Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
22
Cevap
1189
Tıklama
0
Öne Çıkarma
İlknokta.com Rezilliği

T TossA CoinTo Your Witcher Konu Sahibi
9 yıl (8379 mesaj)
Buz ve ateşin şarkısı yada daha tanınan adıyla taht oyunlarının yeni kitaplarını ilknoktadan sipariş etmiştim . Benim çalıştıgım yerde kargo almam bazen problem oluyor diye eşimin iş adresini verdim kargo gelmiş. Lakin sipariş verdigim kitapların yanına yayınevi bir de elimin yarısı kadar hamamböcegi eklemiş canlı olarak tan. Kargoyu acınca böcek eşimin üstüne atlamış. Ve benim kafamın tası atmış . Elimde fotoğraf olmadığı için koyamıyorum . Çünkü eşim o sinirle böcegi de kargonun kutusunu da imha etmiş. Ama anlattıgına göre kargo Allah a emanet gelmiş zaten kutu tam kapalı bile degilmiş. yani birisi kutunun kenarından elini soksa kitapları alabilecek şekilde kargolamıslar. Bu siteyi ben Allah a havale ediyorum alısveriş yapacak arkadaslara da dikkatli olmalarını kargoyu acarken yanlarında Raid Detan gibi malzemeler bulundurmalarını tavsiye ediyorum. Kimsenin başına gelmez inşallah . Kitapyurdundan şaşarsam böyle oluyor demekki.




B Betax
9 yıl (2188 mesaj)
ciddi rezillikk bu kadarı da olmaz




E Eluchael
9 yıl (319 mesaj)
İlginç 3 sefer alışveriş yaptığım halde kargolanma gerçekten sıkı ve iyiydi.
Belkide Yurt -İçi Kargoda hata vardır yırtmış falan olabilirler .
Okula giderken deposunu açık gördüğümde bakıyorum da içerisi tozlu falan yani.




X XenoLeS9
9 yıl (1220 mesaj)
Bende kitap siparişi verdim geçen tavsiye etmişti bu forumdan biri. Tertemiz geldi tek kitaptı poşete koymuş yurtiçi kargo.O kadar ciddi bir siteden böyle rezil saçma bir hata gelmesi pek mantıklı değil. Kargo esnasında yırtıldıysa böcek girmiştir desem buda zor ihtimal




B blackemre
9 yıl (2428 mesaj)
Kitap gibi hassas ürünlerin daha iyi paketlenip daha iyi muhafaza edilerek adreslere ulaştırılması lazım.Gerek paketleme aşamasındaki firma yetkililerinin gerekse taşıma esnasındaki kargo görevlilerinin titiz çalışmaları gerekmekte.




E Eluchael
9 yıl (319 mesaj)
Bazı kargo şirketleri arabayla dağıtım yapıyor belki görevliler arabaya koyarken yırtmış ve arabada olan böcek girmiştir .




K Kıyamet Senfonisi
9 yıl (1366 mesaj)
Paketlemeyi kötü yapmış olmalılar kargodan olduğunu sanmam yırtılma söz konusu kutunun düşük ihtimal,

Böcek kargo şirketinin muhafaza ettiği yerden girdiğini düşünüyorum. Tabi paketlemeyi düzgün yapsalar böyle sorun olmazdı.




E Eluchael
9 yıl (319 mesaj)
Kitaplar sağlam dimi ?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eluchael -- 5 Kasım 2012; 19:01:05 >


W W.Fichtner
9 yıl (3436 mesaj)
her seyi anladimda bocek nasil giriyor arkadas





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E Eluchael
9 yıl (319 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: A Moonwalker

her seyi anladimda bocek nasil giriyor arkadas

Çok az rastlanır bir durum bence ki bu başlığa girmeden önce böcek aklıma bile gelmemişti :D


Bu mesaja 1 cevap geldi.

W W.Fichtner
9 yıl (3436 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: kara2626

quote:

Orijinalden alıntı: A Moonwalker

her seyi anladimda bocek nasil giriyor arkadas

Çok az rastlanır bir durum bence ki bu başlığa girmeden önce böcek aklıma bile gelmemişti :D

bende arkadas dalga geciyor zannettim. diyorum heralde saka amacli bocek falan mi koydular ama ciddiymis





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Y yurtik
9 yıl (832 mesaj)
Şikayetvar.com'a yazabilirsiniz aslında.




J Jack Rabbit Slims
9 yıl (18729 mesaj)
Ben de bir kere alışveriş yapmıştım ancak sorun yaşamamıştım. Kötü bir durum olmuş sizin için.




K K.B.V.
9 yıl (4964 mesaj)
Bocek protein deposu.

Kitaplarimiz ise bilgi deposu mesajini vermek istemis olabilirler.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T TossA CoinTo Your Witcher Konu Sahibi
9 yıl (8379 mesaj)
Arkadaslar kitaplara yeni bakabildim . kitaplar da bir problem gözükmüyor. Bu durumu ilknoktaya da mail attım 1 saat sonra telefonla aradılar özür dilediler sorunun kargo şirketinde oldugunu soylediler. Lakin sorunun nerde oldugu beni yani tüketiciyi ilgilendirmez o satıcı firmanın problemi ben para verirken içinden kurtcuk cıkarmıyorum nakit alıyolar . o zaman hizmeti de düzgün vericekler. Neyse onlara da söyledim bir daha o firmadan alışveriş yapmam. Ben her kutuyu actıgımda içinden böcek mi cıkacak örümcek mi cıkacak diye ekşına giremem .




İ iztuzu
9 yıl (3729 mesaj)

E Eluchael
9 yıl (319 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: iztuzu

Hocam kargo şirketi neydi?

Yurt içi kargo


Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ iztuzu
9 yıl (3729 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: kara2626

quote:

Orijinalden alıntı: iztuzu

Hocam kargo şirketi neydi?

Yurt içi kargo

Kargo şirketinden de kaynaklanıyor olabilir. Taşıma - indirme esnasında pakette açılma olmuş ve depoda,kamyon kasasında vs. böcek paket içeriğine dahil olmuş olabilir. Tabii can sıkıcı bir durum.




H hakeden yaşar
9 yıl (94 mesaj)
ben kitaplarımı zorla almıştım resmen.
şükretmek lazım böcekli de olsa kargon gelmiş.

o kadar zaman bekledim. telefon ettim düzgünce anlatıım.
olmadı yine baya zaman geçti yine aradım.
arkadaşım bu kadar zamandır ne arıyorsunuz da hala bulamadınız dedim.

ancak elime ulaştı ki o da yarım yamalak.
zaten ilk ve son alışverişimdi oradan.
sorumsuzlar cidden.




N norveçliasosyal
9 yıl (60 mesaj)
Yurtiçi kadar rezil bir görmedim ben.Ben aslında Norveç te yaşıyorum ama artık Danimarka yerleşeceğim idarelik sandalye aldım hepsiburada sitesinden 2 hafta 20 kilogramlık koliyi anca getirdiler.Bayramdan önce kargoya verdi hepsiburada bu akşam geldi.