Kıbrıs’ta yaşıyorum hocam.3-4 yaşındaki örneklerine 30 bin sterlin falan istiyorlar.Nerdeyse Mercedes aynı fiyata sıfır Cla satıyor üstelik yarısı sıfır faiz 5 sene kredili.Bu arabanın bu kadar çok para edecek neyi var merak ediyorum
Honda'nın bittiğini gösteren bir araba. Diğeri de Honda Prelude. Bu arabayı bu paraları verip neden alsın bir insan evladı? Şahsen yıllardır Honda kullanan biri olarak ve Honda markasını seven biri olarak düşündüğümde, bu paraları Honda'ya vermeyi gözden çıkarmış olsam ya gider spor odaklı Type-R zorlarım, suv istiyorsam da CR-V alırım. Bunu niye alayım ki? Prelude desen ayrı bir facia, spor araba yapıyosun CVT şanzıman var, atmosferik turşu motoru var ne anladım ben bu işten.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @YouGotThatRight
Vergi sistemini bilmiyor mu Honda?
2.0 motor getirme öyleyse
Yılda 10 enayi bulup datarlarsa öpüp başlarına koysunlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >