Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
45
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
HANGİ MOTOR YAĞINI TERCİH ETMELİYİM.

B
blade048
Konu Sahibi

2 ay (10 mesaj)
arkadaşlar 2010 model dacia logan mcv 1.6 benzin lpg araç kullanıcısıyım 4 yağ arasında kaldım tecrübe ve bilgileriniziden faydalanmak isterim
1_mobil 1 esp 5w 30
2_ castrol edge 5w 30
3_motul 8100 eco_nergy 5w 30
4shell helix ultra 5w30

yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.




A
ali9949
2 ay (502 mesaj)
hocam lamborghini kullanmıyorsunuz bu yaglara para vermenıze gerek yok forumda da cok populer olan lubco ve licoil yagları o bahsettıgınız markalardan daha kalıtelı ve yarı fıyatınadır. Ayrıca lpglı oldugundan 10/40 yagda kullanabılırsınız 5/40da uyar. LPG ısıl enerjısı yuksektir o nedenle


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
alpikom
2 ay (613 mesaj)
shell helix ultra bu saydığınız markalar arasında değeri en az bilinen ve bence hepsinden de çok daha iyi olan yağdır.tavsiye ederim memnun kalırsınız.




C
C.McRae
2 ay (839 mesaj)
Mobil 1 esp...Lpg li araçta 5w 30 yağın seviyesi, çok sıkı takip edilmelidir. Eksiltme miktarına göre 5w 40 a geçilmesi faydalı olabilir.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Y
yksln
2 ay (674 mesaj)
bahsettiğiniz araca bu yağların hiçbiri doğru yağ değil gibi görünüyor.





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


P
Polestar191
2 ay (1736 mesaj)
Turbosuz dpf siz ve yüksek devir çevirmeyen araçlar için bu yağlara gerek yok





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M
muradisdan
2 ay (1659 mesaj)
elf 5w30 kullanın yok illa bunların arasından seçecekseniz mobil.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


B
blade048
Konu Sahibi

2 ay (10 mesaj)
Mobil Super Fe 5W/30 Benzin ve Dizel Motor Yağı 4 nasıl olur iyi olurmu


Bu mesaja 1 cevap geldi.

J
jimhendrix
2 ay (11804 mesaj)
elf koydur gitsin.




M
metinTasci
2 ay (5305 mesaj)
Olur, zaten mobil 1 esp dpfli dizel araç motor yağı



Ancak motor yağınızı 10bin km yerine 15–20bin kmde değiştirmek isterseniz bi üst segment motor yağda alabilirsiniz





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @blade048

Z
zx636
2 ay (1572 mesaj)
Bu yağları bu araçlara dökmek israf - gereksiz tüketim olur





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C
CLİO SYMBOL
2 ay (4146 mesaj)
Aracına kış aylarında 5w40 yaz aylarında 10w40 yağ doldur.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


R
rallier_61
2 ay (4715 mesaj)
Cok soguk bir ilde yasiyorsaniz veya 5w de israrciysaniz; 5w40 da kullanilabilir. Castrol edge in bu viskotizede yagi vardi. Turbo şarj veya dpf olmadigi icin, yazdiginiz urunlere gerek yok . Kaldi ki arac lpgli; ayni yakiti kullanip 20w50 dolduran bile var.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 5 Aralık 2018; 22:47:37 >


Bu mesajda bahsedilenler: @blade048

A
altrea
2 ay (2295 mesaj)
LPG'li hemde eski bir renault motoruna 5W30 yağ olmaz.Sonu mutlaka 40 ile bitmeli
Muhakkak 5W40 yağ kullanman gerekiyor.Markaların hepsi iyi artık.Hangisi ucuz ise onu tercih et.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
Kasık biti
2 ay (1881 mesaj)
çok soğuk bi şehirde yaşamıyorsanız 10/40 yeterli gelecektir ztn diğerlerine çok para vermeye gerek yok




O
olorin_
2 ay (2015 mesaj)
Ben ENI iSint MS 5-30 kullanıyorum.
5 litresi 185 TL.
Aracımda; 102hp 8v 1600cc hitler motor var. LPG mevcut. sıkıntı yok




Bu mesajda bahsedilenler: @blade048

A
Alisilin07
2 ay (2136 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ali9949

hocam lamborghini kullanmıyorsunuz bu yaglara para vermenıze gerek yok forumda da cok populer olan lubco ve licoil yagları o bahsettıgınız markalardan daha kalıtelı ve yarı fıyatınadır. Ayrıca lpglı oldugundan 10/40 yagda kullanabılırsınız 5/40da uyar. LPG ısıl enerjısı yuksektir o nedenle
Traktörüm için 1 teneke Licoil marka 20w50 yağ sipariş ettim.

Lubco marka gönderdiler, olsun dedim aynı yağdır.

Ölçü amaçlı pet şişeye doldurdum, yağın rengi siyahtı.

Karterden çıkan eski yağ daha sarımsıydı.

Bu işlerle haşır neşirim, bir çok aracım var ve çoğunun yağını filtresini kendim değiştiririm.

Bu zamana kadar hiç yeni yağın siyah olduğunu görmemiştim.

Koyduk bakalım zaman ne göstercek.

Lakin bidaha asla almam.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
ali9949
2 ay (502 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Alisilin07

Traktörüm için 1 teneke Licoil marka 20w50 yağ sipariş ettim.

Lubco marka gönderdiler, olsun dedim aynı yağdır.

Ölçü amaçlı pet şişeye doldurdum, yağın rengi siyahtı.

Karterden çıkan eski yağ daha sarımsıydı.

Bu işlerle haşır neşirim, bir çok aracım var ve çoğunun yağını filtresini kendim değiştiririm.

Bu zamana kadar hiç yeni yağın siyah olduğunu görmemiştim.

Koyduk bakalım zaman ne göstercek.

Lakin bidaha asla almam.

Alıntıları Göster
hocam samımıyetınıze malesef ınanmıyorum n11 de bırcok yorum var oraya bakabılırsınız forumda da kullanıcı yorumları var yanı tek ben soylemıyorum. Memnun kalırsanızda en azından memnum kaldım dıyıp yorum yaparsanız sevınırız


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
ercanuyarutku
2 ay (124 mesaj)
2015 de 2004 getz aracimda 5w30 yerinde 10w40 koydu aksarayda kki yeni ustam aracin yakiti artti sesi artti onceden calistigi anlasilmazdi simdi 10w40 kullaniyorum mersinde ustama artik bu aracaa 5w30 koyamazsin motor 10w40 alisti dedim beni anlamadi aracimda daha once hangi visite Yani akiskanligi plan ya kullanidiysa onu kullan Yani degistirme





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A
Alisilin07
2 ay (2136 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ali9949

hocam samımıyetınıze malesef ınanmıyorum n11 de bırcok yorum var oraya bakabılırsınız forumda da kullanıcı yorumları var yanı tek ben soylemıyorum. Memnun kalırsanızda en azından memnum kaldım dıyıp yorum yaparsanız sevınırız

Alıntıları Göster
Ne yani yalan mı söylüyorum? Tanımadığınız birine böyle bi ithamda bulunmanız doğru değil.



Hiçbir marka babamın değil sonuçta.

Yağ kötü diyemem, kimyager değilim analiz etmedim. Zamanla görecez bakalım.



Rengi siyahtı dedim. 7.5 lt sini kullandım kalanı bidonunda garajımda duruyor.

Yakınsanız gelin göstereyim.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.