Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
42
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: Hayat çirkinseniz çok zor (2. sayfa)

Y YigitErkin20
2 ay (3548 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Guest-696D1DBE4

Tipin iyi olsa da kızlar sallamiyor yazmışsınız demek ki sallıyor ama istemiyorsunuz kriterlerinize uymadığı için.
şöyle anlatim isteyende var istemeyen dahaç ok ama




X xxCrazyBoyxx01
2 ay (67 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Adoring

Çaliş para kazan.Maddi durumun iyi olsun kizlara acil biri kabul eder illa.
168 boy ne la çok fena çoook 140 cüce kız bile bakmaz.. diyelim ki hırs yaptı çok denedi para kazandı illa birini bulur ama o kız da parasını sömürür ondan çarptığı paraları 190lık erkeklerle yer parası biterse de babay


Bu mesaja 2 cevap geldi.

G gece yenilen tost
2 ay (44 mesaj)
kezbanlar için bu kadar üzmeyin kendinizi





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S SAY10
2 ay (1312 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mrslimshady

alakası yok ben yıllardır yapıyorum hala atlamıyor kimse

Alıntıları Göster
atlıyordur. sen farketmemişsindir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Adoring
2 ay (3076 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: xxCrazyBoyxx01

168 boy ne la çok fena çoook 140 cüce kız bile bakmaz.. diyelim ki hırs yaptı çok denedi para kazandı illa birini bulur ama o kız da parasını sömürür ondan çarptığı paraları 190lık erkeklerle yer parası biterse de babay

Alıntıları Göster
Benim arkadasim var erkek olan 165 kiz docent doktor 175 boy evliler:) erkegin maasi kizdan az.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adoring -- 17 Ekim 2020; 21:57:34 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

G Guest-696D1DBE4
2 ay (0 mesaj)
Kız okumaktan evde kalmış





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Adoring

A Adoring
2 ay (3076 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Guest-696D1DBE4

Kız okumaktan evde kalmış
Bu zamanda evde kalan kiz olmazki zaten kiz 26 yaslarinda:)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Guest-696D1DBE4
2 ay (0 mesaj)
Yok hocam olur. Tercihen evde kalan türleri mevcut





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Adoring

T themann41
2 ay (79 mesaj)
Öyle maalesef ' sokaktaki bir kıza yürüsen başına binbir şey gelme ihtimali var. Büyükşehirler de bir nebze daha kolay bence ' İstanbul'da falan biraz daha rahat hareket edebilirsin. Türkiye de bu isler tabu maalesef.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @cigerimsoldu

T themann41
2 ay (79 mesaj)
1.68 çok kotu bir boy degil ' sana tavsiyem vücut yapman. Boyun 2 3 cm daha uzun gözükebilir'. Kısa boyluysan ' vücut ağırlığı biraz yüksek olmalı yoksa daha kısa duruyorsun. Ben 1.70 71 falanım ' biraz kalıplıyım en azından bir tık oradan kurtarıyorum. Tekrar diyorum ' 1.68 çok kötü bir boy degil tr için ' saç sakal vücut bakımına dikkat et. Ozellikle erkeği gösteren saçı ve vücududur. Biraz topuğu yüksek ayakkabılar seçmeni tavsiye ederim ayrıca ' bende öyle yapıyorum 1 2 cm daha uzun duruyorsun 😂





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


N NitroNos
2 ay (9144 mesaj)
Kızları hayatımdan çıkardım hepsinin bir tarafını bizim erkeklerimiz kaldırıyor kısacası bir kız hesabı kurun 80 tane mesaj gelir ama bir erkek hesabı kurun 1 mesaj gelir oda reklamdır.

Avrupa yada amerika'da durumlar daha farklı malesef.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mehmetscg
2 ay (14 mesaj)
Maraz ali? :d





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


X xxCrazyBoyxx01
2 ay (67 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Adoring

Benim arkadasim var erkek olan 165 kiz docent doktor 175 boy evliler:) erkegin maasi kizdan az.

Alıntıları Göster
milyonda bir olacak bişey ben gerçekleri söylüyorum başka kaç tane böyle çift gördün ben 0. senin verdiğin örnek piyangoyu tutturan birini örnek gösterip bilet aldım bana piyango çıkacak zengin olacam demek gibi bişey

büyük ihtimalle olacaklar:
vucut yapsa kızlar üçgen peynir diye dalga gececek (şahit oldum)
para kazansa boynuzlanacak


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mrslimshady
2 ay (2116 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: xxCrazyBoyxx01

milyonda bir olacak bişey ben gerçekleri söylüyorum başka kaç tane böyle çift gördün ben 0. senin verdiğin örnek piyangoyu tutturan birini örnek gösterip bilet aldım bana piyango çıkacak zengin olacam demek gibi bişey

büyük ihtimalle olacaklar:
vucut yapsa kızlar üçgen peynir diye dalga gececek (şahit oldum)
para kazansa boynuzlanacak

Alıntıları Göster
haklısın hocam piyango



yapılması gereken en mantıklı şey forumda 24/7 şiakyet etmek , yorumlar atmak haklısın


Bu mesaja 1 cevap geldi.

X xxCrazyBoyxx01
2 ay (67 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mrslimshady

haklısın hocam piyango



yapılması gereken en mantıklı şey forumda 24/7 şiakyet etmek , yorumlar atmak haklısın

Alıntıları Göster
aynen kocaeli hukuk tarzı

ya da çirkin sosyal becerileri iyi olmayan fakir bi kız bulup şansını deneyebilir ama böyle kızları bulmak zor instaları kitlidir az takipçilidir foto paylaşmazlar dandik oyunlarda böyle kızlar çıkabilir denemek lazım pubg mobil falan




T themann41
2 ay (79 mesaj)
Aslında ' ben tam tersini düşünüyorum ' yani şöyle diyeyim' yakışıklı karizmatik bi arkadaşım var sanalda çok tanınmamasina rağmen Instagram'da 20bin takipçisi var ve çoğu kız ' sanalda yeterince tanınmayan biri için iyi bir takipçi sayısı bence. Fotoğrafları nı begenenlerin çoğu kız ' ama çocukta fotomodel olabilecek tarzda biri. Eğer yakışıklıysan ' istek atan olur. Ama diğer türlü zor yani. Uzun boylu ve yakışıklıysan ' yazan olur.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @NitroNos

V vizyoncukk
4 hafta (54 mesaj)
hocam tip yoksa vücut ne işe yarar ki, mantığı anlaymadım açıkcası?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @SAY10

G gece yenilen tost
4 hafta (44 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: xxCrazyBoyxx01

168 boy ne la çok fena çoook 140 cüce kız bile bakmaz.. diyelim ki hırs yaptı çok denedi para kazandı illa birini bulur ama o kız da parasını sömürür ondan çarptığı paraları 190lık erkeklerle yer parası biterse de babay

Alıntıları Göster
Katılıyorum. İlerde bulduğun kızlar da paranı başkalarıyla yiyecektir. Sen de evi idare ediyo diye sesini çıkaramazsın :)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S SAY10
4 hafta (1312 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: vizyoncukk

hocam tip yoksa vücut ne işe yarar ki, mantığı anlaymadım açıkcası?
senin tip tanımın sadece kafadan ibaret. kafan yakışıklı olsun ama tığ gibi ol bi işe yaramaz.

kafanın yerinde şempanze kafası olsun vucudun terminatör gibi olsun bak o zaman kızlarla nasıl oynuyorsun.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

V vizyoncukk
3 hafta (54 mesaj)
Hocam bu dediğiniz şeylere daha önce tanıdık oldunuz mu?Kalıplı biriyim ama tipim iyi olmadıktan sonra pek işe yaramaz gibime geliyor,pek mantıklı gelmedi söyledikleriniz.İnstagramda tek bir fotosu olmayan birini düşünerek cevap vein lütfen.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @SAY10