Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
36
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
İlişkinin yksyi etkilemesi

A aqnbaba Konu Sahibi
3 ay (36 mesaj)
Mezuna kalacaklar veya seneye sınava girecekler kessinlikle bu boku yemeyin sınav senesi iliski kurmayın. İflahim kaydı keske bu boku yemeseydim





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aqnbaba -- 3 Mayıs 2021; 10:28:16 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

sınav senesinde devam eden ilişkiniz varsa ayrılmayın ancak zaten ilişkiniz yoksa da başlamayın.
Yoruma Git
Project Cupertino - 3 ay +27
oldugu surece gecici bir mutluluk verir ama bitince hayatiniz kayar. en azindan 11de tecrube ettim. bu sene basima gelseydi yanmistim
Yoruma Git
osmancakar123 - 3 ay +4

A apostrophe
3 ay (286 mesaj)
+1 zaten ayrılacaksınız siktir edin. benim iflahım kaymadı ama etkiledi yani


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F FENci7474
3 ay (13 mesaj)
Sınavdan sonra sevgili yaptım. Şu an mutluyum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A aqnbaba Konu Sahibi
3 ay (36 mesaj)
Öyle zaten etkiliyor



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @apostrophe

A aqnbaba Konu Sahibi
3 ay (36 mesaj)
Mutluluklar



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @FENci7474

B burak0-
3 ay (5 mesaj)
Erkek adam erkek g.. neyse



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A aqnbaba Konu Sahibi
3 ay (36 mesaj)
Temiz



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @burak0-

O osmancakar123
3 ay (16 mesaj)
oldugu surece gecici bir mutluluk verir ama bitince hayatiniz kayar. en azindan 11de tecrube ettim. bu sene basima gelseydi yanmistim



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A aqnbaba Konu Sahibi
3 ay (36 mesaj)
Mezun senesi bir de boka gidecek sanki bu senem netlerim kötü degil ama bilemiyorum



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @osmancakar123

P Project Cupertino
3 ay (493 mesaj)
sınav senesinde devam eden ilişkiniz varsa ayrılmayın ancak zaten ilişkiniz yoksa da başlamayın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B Berkeseçici
3 ay (24 mesaj)
İmzamı atarım



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Project Cupertino

G generation z
3 ay (92 mesaj)
sevgili işi lisede sadece hayatına heyecan katıyor onun dışında full kayıp 10.11. sınıfım çöp olmuştu




M m1r4l4y
3 ay (34 mesaj)
Sınav senesi başladım msü sonucu 1700 agalar bu iki tarafa bağlı



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S spirinterz11
3 ay (14 mesaj)
Aynen öyle benimde bir tane arkadaşım vardı okuldan 2020 yks hazırlanırken. Bir kızla çıkmaya başladı ağustosta yani sürecin başlarında. Ona o zamanlar yapma eyleme düzenin bozar çabucak ayrılmaya bak geleceğini düşün felan dedim. Sınav sonucunda ise arkadaşım sayısalda 5k civarı sevgilisi olan kız ise 3k civarlarındaydı ve ikaz eden ben ise bu sene 30k dan mezunum
:( Diyeceğim bu işler taraflara bakıyor ve cidden birbirlerine iyi destek olup güzel yükseliş yakalayabiliyolar



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @m1r4l4y

F FENci7474
3 ay (13 mesaj)
Diyeceğim tek bir şey var. VAY AMK




Bu mesajda bahsedilenler: @spirinterz11

M m1r4l4y
3 ay (34 mesaj)
Ben de ağustosta başladım bu sene sonuçlar açıklanınca yazarım



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @spirinterz11

S spirinterz11
3 ay (14 mesaj)
SMKWPSKAKSKZÖ bekliyorum knk hadi bakalım



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @m1r4l4y

M mrcmsl
3 ay (1 mesaj)
eaegs kardeşim




A aqnbaba Konu Sahibi
3 ay (36 mesaj)
Benim de eylul gibi ben de hortlatırım bakarız duruma .d



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @m1r4l4y

T The Killing Road
3 ay (279 mesaj)
Burada suc iliskide degil iliskiyi yönetmekte bence. Biri iki biri uc haneli yapan cift de var gördüğüm ikisi de 5 haneli yapan da.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >