Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
5693
Cevap
0
Tıklama
9
Öne Çıkarma
Cevap: ★★★ HUAWEİ MATE 20 LİTE [ANA KONU] KULLANICILARI ★★★ (292. sayfa)

K Kayra Han
3 ay (931 mesaj)
Ben dün ümraniye canpark'taki servise götürdüm ve onardılar cihazı 2 saatte. Hatta cihazın yanlarında çizikler vardı, telefonun çıtalarını da değiştirdik dediler. Sıfır gibi oldu telefon. Eğer İstanbul'daysan öneririm.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Paetzold

P Paetzold
3 ay (5264 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kayra Han

Ben dün ümraniye canpark'taki servise götürdüm ve onardılar cihazı 2 saatte. Hatta cihazın yanlarında çizikler vardı, telefonun çıtalarını da değiştirdik dediler. Sıfır gibi oldu telefon. Eğer İstanbul'daysan öneririm.
Bursadayım hocam keşke İstanbulda olsam.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A aeson01
3 ay (1236 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: m f i

< Resime gitmek için tıklayın >


2 yıldır kullandığım, yeri geldi bir kova suyun içine düşürdüğüm, yeri geldi tüm gücümle yamultmaya çalıştığım, yeri geldi onlarcakez korumalı kılıfla yere düşürdüğüm cihazı hayalet ekranı var diye tek seferde ücret iadesi aldım. (1.5 sene önce 3 kere servise farklı sorundan vermiştim birinde servis telefonumun parmak izini çizdiği için arka kapağı komple değiştirttim.)

huawei telefonları gözünüz kapalı alabilirsiniz. servisine puanım 10/10.
not: hayalet ekranından dolayı servise verecekseniz komple kutusu kulaklığı kablosu ile verin ve iade istiyorsanız ilk verdiğinizde belirtin.
Suya düşürdüğünüzde servise falan götürmediniz mi? Ya da servis dışı bir yerde açıp işlem yaptırmadınız mı? Yani siz iade ediyorsunuz ve suya düştüğü belli olmadan iade edebildiniz mi?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M m f i
3 ay (2352 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: aeson01

Suya düşürdüğünüzde servise falan götürmediniz mi? Ya da servis dışı bir yerde açıp işlem yaptırmadınız mı? Yani siz iade ediyorsunuz ve suya düştüğü belli olmadan iade edebildiniz mi?

Alıntıları Göster
suya 1 1.5 sene önce düştü ama çıkarıp kullandım bi sorun olmadı.




S StormScene
3 ay (106 mesaj)
Merhabalar mevcut android sürümüm 10.0.0.258 3.5 4 saat ekran süresi alıyorum arka kapağa vesayre baktığımda şişik gibi görünen yada kapağı kaldıracak derecede herhangi birşey söz konusu değil. Telefonun uygulamalarını da sildim sadece whatsapp yükledim yine aynı ekran süresi.Pil kullanımında herşey kapalı arka planda ekran 720p'ye aldım güç tasarrufuna aldım 4 saat zor bela attı sizin ekran süreniz nedir ? telefonu alalı 1sene 3 4 ay oluyor temmuz 2021 de garantisi bitiyor yardımcı olursanız sizin ekran sürenize nazaran olmadı yollayayım garantiye teşekkürler




O ofyariz93
3 ay (478 mesaj)
Arkadaşlar merhaba
2 seneye yakın zamandır bu telefonu kullanıyorum ve memnunum diyebilirim. Telefonu yakın bir zamanda düşürdüm ve ekranı kırıldı, bu nedenle telefonu yenilemek istiyorum. Huawei yine almak istiyorum, piyasadaki yeni modellerinden hangisi bunun ayarındadır? Fiyat olarak P Smart lar gözüküyor ancak onlar alt segment diye biliyorum.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


T TurkeyStar
2 ay (2315 mesaj)
1.5 yıllık telefonda ghost screen oluştu daha önce açtığım yerler silinik şekilde görünüyor . Sıfırlayıp denemek lazimmi direk garantiye mi yollayayim dersiniz





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


F foxryum
2 ay (102 mesaj)
Huawei mate 20 lite garantisi hala devam ediyor. Orijinal aksesuarları ve hiç kullanılmayan kulaklığı ile. (Eşim kullanıyor)


İhtiyacı olanlara.

İlan :https://forum.donanimhaber.com/huawei-mate-20-lite-garantisi-devam-eden--146338451#146338451





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi foxryum -- 6 Kasım 2020; 9:40:23 >


K Kulspruta
2 ay (5856 mesaj)
Arkadaşlar merhaba,
Telefonla akıllı saat bağlantısı sürekli kopuyor, acaba değiştirmem gereken bir ayarı mı atlıyorum, fikri olan var mı?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K Kayrabey
2 ay (1644 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: çağlayan1907

Son sürüm cihaz, Chromeda donmalar, kasılmalar oluyor, ekranın tuş kilidini kapatıp açınca bi süre düzelir gibi olup tekrar donuyor, Chromeda donmaya karşı tavsiyeniz var mı teşekkürler...
Via yükleyin.




- -BurakBey
2 ay (592 mesaj)
telefonu düşürdüm ve ekranı çatladı ekranı değiştirmem gerekiyor. daha önce başına gelen var mı? ne kadara yaptırdınız? servise versem nasıl bi ücret çıkartırlar?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


R raskolnikov77
2 ay (4609 mesaj)
Arkadaslar;

4 ay daha ithalatci garantisi olan telefonumu satmak istiyorum.. Ne kadardir yaklasik ikinci el piyasasi..

tesekkurler




S SuperBlack
2 ay (381 mesaj)
Beyler orjinal çıtalı ekran nereden sipariş verebilirim internetten n11 de 280 ene buldum ama çıkma imiş orjinal diyor sorun yaşar mıyım bilmiyorum şuanda beklemedeyim bu şekilde ankarada taktıracağım yada sipariş vereceğim internetten bir yer var mı





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SuperBlack -- 25 Kasım 2020; 7:35:57 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B bombacimülayim
2 ay (1175 mesaj)
Beyler Mate 20 Lite orijinal batarya değişimi yaptıranınız oldu mu hiç?





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


T TurkeyStar
2 ay (2315 mesaj)
Arkadaşlar eşimin TLF nu mate 20 lite hayalet ekran sorunu başladı garantiye yollayacağım yakında sormak istediğim bu cihaz IPS .hayalet ekran sorunu amoled ekranlarda oluyor diye duymuştum IPS dede oluyormu bu sorun





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S SuperBlack
2 ay (381 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: SuperBlack

Beyler orjinal çıtalı ekran nereden sipariş verebilirim internetten n11 de 280 ene buldum ama çıkma imiş orjinal diyor sorun yaşar mıyım bilmiyorum şuanda beklemedeyim bu şekilde ankarada taktıracağım yada sipariş vereceğim internetten bir yer var mı
Cevap verecek kimse yok mu arkadaşlar





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G Gorzop
2 ay (352 mesaj)
Telefonumda son 1 aydır sosyal medya veya chrome uygulamasını açıp, çok hafif şekilde aşağı-yukarı hareket ettirince hangi yöne yapsam o tarafa kendiliğinden atlamalar meydana geliyor. Ekranla bi alakası olabilir mi yoksa sorun yazılımsal mı çözemedim. Bu sorunu benden başka yaşayan var mı? Telefonu sıfırladım yine devam ediyor daha önce yoktu şu an acayip rahatsız etmeye başladı. Küçücük çizik bile yok ve hiç düşürmedim. Son olarak telefonun bataryasının değişimi için garantiye vericem gönderenler telefonları kaç günde geldi cevaplarsa sevinirim.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E eyup.bozucu
2 ay (2 mesaj)
Çok memnunum 👍👍
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @tur1st

P Paetzold
geçen ay (5264 mesaj)
Huawei garanti sürelerini uzatmış. 25 ocakta bitiyordu garantim 1 mart 2021 olmuş baktığımda.

Değerli kullanıcılar,

Orijinal garantisi 28 Kasım 2020 - 28 Şubat 2021 tarihleri arasında sona erecek olan telefon, bilgisayar, tablet, giyilebilir ve ses cihazları dahil olmak üzere HUAWEI Telekomünikasyon Dış. Tic. Ltd. ithalatı ürünler için geçerli garanti 1 Mart 2021'e* kadar uzaltılacaktır.

Sizlere daha etkin hizmet verebilmek için tüm HUAWEI cihaz kullanıcıları için cihaz garantisi uzatılmıştır.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.