Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
72
Cevap
0
Tıklama
62
Öne Çıkarma
Cevap: instagram hesabımı kapattım (cidden rahatladım ya) (3. sayfa)

H hanibene
3 ay (367 mesaj)
Prim veren bizleriz kardeşim bi tane resim atıyor hatun açık saçık abazan gruplar uluyorlar resmen e haliyle binlerce milyonlarca beğeni yorum vs. Onlarda haliyle bu işten bi çorba parası alıyorlar. Benim yok gerçi ne face ne insta nede diğerleri. Tavsiye ederim




Bu mesajda bahsedilenler: @Long Nightt

S SilenthillDream
3 ay (763 mesaj)
Yaklaşık 3 senedir sosyal medya kullanmiyorum.. Kafam gayet rahat kimse yok şuraya gitmiş bize haber vermemiş vay efendim geziyorlar derdi çekmiyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T tersosmos
3 ay (351 mesaj)
Sosyal medyadan tanıdıkların hakkında güncel bilgileri alıyorsun düzgün kullanırsan aşırıya kacmazsan bir sıkıntı yok ama her ruh halini oraya resim yada post olarak gönderirsen bu bir sorundur.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @SilenthillDream

S SilenthillDream
3 ay (763 mesaj)
Ne kadar düzgün kullansanda dostum bazen çok sıkıntı çıkabiliyor. Mesela 4sene önce eski sevgilim sürekli farklı profillerden benim evliliğimi bitirmek için elinden geleni yaptı en son herşeyi kapattım.. Oda yetmezmiş gibi arkadaşları da eşime beni kötüledi.. Hadi onu geçtim arkadaş dediğim işyerinden evli kadında benim yuvamı yıkmaya kalktı gerçekten en son kapattım tüm sosyal medyayı ve benim sosyal medya kullanmam zorunlu gibi birşey fotoğrafciyim ama bu yüzden kullanmıyorum malesef yahu onu geçtim sosyal medyada ismimi farklı yaptım nasıl bir sistem varsa nasıl bir data toplamışlarsa tak diye yine ekleniyorum




Bu mesajda bahsedilenler: @tersosmos

A alovera01
3 ay (46 mesaj)
instagramın bir işe yaradığını görmedim.en kapalısı bile mal mal resim atıyor.aşkım sevdiğim diye millet orayı ego tatmin etme yeri olarak kullanıyor




B bikereismiguzel
3 ay (116 mesaj)
sadece instagram değil telefondan komple uzaklaş içindeki huzur oranı yüzde 200 artacak.

ben arada müsait olunca telefon orucu yapıyorum harika bir şey. Telefonu evin diğer odasına sesi acık sekilde koy acil aramalar falan olursa diye oda onun dışında bakmıyorum hiç gerçekten uykuma bile etki ediyor bebek gibi uyuyorum.




K kırılanhayaller
3 ay (1984 mesaj)
Ticari amaçla kullanımıyorsa...

İnsanın ezik duygularını tatmin ettiği bir alandır instagram.

Bir insan bir yere gidip arkadaşlarıyla eğlenirken niye sürekli fotoğraf çekip paylaşır? Ya bende bir sorun var bana mantıksız geliyor yada diğerleri garip. Ama çoğunluk yaptığına göre sorun bende.

Modern röntgenciliktir. Abi bir insan 400 küsür kişiyi nasıl takip eder ve niye eder?




A Argonath LXI
3 ay (5525 mesaj)
Yaklaşık son 2 senedir 10 tane falan takipçim var onlar da ailem ve ailem kadar yakın birkaç arkadaşım. Takip ettiğim 20 tane sayfa var onlar da köpek, araba, reklamsız yabancı mizah sayfaları. Canım sıkılınca açarım, komik şeyler gördükçe arkadaşlarla birbirimize atarız o kadar.

İşyerimden, mahalleden, çocukluk arkadaşı, uzaktan akraba vs. hiçbiri ile takipleşmiyorum, 10 gönderide 15 farklı reklam yapan iğrenç Türk sayfalarını hiç takip etmiyorum.




M murekkep yalamis
3 ay (2490 mesaj)
Ben tinderden aliyom hesaplari gayet guzel taş gibi hatunlar var arada iyi geliyo guzel kizlar görmek





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


X XanthiN
3 ay (12287 mesaj)
Ben zaten pek kullanmıyorum ama Ağustos'tan itibaren hesabımı kapatıp sildim. Hayatımdan birşey eksilmedi.




C Cool Storm
3 ay (945 mesaj)
2015'ten beri kullanmıyorum. Bir şey kaybetmedim.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E emin.meral7
3 ay (9 mesaj)
Her zaman derim ve demeye devam edeceğim.
NE ŞEKİLDE KULLANDIĞINA BAĞLI...




Z zQrba
3 ay (1242 mesaj)
Videoyu izlemek için tıklayınız





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zQrba -- 1 Aralık 2020; 21:6:32 >


T Tieion Amastris
3 ay (3605 mesaj)
Whatsapp dışındakilere çok gerek yok.

Sosyal medya kullanımını olabildiğince an aza indirgeyip ona ayırdığımız vakti kendimize en faydalı olabilecek şekle getirmemiz lazım. Bu hep bilimsel makaleler okuyalım, kişisel gelişimimize veya mesleğimize katkı sağlayacak içeriklere bakalım veya dünya görüşümüzü şekillendirebilecek felsefi metin veya videolarla ilgilenelim demek değil. Faydadan kastım bizi mutlu edecek, keyifli vakit geçirtecek. O aşağı doğru akıp giden ekranda seni rahatsız eden bir şeylerin olduğunu düşünüyorsan o ekranı kendi isteklerine göre tekrar düzenlemen gerekiyor demektir veya baktın sana göre bir şey yok oralarda, kapat gitsin. Birinde de hesabın olmayıversin yani, ne olacak? Kaybedeceğin ne var orada? Soytarılar, bazı insanların salak eylemleri ve fikirleri... Kafayı bu işe yaramaz bir sürü sosyal medya içeriğiyle fazlaca meşgul etmekten kendi iyiliğimiz için kaçınmamız lazım. Yoksa kafa bunlarla dolunca mutsuz, sinir stres sahibi biri olup çıkarsınız sonunda. Onun yerine arkadaşlarınızla, ailenizle, insanlarla birlikte güzel vakit geçirmek (pandemide sakının ), ne bileyim hayvanınız varsa onunla ilgilenmek oynamak, kitaplara dalmak, oyun, müzik, ne bileyim salak bir film dizi izlemek bile bu sosyal medya saçmalıklarına maruz kalmaktan iyidir.

Hiç kullanmayalım demiyorum. Ana sayfanızı, takip ettiğiniz insanları ve sayfaları kendinize göre düzenleyin. Ne görmek istiyorsun orada?

Facebook'ta 2013 olması lazım, hesabımı komple silip kapattıktan sonra bir daha geri dönmedim. Instagram'da zaten çok takılmadım. Twitter'da bir zaman daha çok politik bir şeyler karalayıp paylaştığım bir hesabım vardı. Onu kapattıktan sonra iki sene önce kilitli hesap açtım, yani ne bir şeyler paylaşıyorum ne takipçi alıyorum. Sıfır. Amacım haberlerden falan uzak kalmamak, bir iki fikir okumak, bazı müzik film hesaplarını ve biraz da eğlenceli hesapları takip etmek vs. Zaman zaman takip ettiklerimde temizlik yapıyorum, şu sıralar yine yapacağım. Reklamı yapılan bahis sitelerini, bazı context sayfalarını, bazen sayfama düşen bir takım soytarıları ve artık yazdıkları şeylere katlanamadığım sevmediğim malum parti insanlarını gördükçe sürekli engelliyorum ki bir daha ekranımı kirletmesinler. Engelle ve sessize al süper bir şey, kullanın.

Twitter dışında Reddit ve Ekşi (çaylak hesap, 0 entry, yazar olma isteğim yok) hesaplarım var. Ekşi'de gündemdeki başlıklara göz atıyorum, merakımı çekenlere girip okuyorum sadece ama orası da çok bozdu gerçekten. Bir başlığa giriyorum mesela bazen baştan aşağı herkes komiklik peşinde oluyor, espri kasmaya gelmiş millet. En güzeli Reddit. O kadar çok güzel subreddit var ki en güzel zaman orada geçiyor. Türk subreddit'lere girmiyorum çünkü oraya bir yandan Türkiye'den kaçmak için giriyorum.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


F Fuow
3 ay (190 mesaj)
her gün girip nükleer bomba yapardım




D danny_zuko
3 ay (1539 mesaj)
bence düzgün içerikli sayfaları takip etseydiniz keyifle kullanmaya devam ederdiniz.
Mimari ile ilgili , dünyayı gezen kişilerle ilgili veya bilimsel içeriklerle ilgili sayfaları takip ederek baya bilgileniyor, yeni şeylerden haberdar oluyorum.




X xhacker09x
3 ay (515 mesaj)
İnstagram da yapılacak en iyi şey kız düşürmek :)




T Transformation
3 ay (1392 mesaj)
İnsta üzerine çok şey yazardım da heç halım yok....
iyi yapmışsın kapatmakla zaman israfı




E Emperor Karl Franz
3 ay (2017 mesaj)
Bu triplere de hastayım sanki çok büyük iş başarılmış gibi. Benim de var ama ayda toplasan iki saat anca harcıyorumdur, illa kapatmaya gerek yok yani, sallamayan insan zaten kapatsa da kapatmasa da değişen birşey olmaz onun için.