini severken ayrimcilik yapiyor ve bu akrabamı hiç sevmiyor. Yokmus gibi davraniyor. Bu arkadaşımın annesi eşinin yaptiklarina dayanamayip kanser oluyor ve erken yasta vefat ediyor. Bu çocuklarin hepsi psikolojik olarak bunalima giriyor. Bir tanrsi intihara kalkisiyor digerleri ise evden ayriliyor yuva tamamen dagiliyor. Alkolik olan babalari ise uzuntuden ne yapacagini sasiriyor. Ne cocuklara babalik yapiyor ne de evine adam akilli geliyor. En sonunda baska biriyle evlendiriyorlar. Bu arkadaşım 15 yildir kendi evine ve köyüne gidemiyor. Bu arkadaşıma teyzeleri sahip çikıyor, halalari sahip cikiyor ama babasi sahip cikmiyor. Kendisi çok zor zamanlardan geçti sokakta bile kaldi su anda evli ve 2 çocuk babası. Asker. Sosyal hayati darmadagin olmasina rağmen vstani görevini severek yapmaya devam ediyor. Lise mezunu universite bile okuyamadı. Aklina intihari getirmiyor çünkü tam bir yenilmişin, hayvanlarin bile tercih etmediği bir davranis intihar. Hayatla mücadele ediyor ve aslında bu mücadeleden de sikılmiyor. Çunkü hayat mücadele vermektir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
geçen ay
Teğmen
Konu Sahibi

herkesin kişisel özellikleri aynı değil mücadele etmeye değer bir sey göremiyorum hayatımda



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Cinali1
D
geçen ay
Yüzbaşı

Zaten asıl mücadele hayatında olmayan şeyler içindir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @highest in the room