Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
13
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Hayattan bıkkınlık nasıl geçer ?

R Ride Or Die Konu Sahibi
2 yıl (3158 mesaj)
Bu hayatı eğlenceli hale getirmek için ne yapmalıyım ? Yaş 22 çalışıyorum motosikletim var gezmek istiyorum ama vakit bulamıyorum gece çalıştığım için 1-2 aydır sadece ev-iş yapıyorum düşün 1 aydır motoru yıkayacak zamanım yok bunaldım




A Alkolog
2 yıl (2045 mesaj)
Geçmez





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alkolog -- 16 Ağustos 2019; 8:2:56 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E El Topo
2 yıl (2586 mesaj)
Uyuyan Adam diye bir film var onu izle mermi gibi olursun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T Tensegrity
2 yıl (447 mesaj)
İşci olarak kalırsan değil bir ay ev_iş 65 yaşına kadar ev_ iş yaparsın 65 den sonra da motorusikletini yıkarsın karı hız gezinir tozarsın. Sevişirsin filann. Offf yazarken bile içim karardı , motorsikleti boş ver başını masadan kaldırmadan ders filan çalış bir kazmaya sap olmaya bakk,



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Ş şoray uzun yolda
2 yıl (6081 mesaj)
yabancılardan euro dilen




M MyDrama
2 yıl (795 mesaj)
Bence sizi hayattan bıktıran çalıştığınız iş ve bu işin çalışma süresi, bu iş yüzünden kendinize yeterli vakit ayıramıyorsunuz.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

R Rodimus01
2 yıl (241 mesaj)
Antidepresan 😂😂



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

R Ride Or Die Konu Sahibi
2 yıl (3158 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Tensegrity

İşci olarak kalırsan değil bir ay ev_iş 65 yaşına kadar ev_ iş yaparsın 65 den sonra da motorusikletini yıkarsın karı hız gezinir tozarsın. Sevişirsin filann. Offf yazarken bile içim karardı , motorsikleti boş ver başını masadan kaldırmadan ders filan çalış bir kazmaya sap olmaya bakk,
2 yıllık üni okudum ama pek isteğim yok bir daha hayatta gitmem okula falan




R Ride Or Die Konu Sahibi
2 yıl (3158 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Rodimus01

Antidepresan 😂😂
Denenebilir




R Ride Or Die Konu Sahibi
2 yıl (3158 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: MyDrama

Bence sizi hayattan bıktıran çalıştığınız iş ve bu işin çalışma süresi, bu iş yüzünden kendinize yeterli vakit ayıramıyorsunuz.
Büyük ihtimal ama şuan pek bi seçeneğim yok gibi maalesef gece çalışmak zorundayım ya da işi bırakmam gerekir o daha kötü ...




P pilosopo
2 yıl (18 mesaj)
6 aydır hastane kenarlarında organ bağışı bekleyen insanlarla tanış



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


G Guest-E8CD1EC3F
2 yıl (8 mesaj)
18 yaşındayım aşırı tipsizim özgüvenim yok dışarı çıkmak eziyet çevrem yok iş bulup kendi evime çıkmak zorundayım ama nasıl olacak bilmiyorum çalışasım yok vasıfsız elemanım nolur bir iş tavsiye edin istanbul anadolu yakasındayım

Her şey boş geliyor depresyondayım.




U Uzumaki D Kurosaki.
2 yıl (290 mesaj)
Anime izleyerek



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


N Nyanko Sensei
2 yıl (1281 mesaj)
Muhtemelen ne yapman gerektiğini az çok biliyorsun ama korku ve kaygılar buna engel oluyor. O ilk adımı bir şekilde atmak gerekiyor öyle ya da böyle



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.