Yaw gene artmış başlayacam ha, sabah uyandım sipariş veririm bugün fiş yükleyip dedim gene artmışlar, gene istediğimi alamadım..
Ben 12'li medium ıslak havlu için iki kez bu duruma düştüm. İki defa artırdılar gereken puan tutarını. Bir daha puan kasmakla uğraşmayacağım dedim ondan sonra. Yemiyorsa kampanya yapma bizi de uğraştırma yani.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >