Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 3 mobil kullanıcı
24
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
İbiza mı Astra mı Egea mı ?

C ClydeShelton Konu Sahibi
2 yıl (420 mesaj)
85 88 bin tl civarlarında kilometresi 60 70 bini geçmemiş en az 2013 model bir araba almak istiyoruz Seat İbiza 1.2 tsi Style (2015-2017) Astra H 1.6 Essentia Konfor (2013) ve Fiat Egea 1.4 Lounge (2016-2017) arasında kaldık hangisini önerirsiniz? az kilometre yaptığımız için yakıt tüketimi çok önemli değil bu fiyat bandında başka tavsiyeler de alabilirim.




C Cryin
2 yıl (2558 mesaj)
egea




P Pablo Vader
2 yıl (1954 mesaj)
Bu fiyat ve kriterlere göre Egea. Aslında bana göre sıralama Astra - Ibiza - Egea olurdu ama fiyat ve kilometre kriterlerine bakınca Egea daha mantıklı ve yürütmesi daha az masraflı olacaktır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R ruzgarnufel
2 yıl (1331 mesaj)
İbiza güzel makine hocam özellikle 1,2tsi hem 4 silindir.
Egea dizel olsa egea alınır model farkı olarak



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C ClydeShelton Konu Sahibi
2 yıl (420 mesaj)
2013 Astra H 30 40 bin kilometrede falan bulunabiliyor aslında ama segment farkı olsa da 4 yaş daha yaşlı bir araba almak sizce mantıklı mı ?




Bu mesajda bahsedilenler: @Pablo Vader

C ClydeShelton Konu Sahibi
2 yıl (420 mesaj)
Zaten bizi de cezbeden ibizanın motoru fakat yalıtım konfor genişlik konusunda üzer mi diye düşünüyoruz




Bu mesajda bahsedilenler: @ruzgarnufel

A anyhill
2 yıl (4947 mesaj)
Ben 3 araçla da epey haşır neşir oldum, tercihim Astra ile Egea arasında olurdu, büyük ihtimal Astra tercih ederim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C ClydeShelton Konu Sahibi
2 yıl (420 mesaj)
Astra H 2013 model hatchbacklerde en dolusu essentia konfor sedanlarda enjoy plus mı oluyor ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @anyhill

A anyhill
2 yıl (4947 mesaj)
Bildiğim kadarıyla aynen dediğiniz gibi. HB leri nedense daha fazla tutuldu H kasaların. ŞAhsen ben de HB leri daha şık buluyorum.




Bu mesajda bahsedilenler: @ClydeShelton

L lojistisyen
2 yıl (14075 mesaj)
Astra h 2004 temelli eski bi araba, bu paralara alınmaz.

Ibiza zaten denk değil bu araçlara, egea alınır geçilir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C ClydeShelton Konu Sahibi
2 yıl (420 mesaj)
Çekişi çok üzer mi 1.4 ün 1.5 dizel Fiesta kullanıyorduk daha önce



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @lojistisyen

O OhioWillBeEliminated
2 yıl (26 mesaj)
Şu soruları sormayın artık. Az yakıp parçası daha ucuz olup sedan isterseniz Egea, bunun dışı Astra.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

F Fulcrum299
2 yıl (492 mesaj)
Bu üçü arasından ibizayı alırdım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P phbfmv
2 yıl (1769 mesaj)
Ben olsam astra alırdım. Eski olduğunu falan düşünmeyin. İçlerinden malzeme kalitesi, yol tutuş, güvenlik, izolasyon ve konfor açısından en üstün olanı astradır isterseniz test edin.
Arabaya bindiğinizi hissedersiniz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C ClydeShelton Konu Sahibi
2 yıl (420 mesaj)
Bir tarafınızdan birşey mi eksildi soruyu sorunca? Canın istemiyorsa girmezsin konuya cevap da vermezsin hayret birşey ya



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @OhioWillBeEliminated

M Mbiwa
2 yıl (703 mesaj)
İbiza eski kasa ise cok küçük kafanız tavanda seyahat edersiniz. yeni kasası iadeal




S Sawasson
2 yıl (352 mesaj)
Astra kağıt üstünde egea ve ibizadan kaliteli bir araba, ben olsam o paraya dizel ve temiz bir Kia Rio alırdım



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


P Paco-De Lucia
2 yıl (2831 mesaj)
88 bine Astra J kasa bulunur hocam 2013-2014,sedan isterseniz .1.2 TSI Toledo da bulunur.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


O OhioWillBeEliminated
2 yıl (26 mesaj)
Birkaç asırdır tartışılıyor, forumun asırlık konu varsa açılmasın kuralı aşılalı çok oldu zaten. Asıl olay bunu tekrar tekrar sormak.
Aracın artısını eksisini bilirsin alırken, biliyorsan kafanda karşılaştırırsın.
3 aracı birden kullanan forumda az kişi var zaten. Herkes sizin de yapabileceğiniz tahminleri yapacak.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ClydeShelton

M mur@t_333
2 yıl (3703 mesaj)
Tarihi eser Esp bile olmayan Astra, yağ yakıp gitmeyen Egea. Tabiki İbiza hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >