|
Doğruysa adam haklı.. Ne işin var orda kardeş senin.. Delinin biri yüzünden dünya krize girecek.. Ülkeler de izliyor boş boş.. Demek ki neymiş, ABD hala süper güç kafasına göre takılıyor, kimse çıkıp "lan sarı, ne saçmalıyorsun" diyemiyor..tabi İsrail de hala gizli yönetici konumunu koruyor... |
Konuya bi kenancenk i çağrıdık karıştırdı yine ortalığı |
| altında yarın 4200 altı geliyor gibi,iyi ki almamışım. |
| ucundan acıcık vurduk barış aşk devam derse terside olabilir tamamen şans. |
Çok sevdiği, partizanı olduğu partinin ülkesine yıllarca almanyada kazanıp biriktirmiş halde bile gelmekten korkuyor. Sonra keronun kafasıyla yazıyor, yazık bizim keroda buna inanıyor. |
|
her şey çok süperse yıllanmış şarap gibi gurbetçi olmanız lazımdı niye değilsiniz ? bir bugunuz var. bir kaçınız gidip kurtulsunda cennet hakkında detaylı bilgiler verin bizi kıskandırın burada ,aayyy 3 kuruş maaş alıyorum porsche alıyorum,dublex alıyorum gibisinden. nedense buradan gidende anca ucuza cips,bira,ipad aldım diye paylaşıyor. |
inanmıyorsun ki. kendi söylediklerin doğruymuş gibi, bizim hakkımızda demediğimiz şeylerle, kendi içinde tutarsız saçma sapan yazıp duruyorsun yıllardır. Artık başka konuya da girmediğin için seni ciddiye almıyorum. Sen ceza almıyorsun ama biz alıyoruz çünkü. |
|
Bu eleman kaçak telefon konularında takılıyordu. Millete yurtdışı kaçak xiaomi tavsiye eder kendi kızlarına iphone alırdı. Vardır birkaç hesabı. Gerçi fazla hesabı olanlar besleme trol üyeler oluyor. Kahvede, kafede falan bunlarla muhattabım yok. Anca yaşıtları dinlerse dinler. Herkes bunlardan uzak duruyor. Bir tanesi de kimse tartışmıyor cevap vermiyor diye şikayet ediyordu. Yaşlandılar diye sayğı göreceklerini sanıyorlar. Oysa geçmişin cahilinin, mikrobunun sadece yaşlanmış hali oldular. Bunlara gerçekten para verip bu foruma gönderen bir parti yetkilisi varsa gerçekten tanımak isterim. Hiçbir işe yaramayan gereksiz insanlara para verip besliyorlar. Keroya gelince ben onu 1 sene önce blokladım. Hep aynı şeyleri yazıyor. Şimdi açsam ne diyor diye baksam yine aynı şeyleri yazar. 10 senedir aynı. Açık açık yalan söylüyor. Tartışmada altta kalmamak için mühendisim diye yalan söylediğini itiraf eden birisidir. Uzun boylu olduğu için askerde tankçı yapmışlar ki tankın içi dar olduğundan kısa boyluları tankçı yaparlar. Yani desteksiz sallıyor. Yıllardır hiçbir işte çalıştığını sanmıyorum 24 saat burada birisi cevap yazsın diye bekliyor. Kalabalığın olduğu her yere dadanıyor. Kero mero bu konudaki ihtiyar. Bunlarla muhattap olmaya gerek yok. Zamanımız bedava değil. Geberip gitse kimsenin umursamayacağı, sevilmeyen uzak durulan insanlara vakit harcama. |
|
Hiçbirini kaale almıyoruz ki. Bunlarda şöyle bir özellik var burayı eskisi gibi sanıp kendilerini kültürlü bilgili sanıyorlar. Belki de herkesi kendi çevrelerindeki cahil sanıyorlardır. Biz onların köyündeki insanlar değiliz. Onlarda avrupada birkaç yıl yaşayınca ilkokul seviyesinden doktora yapmış gibi olmadılar. Birkaç sene önce bunları inceledim doğru düzgün Türkçe konuşamıyorlar. Aralarında almanca, hollandaca, fransızca falan konuşuyor. Çoğunun kafası 80-90'lı yıllarda kalmış. Hala türkiyeye gelirken nescafe, çikolata getireni var. Birisiyle dalga geçmiştim 100 gr nescafe 150 lira ne diye getiriyorsun ki diye. Oralarda yaşarken nasıl bir kompleks içindelerse buraya geldiklerinde saygı görmek istiyorlar da sevilmediklerinin farkında değiller. |
|
yurtdışında yaşayan forumdaşların büyük bölümü niye benim kafamda peki şizofrenmiyim ben? en son biri kanadaya gitmişti yok hep 500$ çalışıp sürüncen diye çalışıp sürüncen diye laf sokmuştu bana gitmeden önce sonrası sizin gibilere laf sokmaya başladı. akp chp zengin yapmaz seni boşuna bekleme gençliğin bitti arkasından el salla. bir tane italyaya gidip çok bayılmayan muhalif Atatürkçü arkadaşta var forumda. |
|
herhalde senin kendi dh forumun var. Bizim demediklerimizi falan oradan öğreniyorsun biliyorsun. bizim hayali bir kero versiyonumuz var orada. Tabiki oradakilerin büyük bölümü senin kafanda olacak. Forumdaki yalanların dillere destan zaten. Artık nesin o konuda yardım almanı defalarca tavsiye ettim. Dediğim gibi varsa cesaretin başka konulara gel sana milyonuncu defa anlatmaya çalışayım. Burada biz ceza alalım diye yazıp durma. |
|
yurtdışında yaşayan belli başlı 4-5 arkadaş var. 2 almanyada yaşayan nick var. secura mezura italyada yaşıyor. bir abd de sensura var. birde kanadaya giden vardı oda nickini devamlı değiştiriyor şu sıralar yok zaten forumda. hangisi sana cennet demiş bilader sen o yardımı kendine al çok lazım ivedilikle ıspatla havaya yazma. |
| Tamam, gel başka konuya diyorum ses çıkmıyor. O yüzden buradaki amacının bize ceza aldırmak olduğunu kabul ediyorsun diyorum ve zaten bilinen yalanlarına ispatı da o hayal dünyandan yap diyorum, çünkü bu forumda ispatlayınca bir şey değişmiyor sende. |
dolarlada açıklanamaz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 9 Haziran 2026; 19:45:53 >
Bu mesajda bahsedilenler: @U&S