|
D de bırakırsanız aracın yükü şanzımana biner. Ben şöyle yapıyorum. Durunca önce N ye alıp el frenini çekiyorum Sonra freni bırakıp yeniden basıyorum ve P ye alıyorum Sonra kontağı kapatıyorum. Böyle yapınca aracın yükü şanzımana binmez. |
| Peki vites D'de iken bırakıp stop edersek araç kendini P'ye alıyor mu? Yani tekrar çalıştırdığımızda P den D ye mi çekiyoruz yoksa D den mi hareket ediyoruz? Onu merak ediyorum |
|
D de bırakırsanız kendi P ye almaz, eğimli bir yerde iseniz şanzıman zarar görür. P de stop ettikten sonra yeniden çalıştıracağımız zaman frene basıp çalıştırıp sonra D ye alıp hareket ediyoruz. |
|
Arkadaşlar selamlar 2025 bayon style 1.0 100 bg İzmir yükseliş hyundai de bakım yaptırdım. Foto sunu ekliyorum Belki işine yarayan olur < Resime gitmek için tıklayın > |
|
Selam arkadaslar, Taigo life ile bayon elite arasinda cok kararsiz kaldim. Sifir alacagim. Esim kullanacak Bayon en buyuk artisi 5 yil garantisi Sunroff anahtarsiz calistirma var. Geri gorus kamerasi cok cok iyi. Taigo daha konforlu kaliteli hissettirdi. Kamerasi bayona gore cok kötü. 2 yil garantisi cok kafami karistiriyor. En son Tucson kullandim ondan once kona. Hyundai sorunsuzlugundan cok memnunum Ww hic kullanmadim, surekli sanziman sorunlu diyorlar. Yilda max 5 bin km yaparim. Aralarinda 100 bin tl fark var. Taigo daha pahalk (bu kismi onemsiz) Hangisini onerirsiniz. Tesekkurler |
|
Tamamen araçtan beklentilerinize bağlı. Sürüş konforunda ww, donanım da ise hyundai bir adım önde. Garanti konusu ise bence çok önemli değil, tüm yetkili servisler çakal olmuş zaten. Süspansiyon sertliği dışında bayon'dan memnunum. |
| hocam Hyundai zaten bildiğiniz araçmış. vw iyidir hoştur ama olur da arıza verirse başınız ağrır. tercih elbette sizin ama ben olsam Hyundai den devam ederim |
| Selamünaleyküm hayırlı bayramlar cümleten. 30 bin periyodik bakım fiyatı alan oldu mu arkadaşlar? Aracım 2024 1.0 Bayon |
| 7 yıldır hyundai i20 kullanıyorum eşim de kullansın diye biraz daha yüksek bir araç arıyordum bunlar hoşuma gitti genel olarak Hyundai markasından da memnunum .Bayon almayı düşünüyorum 1,3 -1,4 bütçem var bu aracın kronik bir sıkıntısı ya da sorunu var mıdır ? |
| 1.4 olanlarda benzin pompası sorunu var ancak servis ücretsiz değişim yapıyor . Bir de cam kumanda paneli arızalanıyor diye söyleniyor . Haricinde ciddi bir sorun yok . |
| Hocam cevabınız için teşekkür ederim. Herşey nasip biraz bayiden 0 Bayon alıyordum 20 bin için masadan kalktım akabinde 0 a yakın bir bayon için yine aynı tutarda bir rakam için satıcı vermedi aracı sonrasında C4X almak nasip oldu. İç mekan , konfor olarak C4X Bayon' un çok çok önünde ama aynı rakam tuhaf. |
|
Güle güle binin hocam , ben kia hyundai grubunun tasarım çizgisini çok beğendiğim için ilk tercih sebebimdi. C4x in aynı fiyata olması 1.2 puretech risklerinden dolayı bence . Ülkenin esnafı da insanı da tuhaf gerçekten. Ben bayon alırken eski aracımı çok daha düşük seviyede rakam olmasına rağmen her konuştuğum kişinin teklifiyle arayı bulmaya çalıştım . Ama iş almaya gelince kimse aynısını yapmıyor |
| Teşekkür ederim hocam. Gerçekten öyle bende aracımı satıp araç aldım satarken 3- 5 e hiç bakmadım ama insanlar 10 bin düşmüyor. |
|
Merhabalar Bu cam kumanda arızası derken benim sol halen ayni tıkanıklığı yapıyor. Bazen tekliyor. Basit bir sey mi acaba çözümü ? |
| Hocam direkt kapıdaki kumanda paneli değişiyor bildiğim kadarıyla . |
Bizim Bayon'larda (2024 Style 1.0 dct) aracı stop ederken frene basıp direkt stop edince n'oluyor? Veya P'ye mi alıp kontağı kapatmalıyız? Fark var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle