Bu konudaki kullanıcılar: 5 misafir, 3 mobil kullanıcı
54153
Cevap
1381608
Tıklama
96
Öne Çıkarma
Cevap: Grand Theft Auto V (2015) [PC ANA KONU] (2707. sayfa)

T TheCapedCrusader
6 ay (7243 mesaj)
windows 10 uygulama izinlerinden gta 5'in mikrofon iznini kapat


Bu mesaja 4 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Noctivagant

N Noctivagant
6 ay (16506 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TheCapedCrusader

windows 10 uygulama izinlerinden gta 5'in mikrofon iznini kapat
https://www.youtube.com/watch?v=yWf1ong5NpQ
Bu videoda olan olayı yapınca kulaklık dan da ses duyulur oldu ama dediğinizi de aklımda bulunudracağım




N Noctivagant
6 ay (16506 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TheCapedCrusader

windows 10 uygulama izinlerinden gta 5'in mikrofon iznini kapat
Dediğinizi de yapayım dedim ama GTA 5 yanında mikrofon iznini kapat diye bir seçenek çıkmadı. Üzerine tıklayınca da bir şey çıkmıyor. Başka yöntemle çözdüm ama mikrona gerek olduğu zamanlar o ayarları tekrar açmam gerekecek. Sadece GTA 5 için ayar çekilemiyor benim pc de nedense.




T TheCapedCrusader
5 ay (7243 mesaj)
Epic dağıttığından beri online oynuyorum kesin kanaatim bu oyun modsuz oynanmıyor. Online kısmında mutlaka mod ile para akışı sağlamak lazım diğer türlü işkenceden farkı yok.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

D Death From Above
5 ay (3488 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TheCapedCrusader

Epic dağıttığından beri online oynuyorum kesin kanaatim bu oyun modsuz oynanmıyor. Online kısmında mutlaka mod ile para akışı sağlamak lazım diğer türlü işkenceden farkı yok.
girip bikaç saat takılıym dıyosanız oyle seyler sart zaten,uğraşmak gerekıyor para ıcın,
mod falan kullanmayanlarda parayı basıp shark card alıyo.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


O Ormanci
5 ay (3668 mesaj)
Oyuna yıllar sonra direksiyon modu yükledim, ulan dedim keşke daha önce yükleseymişim.

Xbox'ta ilk haliyle oynamıştım, sonra PC'de FPS modu ile başlayayım dedim, direksiyon ile coştu.

Asıl coşma ise "kafa takip" sistemi ile oldu.

ViewTracker, FacetracknoIR gibi programlarla kafa takip olayını "mouse movement" diye seçerseniz ve hassasiyeti düşürürseniz, araç içinde sağa sola dönme, yola bakma falan da efsaneleşiyor.

Bazen her şeyi bırakıp oyun içinde arabayla dolaştığım oluyor. Ya da göreve böyle ışıklarda durarak falan gidiyorum yavaş yavaş, etrafa falan bakarak...




~ ~Lion King~
5 ay (16267 mesaj)
Beyler dün gta 5 aldım ve indirdim. Şuan installing yazıyor ve biteceğe de benzemiyor. 10 dakika geçti yüzde 4 anca doldu. Nedir bu sorun?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T torkema61
3 ay (5688 mesaj)
Bu hafta birkaç ücretsiz araç var. Warstock kısmında ise "Marshall" ve "Duke O'Death" araçları kalıcı olarak ücretsiz olmuş sanırım. "Sale" yazmıyor onlarda.

Bu ücretsizler arasından önerebileceğim araçlar "LCC SANCTUS" ile "DUKE O'DEATH".



< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

- -Prometheus-
3 ay (1857 mesaj)

D Death From Above
3 ay (3488 mesaj)
kaç haftadır boyle rockstar herkesı returning player yapmış, 0 gozukuyo ondan hep.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @torkema61

E eldorado45
3 ay (165 mesaj)
Haritada görev you %30 civarındayım oyunda kaldım öyle bir kere daha oldu bir görevmi atladım dedim yeni baştan başladım oyuna ama yine aynı yerlerde yine haritada görev yok gateway görevi içinde dört kapılı araba ile micheli arıyorum olmuyor defalarca denedim yok aynı görev yok


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T torkema61
3 ay (5688 mesaj)
4 kapılı aracı aldığınızda sol üstte bildirim gelecek. Bu aracı park edecek uygun bir yer bul tarzı bir bildirim olacak. Aracı etrafı kapalı bir yere park ettikten sonra da sol üstte "burası uygun" tarzı bir bildirim gelecek. oraya bırak ve sonra ara.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi torkema61 -- 11 Kasım 2021; 19:18:4 >


Bu mesajda bahsedilenler: @eldorado45

E eldorado45
2 ay (165 mesaj)
defalarca denedim oyuna tekrar başladım bir çok dört kapılı araca denedim iki ayrı karakterde denedim ama olmadı sol üstte bildirim gelmedi hiç bir zaman bende artık oynamıyorum ne yapayım haritada hiç bir görev yok yan görevleri bile yaptım





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eldorado45 -- 13 Kasım 2021; 16:45:45 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T torkema61
2 ay (5688 mesaj)
Getaway Vehicle diye arattığınızda detaylı açıklamayı bulabilirsiniz. Şu videodaki gibi yaptınız mı?

https://www.youtube.com/watch?v=YXqj6CDG3_o




Bu mesajda bahsedilenler: @eldorado45

E eldorado45
2 ay (165 mesaj)
sol üstteki gateway yazısı bende çıkmıyor o yüzden olmuyor




W walter13
2 ay (891 mesaj)
Arkadaşlar merhaba zamanında epic gamesten fazla hesap alıp vermek isteyen var mı? bir bakayım dedim de oyuna




V vedkum
2 ay (1633 mesaj)
Arkadaşlar online modda oyunu oynayabileceğim, ekibinde veya arkadaşlarında eksiklik olan kimse var mı ? Story mod çoktan bitti ama adam gibi ekipli görevleri, soygun vs. yapabileceğim biri denk gelmedi.




4 4Yankee
2 ay (1679 mesaj)
arkadaşlar online modda para nasıl kazanabilirim ? warehouse-office ve clubum var ama iş yapamıyorum




B BR9
2 ay (3425 mesaj)
Hocam hortlatmak gibi olmasın ama her bu konuyu açtığımda bu mesaj geliyor karşıma. Gerçekten hepsini teker teker yaptınız mı?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Johnny Silverhand

T torkema61
2 ay (5688 mesaj)
Bunları yapmak keyifli zaman geçirmenizi sağlar. Arkadaş mutlaka yapmıştır, ama şu iki başarımı yapanın elinden öperim.

< Resime gitmek için tıklayın >




Bu mesajda bahsedilenler: @BR9