|
İzlemek isteyenler için; Sercan Sülün ve Özcan Ilgın https://www.youtube.com/watch?si=f1qozzLf7LqfKvL4&v=SbTHMV6Gk4A&feature=youtu.be |
Fragman bir yayınlansa yaşayacağım heyecana göre gidip konsol alacağım. Oyunun çıkışına doğru konsol fiyatları arşa çıkacaktır. |
Üstadım 21 inde toplantı var rockstar maliyetleri nasıl çıkartacak yeni öngörün var mı hala ortada ne trailer var ne önsipariş |
|
Grafiksel olarak beklentiler çok yüksek , paylaşılan iki videoda zaten sinematikten ibaret ara sahne videoları Benim şahsi düşüncem grafik olarak şunu biraz daha makyajlanmış olacak daha parlak biraz daha cilalı hali olacak < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
Exclusive.Gamer toplantıda çok güzel GTA Online sunumları yaparak Rockstar'ın maliyetlerini toparlayacak. Her şeyi bilir kendisi bak Rockstar'ın maliyetleri karşılayamayacağını bile önden görmüş. Şu an fragmanı çıkarmadıkları için iflasın eşiğine geldi Rockstar, çok pişmanlar. |
| Küstürdünüz adamı hocam mutlu musunuz :( |
Yok hocam umrunda bile değildir, işine gelene cevap veriyor o. Kendi kendimize eğleniyoruz biz de işte. |
| Oyunun çıkışına tam 6 ay kaldı. GTA 5 PS3 için ön siparişe çıkışından tam 10 ay kadar önce açıldı. GTA 6'nın ön siparişe oyunun çıkışına 6 ay kala açılmaması ise tam bir soru işareti? |
Gta 6 dan 2 ay önce çıkacak olan Wolverine bile açılmadı önsiparişe. 4 ay kaldı kimse onun için gecikti pre-order demiyor Take two sıradışı bir pazarlama kampanyası başlatacağız herkes şok olacak demişti malum. Yani bu defa hiç kimsenin beklemediği bi 6 ay yaşayacağız galiba. Dedim ya son 1 eşik kaldı 21 Mayıs 23:30 daki yatırımcı toplantısı. 19 Kasım için yüzde 100 olacak tarihe 2 gün kaldı. |
| Onlar ne yapar bilmiyorum ama oyunun sevenleri şimdiden yaptıpı baya reklam. Gündemden düşürmüyolar |
| Bunlara ek olarak Lucia regl bile olabilecekmiş.Eğer pedimizi değiştirmezsek ilişki onurumuz düşecekmiş |
|
2 gündür bazı GTA 6 hesapları erteleme gelebilir diyorlar ve yatırımcı manipulasyonundan bahsediyorlar İlginç. |
| Bende erteleme gelecek gibi hissediyorum çok fazla sessiz kaldılar. |
| 21 mayısta yapılacak yatırımcı toplantısında erteleme olmayacak diyip, daha sonra haziran da temmuzda erteleme haberi veremezler mi yani ? Daha önce böyle birşey olmuştur bence. |
| Tabiki verebilirler.Onunda %100 garantisi yok ama en azından çıkma ihtimali ciddi artıyor.Erteleme yaparlarsa borsa değeri düşer yine o kadar.Adamlara başka zararı dokunmaz. |
Rockstar özellikle bu tarz durumlara yönelik "-resmi olmayan global zincir mağazaları dışındaki yerlerden kesinlikle uzak durun" diye oyuncuları dikkat etmeleri konusunda uyarmıştı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >