Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye, 1 mobil kullanıcı
73
Cevap
0
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Cevap: Her Gün, Allah'ın Her Günü Ağlıyorum.. (4. sayfa)

G
GuardianN-
5 gün (3502 mesaj)
Benim bi arkadaş kalıyor 500 e. Senin dolmadı mı diğer oda yoksa 2+1 senin mi direk





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Ohol Oula

O
Ohol Oula
5 gün (2320 mesaj)
O hangi apart öyle? Ben direkt kendim tuttum komple kimse gelmeyecek sadece benim.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @GuardianN-

G
GuardianN-
5 gün (3502 mesaj)
Bilmiyorum tam olarak yerini. Seninkisi daha mantıklıymış. Ne kadar veriyorsun ?
Elektirik internet doğalgaz onlara ait dimi yine





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Ohol Oula

S
saksafoncu
5 gün (2 mesaj)
Moruk yalnız insandan zarar gelmez bunu çok iyi bilirim, sen güzel bir kardeşimize benziyorsun, istanbuldaysan gel yanıma kebapçı dükkanımız var sana bi adana falan ısmarlayım.
1-2 ortama sokarım bülbül gibi şakırsın, emin ol bu hayatta çözülmeyecek sorun çok azdır.
Özelden numaranı bırak bana.




Bu mesajda bahsedilenler: @Ohol Oula

O
Ohol Oula
5 gün (2320 mesaj)
800 lira ve hepsi kiranın içinde. Ama sadece tüp bana ait. O da 2.5 ay oldu daha bitmedi. Ama evden pek memnun değilim. Çatının altı olduğu için bir odası çok rutubet oldu ve buz gibi. Orası iptal zaten. Seneye başka bakacağım. Senin kaçıncı senen ve bölümün ne?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @GuardianN-

S
Stannis Baratheon
5 gün (84 mesaj)
Okulun PDR'sine git.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G
GuardianN-
5 gün (3502 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Ohol Oula

800 lira ve hepsi kiranın içinde. Ama sadece tüp bana ait. O da 2.5 ay oldu daha bitmedi. Ama evden pek memnun değilim. Çatının altı olduğu için bir odası çok rutubet oldu ve buz gibi. Orası iptal zaten. Seneye başka bakacağım. Senin kaçıncı senen ve bölümün ne?
Kamu , hazırlık



Merkezde düşünmüyor musun , 600 e tek oda eşyalı daha uyguna gelir gibi





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

O
Ohol Oula
5 gün (2320 mesaj)
Oo veliahtım ben gittikten sonra koltuk sana kalacak

Önce Biga'da ev baktım da zaten emlakçıyla anlaşamadım, ev sahibiyle anlaşamadım. Abonelikleri üstüne almak, her ay fatura ödemek çok daha masraflı. Apart da fazla yok idare edeceğiz artık..





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @GuardianN-

G
GuardianN-
5 gün (3502 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Ohol Oula

Oo veliahtım ben gittikten sonra koltuk sana kalacak

Önce Biga'da ev baktım da zaten emlakçıyla anlaşamadım, ev sahibiyle anlaşamadım. Abonelikleri üstüne almak, her ay fatura ödemek çok daha masraflı. Apart da fazla yok idare edeceğiz artık..
Adam akıllı yurt yok zaten, ya eve cıkıcaksın ya da benim gibi saçma salak bi yurtta 1 seneni iğrenç geçiriceksin. Sene başında 1-2 tane yer ile görüştüm. Bİ tanesi AVM nin yanında 550'ye bıraktı,eşyalı,abonelikleri üstüne almana gerek yok dedi. MAlesef bi salaklık yapıp girmedim oraya.Şimdi WC sinde kiit olmayan yurda 650 küsür veriyorum..

Önerebilecegin şeyler var mı bura ile ilgili




Z
zibidi gonzales
5 gün (4256 mesaj)
Komik





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


M
MrT4ngo
5 gün (1507 mesaj)
Şu hayatı neden bu kadar ciddiye alıyorsunuz biraderler ? Lan şurda yaşayacağınız 50-60 yıl. ulan belkide onuda yaşamayacaksınız. bir saniye sonrasinda bile nefes alabileceğimizin garantisi olmayan bu hayatta neyi kendinize bu kadar dert ediyorsunuz ?



Konuşsanız doğru dürüst insanlarla, ilişki vs kurmaya kalksanız kekeme kalmayi tercih edersiniz. Her şey o kadar sahte ve nankörleşmiş ki. İnsanlarin pisliğini anlatmaya kelimeler yetmez.



Next ulan next. Atlayin artik bazi şeyleri. Anin keyfini çıkarın. Saniyenin dakikanin keyfini çıkarın. Her şeyin geri dönüşü olur ama boşa dertle sikintiyla geçen zamanin asla





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


~
~Lion King~
5 gün (12515 mesaj)
Kardeşim hiç kafaya takma. Kimsem yok dediğinde bu forumdaki insanlar toplanır gelir yanına. Böyle müthiş bir forum burası.

Her derdini tasanı anlatabilirsin. Asla yalnız hissetme




M
macsimust
4 gün (193 mesaj)
Hocam İzmir'de ikamet ediyor iseniz arkadaşlık anlamında her türlü desteğe varım. İyi bir dinleyiciyimdir. Eğer değilseniz umarım en yakın zamanda iyi bir dost edinirsiniz. Bunca yıl dostlarım sayesinde çok şey atlattım ve atlatıyorum. Ailenin anlayamadığını iki cümleyle dost anlıyor hocam. Konuşmak isterseniz Pm. den tel atın. Yarın musait zamanınızda ararım sizi.




R
renault21ci
4 gün (6671 mesaj)
sana para vercemm.. çok iyi kazanıyorum..