Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
51
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Hamile kalma ihtimali ne kadar?

E Emynem Konu Sahibi
5 ay (30 mesaj)
Merhabalar konuyu kısa tutucağım. Kız arkadaşım bakire ve içine sadece penisin başı 1 dk girip çıktı zaten bakireliği bozulmadı o derece az soktum ve daha boşalmama çok vardı. Sonrasında vajinanın üstüne Bi boşalma gerçekleşti ve girişe kadar biraz aktı. 22 saat sonra Postpill One ertesi gün hapı kullandı. Ayrıca İlişkimizden 1 gün önce regl dı düşük gözüküyordu hamilelik riski. Şimdi sorum şu Kız arkadaşım Bakire olduğu ve ertesi gün hapı kullandığı halde üstüne boşalma ve sürtünme ile hamile kalır mı? Bu İhtimal ne kadardır? Değerli görüşleriniz için şimdiden çok teşekkür ederim.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

Analı babalı büyüsün
Yoruma Git
Bozuk adam - 5 ay +27
Değerli görüşümü paylaşıyorum. Hiç bir şey olmaz, keyfine bak.
Yoruma Git
AKINLASINN - 5 ay +9

A AKINLASINN
5 ay (8301 mesaj)
Değerli görüşümü paylaşıyorum. Hiç bir şey olmaz, keyfine bak.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E Emynem Konu Sahibi
5 ay (30 mesaj)
Çok huzursuzum ama nerden biliyon.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @AKINLASINN

R Robinson_Crusoe
5 ay (6968 mesaj)

E Emynem Konu Sahibi
5 ay (30 mesaj)
Bi yüzdelik sayı verseniz ihtimal olarak kaç olurdu bu



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Robinson_Crusoe

W whisper242
5 ay (1717 mesaj)
0 ama size tecrübe olsun ilişki sonrası kafanız rahat etsin istiyorsanız korunun ve o bölgeye bulaştırmayın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Emynem

E Emynem Konu Sahibi
5 ay (30 mesaj)
Bu Bana kesinlikle Bi tecrübe oldu zaten artık korunmadan o topa girmem de, yine de şu günlerim mahvoluyor düşünmekten daha adetin 15 gün falan var o ana kadar ölüp ölüp diriliyorum. Çok huzursuzum. Tek isteğim Bi şans daha. Teşekkür ederim görüşünüz için.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @whisper242

R Robinson_Crusoe
5 ay (6968 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Emynem

Bi yüzdelik sayı verseniz ihtimal olarak kaç olurdu bu
% 95 olmaz ama % 5 de bir ihtimal var,


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E Emynem Konu Sahibi
5 ay (30 mesaj)
yüzde 5 çok ya. Off



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Robinson_Crusoe

W whisper242
5 ay (1717 mesaj)
Eğer partneriniz de sizin gibi stres yapıyorsa muhtemelen adeti gecikecektir başıma geldiği için tecrübemi aktarıyorum hocam gecikirse panik yapmayın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Emynem

E Emynem Konu Sahibi
5 ay (30 mesaj)
sağolun teşekkür ederim.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @whisper242

B Başbilen
5 ay (128 mesaj)
%3 anca vardır döllenme parkuru bordo bereli eğitimden zordur



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


H Hylcn
5 ay (124 mesaj)
Hamile kalacaksa taşın üzerine bıraksan yine kalır kaderin önüne bir şey geçemez. Eskiden kadinin birisi hamamda kalan spermi suyun sıcaklığı ile gevşeyip açılıp çekmiş hamile kalmış dikkat et ki basın ağrımasın, ama senin riskin az gözüküyor hap atmışsın kafan rahat olsun...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K korsan067
5 ay (369 mesaj)
Nasıl korktun? Yaa böyle işte bu işler.. İki dakkalık zevk için hayatın karacak. Kararlarını ona göre ver bundan sonra.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


B Bozuk adam
5 ay (103 mesaj)
Analı babalı büyüsün



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


G gavuroglan
5 ay (58 mesaj)
banyo lifine falan boşalınca aile üyesi de hamile kalabilir
etrafa yapmayın çöpe atın


Bu mesaja 1 cevap geldi.

N nietzsche55
5 ay (569 mesaj)
Böyle bir haber okumuştum yanlış hatırlamıyorsam bakire kız hamamda hamile kalıyordu


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @gavuroglan

G gavuroglan
5 ay (58 mesaj)
doğrudur hocam

ben bunu shameless dizisinden öğrendim, frank söylüyordu




Bu mesajda bahsedilenler: @nietzsche55

R Robinson_Crusoe
5 ay (6968 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Emynem

yüzde 5 çok ya. Off
Valla bazı bayanların doğurganlık oranı çok yüksek benim bir sevgilim vardı spiral bağlı olduğu halde bile hamile kaldı,


Bu mesaja 2 cevap geldi.

E Emynem Konu Sahibi
5 ay (30 mesaj)
Korkutuyorsun he. d



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Robinson_Crusoe