Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
780
Cevap
34727
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: GTA:San Andreas Sevenler Kulübü (2. sayfa)

B büyüksezar160
9 yıl (193 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BKR-C

< Resime gitmek için tıklayın >

Grove street... Home.

At least it was before i fu.ked everything up...

Grove street'i "home" bilen arkadaşlar,hepiniz hoşgeldiniz

ekler misin?birde oyun açıldığında şöyle bir müziği vardıhttp://www.youtube.com/watch?v=6VewzN781wQ




K kodadı:tyln
9 yıl (264 mesaj)
Hala sa:mp oynarım. Sıkılmıyorum arkadaş nasıl bir oyun bu?




N napolyon94
9 yıl (5319 mesaj)
Ekle big smoke





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B BKR-C Konu Sahibi
9 yıl (300 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: kodadı:tyln

Hala sa:mp oynarım. Sıkılmıyorum arkadaş nasıl bir oyun bu?


çok haklısın kardeşim ya nasıl bir oyun sıkmaz insanı oyun değil dünya gerçi san andreas




B BKR-C Konu Sahibi
9 yıl (300 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: büyüksezar160

quote:

Orijinalden alıntı: BKR-C

< Resime gitmek için tıklayın >

Grove street... Home.

At least it was before i fu.ked everything up...

Grove street'i "home" bilen arkadaşlar,hepiniz hoşgeldiniz

ekler misin?birde oyun açıldığında şöyle bir müziği vardıhttp://www.youtube.com/watch?v=6VewzN781wQ

eklendin bile kardeşim

evet kardeşim intro müziği efsaneydi,aynı zamanda oyunu bitirdiğimizde de aynı müzik çalıyordu,yanlış bilmiyorsam oyunun yapımcılarından Leslie Benzies imzalı




G Guest-AA4ABDB6D
9 yıl (222 mesaj)
6:33-6-36 hızlıca geçiyor
Videoyu izlemek için tıklayınız





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AA4ABDB6D -- 6 Kasım 2011; 0:49:03 >


B BKR-C Konu Sahibi
9 yıl (300 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: tw1sted

MTA bağımlısıyım. yani San andreasın Yarış-MP versiyonu.

yazabilirsin.

MTA bilmeyenler için birkaç video vereyim bende

Videoyu izlemek için tıklayınızhttp://www.youtube.com/watch?v=oXHClmfbtYE&feature=channel_video_title[/DHTUBE]
[DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=xL7Y62PnIoI&feature=channel_video_title[/DHTUBE]
[DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=pORtXLZe-e8&feature=related[/DHTUBE]
[DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=XgmnrkvPPQg&feature=related[/DHTUBE]

ve bunun gibi yüzlercesi...

vay be abi, gerçekten çok etkileyici ilk defa gördüm




B büyüksezar160
9 yıl (193 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BKR-C

quote:

Orijinalden alıntı: büyüksezar160

quote:

Orijinalden alıntı: BKR-C

< Resime gitmek için tıklayın >

Grove street... Home.

At least it was before i fu.ked everything up...

Grove street'i "home" bilen arkadaşlar,hepiniz hoşgeldiniz

ekler misin?birde oyun açıldığında şöyle bir müziği vardıhttp://www.youtube.com/watch?v=6VewzN781wQ

eklendin bile kardeşim

evet kardeşim intro müziği efsaneydi,aynı zamanda oyunu bitirdiğimizde de aynı müzik çalıyordu,yanlış bilmiyorsam oyunun yapımcılarından Leslie Benzies imzalı

sağol müziği efsane oyun gibi ama bana bitirmek kısmet olmadı bazı görevlerde takılıyordum geçemedim bir türlü sonrada bilgisayara format attım.zaten görev filmlerinde karekterlerin konuşma sesi çıkmıyordu çok sinir olmuştum.bir daha alır yüklerim gtasız oyun dünyası olmaz.:D




B BKR-C Konu Sahibi
9 yıl (300 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: LastWarchief

6:33-6-36 hızlıca geçiyor
Videoyu izlemek için tıklayınız

korktum bak şimdi




T TheCapedCrusader
9 yıl (6100 mesaj)
Ekle beni de. Big Smoke adamım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BKR-C Konu Sahibi
9 yıl (300 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: büyüksezar160

quote:

Orijinalden alıntı: BKR-C

quote:

Orijinalden alıntı: büyüksezar160

quote:

Orijinalden alıntı: BKR-C

< Resime gitmek için tıklayın >

Grove street... Home.

At least it was before i fu.ked everything up...

