Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
4
Cevap
290
Tıklama
0
Öne Çıkarma
i ve ş harfleri
C
19 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

arkadaşlar popart menüden bunlerı i için ı ş içinse ş bu kodları kullanarak yazıyorum tam iyi yapıyorum bu sefer düzelttiğim ş ler yine s oluyo bu sefer ş düzeltiyorum ı lar i oluyo kafayı yiyecem bi yardım edin allahrızası için





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi clay -- 7 Ağustos 2005, 16:45:25 >

A
19 yıl
Yüzbaşı

en üstte charset yazar onu türkçeye göre düzelt ..59-9 diye bişiciği kalmaz...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
19 yıl
Er

dreamweaver kullanıyorsan böyle bir sorun olabilir..

türkçe karakter oynayacağın zaman notepad aç..


Bu mesaja 2 cevap geldi.
C
19 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

çok teşekkür edrim arkadaşlar yardımlarınız için



A
19 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: aJx

dreamweaver kullanıyorsan böyle bir sorun olabilir..

türkçe karakter oynayacağın zaman notepad aç..


Olur ben sana ISO-8859-1 charsetli bir kod veriyim notepad ile aç türkçe karakter yaz kendin oyna kendin seyret

Yav arkadaşım bilmediğiniz konuda niye cevap yazarsınız.Kendiniz bilmiyorsunuz karşınızdaki adamı yanlış bilgilendirmeyin.O sorunla senin yazdığının ne alakası var.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.