Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
4
Cevap
158
Tıklama
0
Öne Çıkarma
İki sorum olacak
E
16 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

arkadaşlar ben iki şey sorucam
1) Fifa 2006 yı makineme nasıl yüklerim
2)Firmware olayı nedir Dvd writer le ilgili konuda
Çok teşekkürler



S
16 yıl
Yarbay

oyun cd sini tak kurulumu kendi açar. sonra next next diyerek kurulumu tamamlarsın. şifre isterse cd üzerindeki şifreyi girersin veya cd içinde cd yi ararsın. crack olayı varsa cd içindeki crack klasörü içindeki dosyaları oyunu kurduğun yere kopyalarsın. eskileriyle değişirsin yani. tipik kurulum bu şekilde tabi her oyun bu şekilde olmasa da buna yakın kurulur.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
E
16 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

ya sanal sürücü olayı falan diyorlar yoksa ben 2005 i falan kurabiliyorum ama 2006 5 cd lik bi oyun olunca kafam karıştı


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
16 yıl
Yarbay

ikincisini bilmiyorum ama 2006 daemon tools ile çalışıyodur büyük ihtimal.

Oyunu kurmadan once daemon347 programını kurun.

Masaüstündeki kısayola iki kez tıklayın program görev çubuğuna yerleşsin.
sanal bir dvd yaratın.


Görev çubuğundaki daemon programının simgesi üzerine sağ tıklayıp,sırayla
1:"Virtual CD/DV-ROM
2:Device 0:,Mount image"
seçeneklerini seçin. MINI_FIFA06.MDS SECİN VE OYUNU YUKLEYIN.şİMDİ TEKRAR Mount İmage YAPIP MINI_FIFA06.MDS
İSARETLEYİN...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BoGo -- 20 Nisan 2006; 1:18:29 >

S
16 yıl
Yarbay

hııım. ozaman denilen o sanal sürücüyü kur(muhtemelen demoan tool'dur). sonra 1. cd den başlayarak tüm cd leri hdd de belirlediğin bi bölüme aç(muhtemelen rar'lı şekildedir cdler). çünkü oyun aslında dvd oyunu ve bizim uyanıklar böyle cd lere bölmüşler(winrar ile sıkıştırarak). tüm cd leri bilgisayarına çıkardıktan sonra(rarlı dosyaları dışarı çıkar). sonra demoan tolsun tanıyaca dosya uzantıları oluşacak bu cdlerden sen de bunları cd gibi kullanarak oyunu kurmalısın.
kolay gelsin.....



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.