Grove street'i "home" bilen arkadaşlar,hepiniz hoşgeldiniz

ekler misin?birde oyun açıldığında şöyle bir müziği vardıhttp://www.youtube.com/watch?v=6VewzN781wQ

eklendin bile kardeşim

evet kardeşim intro müziği efsaneydi,aynı zamanda oyunu bitirdiğimizde de aynı müzik çalıyordu,yanlış bilmiyorsam oyunun yapımcılarından Leslie Benzies imzalı

sağol müziği efsane oyun gibi ama bana bitirmek kısmet olmadı bazı görevlerde takılıyordum geçemedim bir türlü sonrada bilgisayara format attım.zaten görev filmlerinde karekterlerin konuşma sesi çıkmıyordu çok sinir olmuştum.bir daha alır yüklerim gtasız oyun dünyası olmaz.:D

anladım kardeşim hangi bölüm olduğunu söylersen yardımcı olabilirim tekrar başladığında her an özelden ya da ana başlığımızdan bana ulaşabilirsin

katılıyorum al yükle kardeşim ilk orijinal san andreasımı dvdsini kutusunu falan kuzenim yalan etti

ben de markafoniden yine orijinalini 12 liraya buldum aldım




B Banzai!
9 yıl (5189 mesaj)
o değilde gta sa nın radyo istasyonlarında çok sağlam parçalar var.

Guns'N Roses - Welcome to The Jungle
Lynyrd Skynyrd - Free Bird
Ozzy Osbourne - Hellraiser
Rod Stewart - Young Turks
Tom Petty - Runnin' Down A Dream
Kiss - Strutter

şu an aklıma gelenler. ekle benide





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Banzai! -- 6 Kasım 2011; 0:59:10 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

B batis
9 yıl (556 mesaj)
tshirtünü bile yaptırdım 3 senedir giyiyorum... bulursam hangi wallpaperdan tshirt yaptırdığımı paylaşıcam

aha bu

< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BKR-C Konu Sahibi
9 yıl (300 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Banzai!

o değilde gta sa nın radyo istasyonlarında çok sağlam parçalar var.

Guns'N Roses - Welcome to The Jungle
Lynrd Skynrd - Free Bird
Ozzy Osbourne - Hellraiser
Rod Stewart - Young Turks
Tom Petty - Runnin' Down A Dream
Kiss - Strutter

şu an aklıma gelenler. ekle benide

kesinlikle kardeşim gerçekten radyoları efsane
benim favorim radio los santos ve k-rose




B BKR-C Konu Sahibi
9 yıl (300 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: batis

tshirtünü bile yaptırdım 3 senedir giyiyorum... bulursam hangi wallpaperdan tshirt yaptırdığımı paylaşıcam

aha bu

< Resime gitmek için tıklayın >

off kardeşim canımı çektirdin şimdi bak
aylardır aklımda vallahi bir türlü yaptıramadım...
bir tane de bana lazım




B BKR-C Konu Sahibi
9 yıl (300 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Reznov_Viktor

Ekle beni de. Big Smoke adamım

die you little glass balla fool!
cap your ass?
and your ass?
you want some too?
ice-cold baby!
i knew i was the chosen one!

big smoke,şişelerle atış talimi yaparken


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B büyüksezar160
9 yıl (193 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BKR-C

quote:

Orijinalden alıntı: büyüksezar160

quote:

Orijinalden alıntı: BKR-C

quote:

Orijinalden alıntı: büyüksezar160

quote:

Orijinalden alıntı: BKR-C

< Resime gitmek için tıklayın >

Grove street... Home.

At least it was before i fu.ked everything up...

Grove street'i "home" bilen arkadaşlar,hepiniz hoşgeldiniz

ekler misin?birde oyun açıldığında şöyle bir müziği vardıhttp://www.youtube.com/watch?v=6VewzN781wQ

eklendin bile kardeşim

evet kardeşim intro müziği efsaneydi,aynı zamanda oyunu bitirdiğimizde de aynı müzik çalıyordu,yanlış bilmiyorsam oyunun yapımcılarından Leslie Benzies imzalı

sağol müziği efsane oyun gibi ama bana bitirmek kısmet olmadı bazı görevlerde takılıyordum geçemedim bir türlü sonrada bilgisayara format attım.zaten görev filmlerinde karekterlerin konuşma sesi çıkmıyordu çok sinir olmuştum.bir daha alır yüklerim gtasız oyun dünyası olmaz.:D

anladım kardeşim hangi bölüm olduğunu söylersen yardımcı olabilirim tekrar başladığında her an özelden ya da ana başlığımızdan bana ulaşabilirsin

katılıyorum al yükle kardeşim ilk orijinal san andreasımı dvdsini kutusunu falan kuzenim yalan etti

ben de markafoniden yine orijinalini 12 liraya buldum aldım

tm sağol.




S shakir@
9 yıl (706 mesaj)
Benide ekleyin.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


V Volkanbaba
9 yıl (4033 mesaj)
San andreas sevilmezmi be.




S shakir@
9 yıl (706 mesaj)
Gençler ben bu oyunu 3-4 kez bitirme girişiminde bulundum ama yok formattı yok yeni bilgisayardı derken bitirmek nasip olmadı. Ama kafama koydum bu yaz oyunu bitirmeyi düşünüyorum.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >