Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
147
Cevap
0
Tıklama
3
Öne Çıkarma
Hikvision Araç Kameraları 150 TL-190 TL

O orhan Konu Sahibi
2 ay (1763 mesaj)
Hikvision AE-DC2015-B1 Wi-Fi Mobil Araç Kamerası 150+10 lira kargo
https://www.riverteknoloji.com/hikvision-wifi-hd-dash-camera-ae-dc2015-b1-307-d.html

Üst modeli Hikvision Wifi HD Dash Camera AE-DN2016-F3 190+10 lira kargo (STOKTA YOK)
https://www.riverteknoloji.com/hikvision-wifi-hd-dash-camera-ae-dn2016-f3-308-d.html


Not: İki kamerada da çakmak şarj cihazı yok, üst model de ayrıca kumanda da yok, kutuda sadece kamera, yapıştırıcı ve kablo var.

Daha fazla bilgi
https://hikdashcam.com/hikvision-dashcam-b1

EKLEME : DC 2015 model kamerayı aldım 32gb kart takıp evde denedim, güneşe dönük çalıştırınca ışık patlaması oluyor. Karanlığa çevirip tekrar ışığa çevirince düzeliyor. Güneşe dönük olmasa sıkıntı yok. Geri göndersem mi bilmiyorum.

EKLEME 2 : İade etmedim sayfanın altındaki diğer mesajım

quote:

Babam için almıştım kullanımı çok basit tak unut cinsten, o yüzden sevdim iade etmek istemedim.


Wifi ile bağlanıp canlı izlediğinizde kayıt duruyor, wifi kapanınca kayıta devam ediyor. istediğiniz videoyu wifi ile telefona indirebiliyorsunuz
Kayıtları üst üste yazıyor, kamera darbe algılarsa silinmemesi için o videoyu başka bir klasöre kayıt ediyor.
Hareket olmaz ve kameraya sürekli elektrik verirseniz, park moduna geçiyor ve wifi 15 dakika sonra kapanıyor
Wifi açıkken en fazla 0.45 amper çektiğini gördüm genelde 0.35 civarında


Videoyu izlemek için tıklayınız





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan -- 10 Nisan 2021; 10:2:29 >


Ş ŞAKACI
2 ay (794 mesaj)
Bende geçen gün 100/40 indirim ile aşağıdakini aldım bununda çakmaklığı yokmuş. Türkiyede incelemesi yok ama yurtdışı için gördüm görüntü kalitesi güzel, marka güvenlik kameralarında tutulan bir marka, ama bu firma zamanında stoklamış mı stok mu eritmeye çalışıyor anlamadım orasını, ayrıca neden çakmaklık usb cihazı yok onuda anlamadım.
< Resime gitmek için tıklayın >



Videoyu izlemek için tıklayınız





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ŞAKACI -- 16 Mart 2021; 22:20:23 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

O orhan Konu Sahibi
2 ay (1763 mesaj)
Evet o kamerayı alsam mı almasam mı derken, pazartesi günü tüm sitelerden satıştan kaldırdılar. Bu kısmetmiş 150 liraya geldi.




Bu mesajda bahsedilenler: @ŞAKACI

B BlackEagles2
2 ay (253 mesaj)
Aldım ben de 150/25 vardı hesapta. Kullanan var mı acaba? Fırsat için ayrıca teşekkürler

Edit: YouTube kutu açılım videolarında şarj kablosu çıkıyor ilginç şekilde bu üründe yok.
Var bir iş ama anlamadık





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackEagles2 -- 16 Mart 2021; 22:41:52 >


D dj.trust.06
2 ay (1537 mesaj)
F/P ve marka fena değil gibi ama bende 7/24 özellikle de hareket algılayıcı olan bir kamera aramaktayım.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

4 4Vagrant
2 ay (436 mesaj)
Ya xiaomi alacaksiniz ya da aküye bağlayacaksiniz harici öyle bir kamera göremedim ben, aküye baglananlarda aküyü öpüyor tabii ki ben xiaomi kullanıyorum memnunum,
Konudaki kameraya gelirsek aliden her şey dahil 50 60 tlye muadili alınır sarj aleti de olur içinde,





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4Vagrant -- 16 Mart 2021; 22:41:51 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @dj.trust.06

T tremacs
2 ay (541 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 4Vagrant

Ya xiaomi alacaksiniz ya da aküye bağlayacaksiniz harici öyle bir kamera göremedim ben, aküye baglananlarda aküyü öpüyor tabii ki ben xiaomi kullanıyorum memnunum,
Konudaki kameraya gelirsek aliden her şey dahil 50 60 tlye muadili alınır sarj aleti de olur içinde,
Hocam link pls





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


M mcake±
2 ay (2281 mesaj)
ürünün çektiği görüntü farklı mı bana mı öyle geldi? Balık gözü mü diyorlar nedir dikdörtgen değil galiba.




