1. sayfa
| Elenirsin Çünkü erkolar önüne gelene yazıp şımarttıkları için hiç mi vizyonları yok anlamıyorum. |
| Bi adamın profil fotoğrafı olarak tuvalet kağıdı koyup bir kadın profili açması ve gelen mesajlar yorumlar vs ile ilgili bir videosu vardı. Bence o mesaj yağmuru içinde sizin mesajların görünmesi okunmazı kızın beğenmesi vs varyasyonşa 10 üzeri 16 da 1 ihtimal falan. Ama daha yüksek ihtimalle satısal loto oynayın parayı kazanırsanız kızlar kul olur size |
|
Artık evliyim tabi başımız bağlı ama bekarken, 2015-2018 arası çoook düşürmüşlüğüm var. En önemli etken takipleşiyor olmak ayrıca kadınları iyi tanımak lazım, kızı iyi analiz edip ona göre konuşmanız lazım.Bununda yolu bol bol farklı kızla konuşup hata yapmaktan geçiyor |
Yok be hocam kaç sene olmuş.Hem ben müzisyenlik yapıyordum öğrenciyken çevremiz vardı hatun bile bile kabul etti.Bu saatten sonra da ne diyecek |
| Zor. Kanayan gül fotoğraflı kız isimli profillere bile 100'lerce istek giderken normal insanların arada kaynaması çok olağan. Şu cinsel açlığı bizim ülke atamayacak üstünden maalesef. Bir kriteri yok erkeklerin. |
bir sosyal medya platformundan ya da bir uygulamadan birini "düşürmen" için şans faktörünün yanında olması gerekiyor. hiç etrafındaki bir kadına gelen mesajlara baktın mı? bir anda gelen yüzlerce olta mesajı. uygulamalarda ise durum daha felaket. gün içinde karşındaki insana demeye utanıp sıkılacağım iğrençlikte laflar atılıyor. mesela bu uygulamalardan biriyle tanıştığım baya iyi gitar çalan bir hanımefendi wd40 ile gitarının bir parçasının fotoğrafının bakımını yaparken fotoğraf koymuş. gelen mesajların çoğunluğu o wd40'ı bilmem nerene sürerim de ne yaparım temasında ilerliyordu, durum bu kadar vahim. ben gitarla ilgili soru sorup wd40'la dalga geçmiştim, şu fotoğrafa insanca mesaj atan bir sen oldun diye dikkatini çekmişti de muhabbet açılmıştı. sonrası da iyiydi zaten ya da başka birisi uygulamayı kurduğunda ilk gün 1k beğeni geldiğini gösterdi, mesaj kutusu yine felaketti. kadınların bu tarz uygulamalarda ya da sosyal medyada genelde bildirimleri neden kapattıklarını çok iyi anladım. kapatmasalar telefon kitlenir gelen bildirim sayısından.kısacası çok zor. doğru yerde, doğru zamanda olman ve doğru yorumla dikkatini çekmen gerekiyor. attığı bir fotoğrafa hafif şakalı bir mesaj yazarsın, müzik zevkine ya da ilgilendiği bir hobiyle ilgili bir yorumda bulunursun, ilgisini çekerse anca muhabbet başlar. ve emin ol senle yazışırken bir çok aday adayı kenarda bekliyor. soğuduğu anda geçmiş olsun, başka kişiyle şans dener, sana da ufaktan yol verilir. |
| Bu kız bulamıyorum mevzusu cok igrenc bir mevzu gercekten. Sosyal ortamlarda bulunan, kızlarla konusan, kız bulur bulamıyorsa zaten bulamayacaktır.. Bunlar neyin kızından bahsediyorlar, ne kızına ne mesajı gönderiyorlar bunlar acaba ahahaha |
| Kız için instagrama kadar düşen insan da daha aşağısı yok |
|
Kız icin parmagımı bile kımıldatmadım ve kımıldatmam. Her yerde söylüyorum, gelirler, konusurum, knk oluruz, karşılıklı hoslanma olursa olur olmazsa chenneme kdar yolları var.. Kız dedigin seyin üstüne gittikce kacar zaten. Tanışma ortamına girersin zaten yaşıtların varsa geliyor, gelmezlerse belki bir yem atarsın iste konusmak icin, konusan gelen yoksa zaten oradan ekmek cıkmayacak demektir |
| Bak mesela BM'ci goth kız vardı o tarz olarak cok iyiydi. Fakat sonra onunla ayrıldık problemleri coktu. Onu ICQ'dan bulmustum öyle bir kızı kurstan murstan oradan buradan düsürmek pek mümkün degil.. Spesifik hedef yoksa netten uğraşmaya değmez ortamlara girerler beklerler biri düşer zaten.. |
| Aynen katılıyorum. İcq çok iyiydi |
| Facebook'un facebook olduğu dönemlerde her hafta bir kızla tanışıp buluşmaya çıkardık. Instagram aleminde o toplara giremedim. |
1. sayfa
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >