Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
2367
Cevap
239990
Tıklama
15
Öne Çıkarma
Cevap: Hyundai BAYON Ana Konu (121. sayfa)
A
geçen ay (5830 mesaj)
Yarbay

Bir seyi de merak ediyorum.

Bizim Bayon'larda (2024 Style 1.0 dct) aracı stop ederken frene basıp direkt stop edince n'oluyor? Veya P'ye mi alıp kontağı kapatmalıyız? Fark var mı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
geçen ay (857 mesaj)
Yüzbaşı

D de bırakırsanız aracın yükü şanzımana biner.

Ben şöyle yapıyorum.

Durunca önce N ye alıp el frenini çekiyorum
Sonra freni bırakıp yeniden basıyorum ve P ye alıyorum
Sonra kontağı kapatıyorum.
Böyle yapınca aracın yükü şanzımana binmez.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Akustik34
A
geçen ay (5830 mesaj)
Yarbay

Peki vites D'de iken bırakıp stop edersek araç kendini P'ye alıyor mu? Yani tekrar çalıştırdığımızda P den D ye mi çekiyoruz yoksa D den mi hareket ediyoruz? Onu merak ediyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @cryphos
C
geçen ay (857 mesaj)
Yüzbaşı

D de bırakırsanız kendi P ye almaz, eğimli bir yerde iseniz şanzıman zarar görür.

P de stop ettikten sonra yeniden çalıştıracağımız zaman frene basıp çalıştırıp sonra D ye alıp hareket ediyoruz.




Bu mesajda bahsedilenler: @Akustik34
Y
4 hafta (311 mesaj)
Çavuş

Arkadaşlar selamlar
2025 bayon style 1.0 100 bg
İzmir yükseliş hyundai de bakım yaptırdım.
Foto sunu ekliyorum
Belki işine yarayan olur

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Y.Serdar Çakar -- 15 Mayıs 2026; 16:58:7 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

F
3 hafta (6 mesaj)
Er

Selam arkadaslar,
Taigo life ile bayon elite arasinda cok kararsiz kaldim. Sifir alacagim. Esim kullanacak
Bayon en buyuk artisi 5 yil garantisi
Sunroff anahtarsiz calistirma var. Geri gorus kamerasi cok cok iyi.
Taigo daha konforlu kaliteli hissettirdi. Kamerasi bayona gore cok kötü.
2 yil garantisi cok kafami karistiriyor.
En son Tucson kullandim ondan once kona. Hyundai sorunsuzlugundan cok memnunum
Ww hic kullanmadim, surekli sanziman sorunlu diyorlar.
Yilda max 5 bin km yaparim.
Aralarinda 100 bin tl fark var. Taigo daha pahalk (bu kismi onemsiz)
Hangisini onerirsiniz.
Tesekkurler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
O
2 hafta (704 mesaj)
Teğmen

Tamamen araçtan beklentilerinize bağlı.
Sürüş konforunda ww, donanım da ise hyundai bir adım önde.
Garanti konusu ise bence çok önemli değil, tüm yetkili servisler çakal olmuş zaten.
Süspansiyon sertliği dışında bayon'dan memnunum.




Bu mesajda bahsedilenler: @Fatihemirrr
M
2 hafta (1940 mesaj)
Binbaşı

hocam Hyundai zaten bildiğiniz araçmış. vw iyidir hoştur ama olur da arıza verirse başınız ağrır. tercih elbette sizin ama ben olsam Hyundai den devam ederim



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Fatihemirrr
K
2 hafta (100 mesaj)
Çavuş

Selamünaleyküm hayırlı bayramlar cümleten. 30 bin periyodik bakım fiyatı alan oldu mu arkadaşlar? Aracım 2024 1.0 Bayon



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Ç
2 hafta (427 mesaj)
Yüzbaşı

7 yıldır hyundai i20 kullanıyorum eşim de kullansın diye biraz daha yüksek bir araç arıyordum bunlar hoşuma gitti genel olarak Hyundai markasından da memnunum .Bayon almayı düşünüyorum 1,3 -1,4 bütçem var bu aracın kronik bir sıkıntısı ya da sorunu var mıdır ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
dün (9591 mesaj)
Yarbay

1.4 olanlarda benzin pompası sorunu var ancak servis ücretsiz değişim yapıyor . Bir de cam kumanda paneli arızalanıyor diye söyleniyor . Haricinde ciddi bir sorun yok .


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Çoga
Ç
19 sa. (427 mesaj)
Yüzbaşı

Hocam cevabınız için teşekkür ederim. Herşey nasip biraz bayiden 0 Bayon alıyordum 20 bin için masadan kalktım akabinde 0 a yakın bir bayon için yine aynı tutarda bir rakam için satıcı vermedi aracı sonrasında C4X almak nasip oldu. İç mekan , konfor olarak C4X Bayon' un çok çok önünde ama aynı rakam tuhaf.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @CavaLieR-G
C
19 sa. (9591 mesaj)
Yarbay

Güle güle binin hocam , ben kia hyundai grubunun tasarım çizgisini çok beğendiğim için ilk tercih sebebimdi. C4x in aynı fiyata olması 1.2 puretech risklerinden dolayı bence .

Ülkenin esnafı da insanı da tuhaf gerçekten. Ben bayon alırken eski aracımı çok daha düşük seviyede rakam olmasına rağmen her konuştuğum kişinin teklifiyle arayı bulmaya çalıştım . Ama iş almaya gelince kimse aynısını yapmıyor



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Çoga
Ç
18 sa. (427 mesaj)
Yüzbaşı

Teşekkür ederim hocam. Gerçekten öyle bende aracımı satıp araç aldım satarken 3- 5 e hiç bakmadım ama insanlar 10 bin düşmüyor.



A
8 sa. (5830 mesaj)
Yarbay

Merhabalar
Bu cam kumanda arızası derken benim sol halen ayni tıkanıklığı yapıyor. Bazen tekliyor. Basit bir sey mi acaba çözümü ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @CavaLieR-G
C
6 sa. (9591 mesaj)
Yarbay

Hocam direkt kapıdaki kumanda paneli değişiyor bildiğim kadarıyla .



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Akustik34
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.