Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
38
Cevap
0
Tıklama
11
Öne Çıkarma
Cevap: GTA 5'in yeni nesil fragmanı PlayStation 5'in en beğenilmeyen fragmanı oldu (2. sayfa)

- -KRONOS-
2 hafta (967 mesaj)
Yine en çok satanlar listesinde olacak Rockstar ona bakıyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K Kendine_Antagonist
2 hafta (85 mesaj)
adamlara kızmayın valla oyuncu topluluğu böyle eşşek olduğu sürece sonraki nesile bile hazırlanır bunlar :p





S sakulta8585
2 hafta (1733 mesaj)
Gömsünler ki, bir an önce 6'yi cikarsinlar. Yoksa on sene daha oynariz 5'i.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S sorunluadam999
2 hafta (115 mesaj)
GTA 5 görmekten gına geldi artık. Valla hikayesini falan her türlü bitirdim yan görevler de dahil. Benim bu oyunla işim bitti. Artık daha farklı modlar görmek istiyoruz. Daha farklı şeyler işte.




_____________________________

Eski kullanıcı adı: GaMeRR119



3 34Tarik
2 hafta (423 mesaj)
Bu kadar kötü marketing olamaz ya. Tamam gta 6’ya daha vakit var anladık. Daha gta 5den ekmek istiyorsun anladık. En azından çık bir gta 6 logosu göster millet bir hype yapsın. Sonra de ki o zamana kadar geliştirilmiş özellikleriyle los santosta vakit gecirmeye ne dersiniz? Bu kadar basit abi



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Z Ziromen
2 hafta (1276 mesaj)
Çok önemli yepyeni bir oyunmuş gibi 2022 marta çıkıyor birde:) gta 6 da 2025 den önce çıkmaz zaten, daha sırada gta 5 in ps5 pro sürümü var.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Formani



K keremec
2 hafta (4256 mesaj)
GTA V'in suyu hala daha sıkılır ama böyle değil. Şimdi sunumda bu fragman yerine aşağıdaki fragmanı izlemiş olsaydık internet yerinden oynamıştı. Gosterdikleri dandik video bile 1.5m izlenmiş. Gerçekten bir grafik iyileştirmesi yapsalar izlenme olarak Spiderman ile yarisirdi.

Not: Bu arada yine deli gibi satacak. Ekstra bir şey yapmalarına gerek yok.

Videoyu izlemek için tıklayınız





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremec -- 14 Eylül 2021; 12:25:53 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Mesutzgvn
2 hafta (633 mesaj)
Hesap makinesine de çıkar bir gün diye bekliyorum. :)





D DH Misafiri
geçen hafta (75928 mesaj)
Ne gerek var 6 çıkar oynayasın herkes GTA 5 aynı oyunu 20 kere bitirdik en az PS3 Xbox one PC de oynadık onlinede milyonlar yaptık herşey aldık oynadık yeter bıktık.





1 1ses1
geçen hafta (2322 mesaj)
Ama başarılı ve satıyorlar. Oynanıyor. Özellikle online kısmı.





Bu mesajda bahsedilenler: @CaptainReinhard34

- -MoDeStUs-
geçen hafta (17321 mesaj)
Birebir aynı oyun yine gelecek.Asıl güldüğüm nokta buna rağmen ertelenmesi : )

Bu sürede alanlara yenidenmi aldırma peşindeler çözemedim gitti.He bu kitleye satarlar tabii.Şaşırmam.




A Aref6
geçen hafta (355 mesaj)
Geriye uyumluluk ile zaten oyannılabilir değil mi ps5 için.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C Cpt. MacMillan
geçen hafta (1625 mesaj)
O zaman satış rekorunu bir kez daha kırardı



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @keremec

L L.Hamilton
geçen hafta (792 mesaj)
Ps5 için umarım parw istemezler ücretsiz yükseltme olmalı yoksa satıcağını sanmam bu kadar az grafik gelişimiyle.
60fps olursa tek güzel yanı bu olur.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M Mesutzgvn
geçen hafta (633 mesaj)
Eski gta remake yapsaydı bu videodan daha iyi like alırdı. İyice saçmaladı rockstar. Gta v ile bir yere kadar gidebileceklerini görmüştür umarım.





K Kartal Göz
geçen hafta (14567 mesaj)
Haberde sanki oyuncular oyun ertelendiği için tepki göstermiş gibi bir algı yaratılmış. Mevzu o değil, millet artık 8 senelik bir oyunun ısıtılıp ısıtılıp 3 nesildir önümüze sunulmasından bıktı, yeni oyun bekleniyor. GTA aşağı GTA yukarı, usandık. Bir de yeni nesil için gelecek oyunuyn grafiklerinde de bir değişim göremedim aynı şey aynı düşük grafik. Boş yani.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K Kendine_Antagonist
geçen hafta (85 mesaj)
bıkıyolarsa niye alıyorlar? almasınlar o zaman çözüm basit?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kartal Göz

K Kartal Göz
geçen hafta (14567 mesaj)
Muhtemelen alan kitleyle bıkan kitle çoğunlukla aynı değil. Ayrıca insanlara aynı şeyi defalarca yeni bir şeymiş gibi sunmak ayıptır.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Kendine_Antagonist

M mirvaaan0
5 gün (1 mesaj)
Evet ama ps5 update olmadan oynanıyor yani ps4 versiyonunu oynuyoruz ps5 de



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Aref6
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.