Y yedikeresekiz
2 ay (2942 mesaj)
bu durumda kendimiz şar adatörü mü bulalım yoksa poerban le falan mı şarj edelim. hangisi daha mantıklı


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mmucit
2 ay (726 mesaj)
Bu kameralar mutlaka araç elektriğine bağlanmalı, çakmaklık adaptörü alınabilir ancak sigorta üzerinden çoklayıcı kullanıp elektrik alıp onu 5 volta düşürüp bu cihaza bağlamak daha iyi olur. (Elektrikçi para kazanacak, yapmasını bilmiyorsanız :))


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @yedikeresekiz

Y yedikeresekiz
2 ay (2942 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mmucit

Bu kameralar mutlaka araç elektriğine bağlanmalı, çakmaklık adaptörü alınabilir ancak sigorta üzerinden çoklayıcı kullanıp elektrik alıp onu 5 volta düşürüp bu cihaza bağlamak daha iyi olur. (Elektrikçi para kazanacak, yapmasını bilmiyorsanız :))
aküye zarar verir denmiş üstte. siz ne dersiniz bu konuda


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S serhatsafkan
2 ay (53 mesaj)
400miliamper güç çekiyor.60 amper bir akü ile sürekli çalışması halinde 130-150 saat arası çalışır. Hareket sensörü takip onuda seri bağlanırsa güzel iş yapar




M mmucit
2 ay (726 mesaj)
Araç içi sigortalar genelde kontak açık iken elektrik geçirir, o zaman sadece kontak açıkken çalışır. Durmadan çalışmasını ben de tavsiye etmiyorum, ama araç hergün ya da gün aşırı kullanılıyorsa sorun olmayabilir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @yedikeresekiz

D Deadwood
2 ay (1126 mesaj)
Pilli değil yazmış birisi Hepsiburada' da kapasitörlü mü acaba?

Edit : Satıcı cevap verdi değilmiş





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deadwood -- 18 Mart 2021; 10:40:12 >


Y yedikeresekiz
2 ay (2942 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mmucit

Araç içi sigortalar genelde kontak açık iken elektrik geçirir, o zaman sadece kontak açıkken çalışır. Durmadan çalışmasını ben de tavsiye etmiyorum, ama araç hergün ya da gün aşırı kullanılıyorsa sorun olmayabilir.
teşekkürler




T tyll
2 ay (1916 mesaj)
loop recording var mı acaba ? kart doldukça tekrar üzerine otomatik kayıt ediyor mu ?

edit:sitesinde de bilgi yok .adaptör girişi micro usb mi ?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tyll -- 18 Mart 2021; 11:34:24 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

D Deadwood
2 ay (1126 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: tyll

loop recording var mı acaba ? kart doldukça tekrar üzerine otomatik kayıt ediyor mu ?

edit:sitesinde de bilgi yok .adaptör girişi micro usb mi ?
Adaptör mevcut değil hocam alırsanız kendiniz temin etmek zorundasınız.

Şurdaki linkte "kayıt üzerine yazmayı destekler"yazıyor ama ne kadar doğru bilmiyorum

https://urun.n11.com/arac-ici-kamera/hikvision-ae-dc2015-b1-wifi-hd-dash-kamera-P469643685





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deadwood -- 18 Mart 2021; 12:55:46 >


C Chembond
2 ay (3666 mesaj)
Kamera geldi. Şarj adaptörü yok. Wifi ile bağlanması kolay ancak henüz araç içinde denemedim. Deneyince görüntü örneği paylaşırım. Evde denediğim kadarıyla beyaz ışıkta patlama sorunu var gibi, iade edebilirim.


Kameranın park kayıt desteği olduğu yazılmış bazı yurtdışı sitelerde, özel bir kablo varmış bunun için. Bilgisi olan, yönlendirebilecek var mı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BlackEagles2
2 ay (253 mesaj)
Eline ulaşıp deneyen oldu mu acaba ? Fiyat/performans olsa yeterli çok bir beklentimiz yok bu fiyata..





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C Chembond
2 ay (3666 mesaj)
Bu fotoğraf çekim kalitesi:

< Resime gitmek için tıklayın >

Videoyu da yüklüyorum, bitince eklerim. Bence fiyatına göre iyi video kalitesi.

Edit:

1080p@25kare çekildi. 1080p@30 kare ayarını deneyeceğim.

Videoyu yükledim ancak görüntü kalitesi orijinal dosyaya göre epey düşüyor, karelenme oluşuyor Youtube'da. Orijinalde kesinlikle karelenme yok ve bitrate daha yüksek.

Videoyu izlemek için tıklayınız

Orijinal videodan anlık ekran görüntüsü:
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chembond -- 21 Mart 2021; 14:12:48 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @BlackEagles2