Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
36
Cevap
4174
Tıklama
0
Öne Çıkarma
hepsiburada jack wolfskin 1 alana 1 bedava

Y yedikeresekiz Konu Sahibi
6 yıl (2961 mesaj)
çok pahalı ama meraklıları için 1 + 1 le düşüyor fiyatlar. baktım da pek indirim olmuyor genelde diğer sitelerde
http://www.hepsiburada.com/ara?q=jack%20wolfskin




S SPaCeLoRD
6 yıl (7259 mesaj)
Dun aksam bi bayan ceketi vardı, 118 tl. Hediye edecek biri olmadığı için bıraktık :) demin baktım almış biri :)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPaCeLoRD -- 23 Şubat 2016; 15:44:23 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C CMB34
6 yıl (402 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

Dun aksam bi bayan ceketi vardı, 118 tl. Hediye edecek biri ölmediği için bıraktık :) demin baktım almış biri :)

ben aldım onu


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y yedikeresekiz Konu Sahibi
6 yıl (2961 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: thurus68

quote:

Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

Dun aksam bi bayan ceketi vardı, 118 tl. Hediye edecek biri ölmediği için bıraktık :) demin baktım almış biri :)

ben aldım onu

ikinci olarak ne aldınız hocam


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S SPaCeLoRD
6 yıl (7259 mesaj)
2 tane stok vardı, muhtemelen ikisini de aldı :)




Bu mesajda bahsedilenler: @yedikeresekiz

F feberman
6 yıl (45 mesaj)
1+1 olmadı hocam. 2 sinide topladı bende ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E endero
6 yıl (74 mesaj)
satıcısı hepsiburada olanlar




Bu mesajda bahsedilenler: @feberman

E emre99
6 yıl (166 mesaj)
Satıcı hb olcak



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


İ isviçreli bilim adamı
6 yıl (1452 mesaj)
hah hah çok güzel oldu aferin aferin çok güzel oldu...

takip ettiğim bir ürün vardı cuk oturdu 2 tane aldım diğerinle yarı parasını çıkartırım

yalnız şuan satışı devam ediyor fakat sepete ekleyince bu ürün yok diyor...

göndermeyecekler gibi bir durum var..



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


G gonennet
6 yıl (110 mesaj)
kaçırdık ürünü çanta tanesi 75 geliyordu normalde sitesinde 250 tl.sepet boş diyor artık




D Daci
6 yıl (1083 mesaj)
Bir şey kalmamış.




B BuMé®@NG
6 yıl (568 mesaj)
Arkadaşlar forumdaki çeklerden satın alsak indirim yapar mı? Bu arada şimdi denedim 2.ürün bedava diyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A alprock88
6 yıl (814 mesaj)
bedenleri normal mi acaba 175 boy 90 kg ya m XL mont büyükmü olur




V Volkoff_007
6 yıl (1004 mesaj)
bu çadırı alıcamhttp://www.hepsiburada.com/jack-wolfskin-eclipse-ii-dome-cadir-p-OUTSCT3000512
benimle ortak almak isteyenler mesaj atsın,çanakkale'de yaşıyorum


Bu mesaja 2 cevap geldi.

A Afrika sucugu
6 yıl (258 mesaj)
İyiymis aslinds



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A aktuz
6 yıl (3092 mesaj)
Ağırlığı fazla gibi, husky bizam da alabilirsiniz. Aynı paraya gelir, çoklarınca denenmiş, sevilen bir üründür.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Volkoff_007

A aktuz
6 yıl (3092 mesaj)
Biraz küçük ama grand saloon seyahat çantası çok kullanışlı bir şeye benziyor. Açtığınızda tıraş takımı, diş fırçası vs.. kullanıma hazır. Yer kalabalığı yok, arama derdi yok, dağınıklık yok.

Seyahat boy her şey sığar.

http://www.hepsiburada.com/jack-wolfskin-grand-saloon-canta-p-OUTJW86131600





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aktuz -- 23 Şubat 2016; 18:14:31 >


M Mytohology
6 yıl (1354 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Volkoff_007

bu çadırı alıcamhttp://www.hepsiburada.com/jack-wolfskin-eclipse-ii-dome-cadir-p-OUTSCT3000512
benimle ortak almak isteyenler mesaj atsın,çanakkale'de yaşıyorum


Merhaba,
Ben Karida bekliyorum...



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


V Volkoff_007
6 yıl (1004 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: aktuz

Ağırlığı fazla gibi, husky bizam da alabilirsiniz. Aynı paraya gelir, çoklarınca denenmiş, sevilen bir üründür.

Bu daha çok 4 mevsimmiş gibi geldi,kış aylarında husky bizama güvenebilirmiyim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S snl_
6 yıl (422 mesaj)
bari 50-60 liralık siyah bi cüzdan olsaydıda alsaydık..
marka çok iyi ama alınabilinir pek bişey yok..