| Doğru olabilir hocam çünkü karşı taraf kaybedecek kesin. Ülkede hukuka güven yokki bizimde olsun. |
| para olsaydı ne olurdu bilemem ANCAK hukuk olsaydı dava falanın sözü bile edilemezdi. resmiyette varlığını sürdürecek zerre yasal dayanak YOK. hukuk ağlıyor. |
| Chp ve chpnin keklediği yoldaşlari, "Bana dokunmayan yilan yaşa da olur." Kafasiyla olduklari için bugun bu şekilde yargilaniyorlar. |
| adam "en boş beleş zırva" mesajı ödülünü almak için var gücüyle zırvalıyor. ülkedeki TEK harbi muhalefete b.k atıyor, aciz aklıyla. |
|
sonunda bir nabız verdi 4160'ı flipleyemediği sürece hep aşağıdaki 3900 gapını hedefleyecek < Resime gitmek için tıklayın > |
| Kumardan hallice. Şu oynaklıkta en iyisi köşeden izlemek sanırım, ağzı olan çıkarken coşku düşerken çöküş uyduruyor, he iki iş gününde %7-8 aşağı ya da yukarı vurabiliyorlarsa yiyim öyle altını ben, senelerce stabil diye biriktirdim, bu oynaklık yapışırsa artık altın da alınmaz. |
|
Hocam sorun fizikide değil bankaların, fonların alıp sattığı karşılığı olup olmadığı ( bana göre yok ) sanal altında. Bu nedenden dolayı bitcoin gibi yüksek tavan ve taban noktaları oluşuyor gün içinde. Emtiayı coine çevirdiler resmen. Bankalar ve fonlar rahat , uygulamadan aldığın altını şubeden vermiyorlar, nakit karşılığını alıyorsun yani yok hükmünde ama geçerliliği var. Darphane sertifikası, eft cart curt. Bu enstrumanlar al satçılara yarıyor. |
| #SONDAKİKA | İçişleri Bakanlığı, Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı'nın soruşturma izni talebi kapsamında Mansur Yavaş'a savunma için 1 hafta süre verdi. (TGRT) |
|
kulaktan kulağa birşeyler üflenmiş gene. Mb 50 milyar dolarda bunun için satar kuru korumak için bakalım bugün faiz indirimi gelecek mi ABD, Rus enerji şirketleri Rosneft ve Lukoil’e yaptırım koyuyor Asıl sıkıntı bu yaptırımdan dolayı benzin ve doğalgaza gelecek bakalım kışı nasıl atlatacak vatandaş. |
|
dipten zaten %7 civarı kalkmıştı. %10-15 artış hem globali hem bizi, özellikle mb'yi zora sokar :D hatta altını bile baskılama durumu var ancak gerilim arttığı için altın için nötr gibi oluyor. burada şirketler kötü ve tabi kripto gördüğümüz gibi anında etkilendi < Resime gitmek için tıklayın > |
| Arkadaşlar altının gramı kaça kadar düşer ve ortalama bu ne kadarlık bir süreçte gerçekleşir ve yıl sonunda gram altının Türk Lirasındaki karşılığı kaç 1000 TL olur acaba |
|
Hocam açıkçası o kadar bilgi sahibi değilim. Birşey görüp araştırma (genelde ingilizce) yaptıktan sonra yatırım yapıyorum. Gerçeği söylemek gerekirse hislere dayalı oynuyorum. Son 2-3 gündür belli hisselerde manipülasyon olduğu belli. Üretim yok ama maşallah Koç kadar değerli firmalar var. 1-2 gün girilip çıkılabilir. Finans sektöründeki kağıtlara bakılabilir. |
|
Niye ki? Fazla dava bakınca maaşları artmıyor, adalet yavaş tecelli edince maaşları da azalmıyor, ne fark eder ki. Kafa yorma konusuna gelince, bir gülümse geldi zaten :)) En dandik iş hukuku davası 5 yil sürüyor (bizimki hala istinafta yillar oldu) Mevzu belli konu belli 3dk da dosyayı okuyan bir hukukcu karari verebilir öyle saatlerce cinayet davası çözer givi kafa yormaya gerek yok. Ama uzuyor da uzuyor.. |
| Arada 50-100 dusup cikiyor o kadari da olsun :) |
senin bu patent davasını yapay zeka hakim 1 saatte kapatır dosyayı. bir karar verir sonucu beğenmezsen herkesin yaptığı gibi üst mahkemeye gider iş.
https://hukukvebilisim.org/cinde-robot-hakimler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozbey08 -- 22 Ekim 2025; 20:33:38 >
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @Dj_Gençkan