Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
21
Cevap
0
Tıklama
33
Öne Çıkarma
HER TARAFTA KADIN HER TARAFTA SEVGİLİLER ARTIK BIKTIM

M
MILWAUKEE BUCKS Konu Sahibi
11 ay (24 mesaj)
Film, dizi izleyeyim diyorsun seks, öpüşme sahneleri

Dışarı çıkayım diyorsun her tarafta sevgililer, el ele tutuşan çiftler, mini şortlu bustiyerli bekar kızlar

Arkadaşına mesaj atıyorsun: Bugün arkadaşım gelecek bizde kalacak bizimkiler şehir dışına gitti, kim geliyor?, bir kız arkadaş ..

Başka bir arkadaşınla buluşuyorsun kızla flört ediyor mesajlaşıyor arada sırada senle konuşurken

İnternette gezineyim diyorsun tek tuşla porno açmış buluyorsun kendini

Kitap okuyayım diyorsun orada da sevişmeler, aşklar bilmem neler

BIKTIM ARTIK BIKTIM !!!

Bu aralar çabalasam da bir kız arkadaşım olmuyor olmasını bırak bu tür şeyler başıma bela oluyor en son ne zaman mutlu oldum hatırlamıyorum



En Çok Beğenilenler Tümü Tüm Yorumları Aç
yine bir yıkık başlığı. tutar
Yoruma Git
sioux - 11 ay +39
Adamın derdine bak, "neden ben de zina yapamıyorum?"
Yoruma Git
buckberyy - 11 ay +4
Millete nefret değil , kadere isyan
Yoruma Git
MILWAUKEE BUCKS - 11 ay +4

M
MILWAUKEE BUCKS Konu Sahibi
11 ay (24 mesaj)
Konunun altına şu ünlü eski Türk filminden ''Çıldırdım'' videosunu atın da tam olsun




O
OmegaSupreme
11 ay (166 mesaj)
Takma knk





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A
Asus gl702
11 ay (506 mesaj)
Videoyu izlemek için tıklayınız





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G
Guest-63340B9F6
11 ay (2141 mesaj)
Aynen ya ne öpüşüyonuz lan seks mi burası





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
sioux
11 ay (2074 mesaj)
yine bir yıkık başlığı. tutar





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
Automatic Gun Fire
11 ay (194 mesaj)
benjamin franklineeeeess




_____________________________

Eski kullanıcı adı: Lovemachine



M
MILWAUKEE BUCKS Konu Sahibi
11 ay (24 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: sioux

yine bir yıkık başlığı. tutar
Alfa anılarını anlat da şenlensin ortam o zaman





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


L
LonelyHunter
11 ay (2822 mesaj)
Bu aynı ben





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


İ
inonu88
11 ay (3691 mesaj)
Arkadas manitan yok diye uzuluyo olabilirsin genc yasta olabilirde millete niye nefret duyuyorsun?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
MILWAUKEE BUCKS Konu Sahibi
11 ay (24 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: inonu88

Arkadas manitan yok diye uzuluyo olabilirsin genc yasta olabilirde millete niye nefret duyuyorsun?
Millete nefret değil , kadere isyan




P
Perturbator
11 ay (690 mesaj)
Dostum mgtow akımını öğren onun dışında kızları görmek muhattap olmak istemiyorsan dışarı çıkmayacaksın ama bu imkansız ve kötü de birşey. Çekileceksin dostum mağarana dağ evine doğaya döneceksin. Her işini kendin yapacaksın orada hayatını bu şekilde stressiz yaşayabilirsin.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C
Change1
11 ay (185 mesaj)
Tam bu dertten dolayı forum açtım direk bu başlığı gördüm cidden çok zor bir durum





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B
buckberyy
11 ay (73 mesaj)
Adamın derdine bak, "neden ben de zina yapamıyorum?"





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


V
vonderplanitz
11 ay (5927 mesaj)
Yav kız arkadaşın yoksa tavla bir tane. Kızlar mı gelip seni tavlayacak, anlamadım ki?




K
Krone
11 ay (6958 mesaj)
Şart değil ki kardeşim olmuyorsa zorlama. Mutluluk ondan ibaret değil.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C
Cool Storm
11 ay (863 mesaj)
Millet çatır çutur sevişirken sen burda konu aç.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H
Hendrik Johannes Cruijff
11 ay (5473 mesaj)
Hayat gayeniz bu mu yani benim 30-35 tane birlikteliğim (birleşmeli)oldu çoğunluk yabancı Türkiye bazında ise 5-6 başım göğe mi erdi hayır ha be oldu kadınları kadınların ortak noktalarını amaçlarını gayelerini timsah gözyaşlarını beyaz ortak yalanlarını düşüncelerini lafı geveleyişlerini işleri kurcalamalarını birine iyi görünüp konuşmaları ardından giydirmeleri bu sende olabilirsin iki yüzlü olmaları felan nice nice ah tam evlenmelik flörtlük dediğin dibinin düştüğü kız veya kadınların kaldırmayacağın pis huyları var sen aynı noktada yaşamadığın için bilmiyorsun misal.

Senin şikayetin şu aslına bakılırsa heves bende de vardı 10 yıl önce neden hayat hızlı akıyor instagram sosyal medya yeni yeni yaygınlaşıyor bende gencim yani gençlik var kanı deli akıyor tabi merak istek açlık işte bu yola sevkediyor hayvani içgüdülerin etkisi ve hormonlarınızda tetiklemesi ile ya isyan yada belki sonunda pişman olacağın işlere bulaşıyorsun

Ha biz yaptıkta ne oldu misal tiksindim hayat bu değil vücudun acıkır miden gurlar vücudun enerji ister şu oranın azalır bedeninde susarsın aynı bunun gibi çiftleşme de bedensel birşeydir yani sonuçta insanda bir gayvan yürü düşünebilen ve iradesi olan bir hayvan yani sen iradeni kontrol edersen iyi kötü doğru yanlışa göre hareket edersin yada şiddete meyledip hayvanlaşabilirsin dediğim gibi insanın hayvani yönü ve heves hevesini alınca bu işler çekici gelmeyecek belki kötü tecrübe ile sonuçlanacak o yüzden diyeceğim şu ki biraz kendine göre yaşa bireyselliğin bak kendi isteklerine bak gez dolaş yani sonradan pişman olacağın ne saçma şeyler için sinirlenmişim kafaya takmışım diyeceksin emin ol.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


O
ogzhnfdan07
11 ay (97 mesaj)
Napalım kardeşim bizimde olmuyo benim rehberimde kız yok
Bu işler tiple veya para ile oluyo, yoksa yapıcak bişey yok
Aynaya bakıyorum, kız arkadaşımın olmaması gayet normal





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


E
ErrorVerenHesapMakinası
11 ay (673 mesaj)
Burası dünya burada s2ş var s2ş. Beğenmiyorsan aya git.
Şaka bir yana dünyada nedense sex çok satıyor.Doğada hayvanlar genelde çocuk yapmak dışında sevişmezler bize özgü bu galiba.