Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
6
Cevap
85
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Gözlük Kullanan Arkadaşlar Gelsin Hele

L LawMyLife Konu Sahibi
7 yıl (206 mesaj)
Beyler bugün devlet hastanesine gittim, muayene oldum. Reçete yazdı gözlükçüye gittim gözlüğü aldım fakat takınca bi fark olmuyo. Neler önerirsiniz, yarın yine gitmeyi düşünüyorum, devletten kaç sefer mercek alma hakkımız var?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


W Wiz_Khalifa
7 yıl (683 mesaj)
Seni kandirmislar hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

L LawMyLife Konu Sahibi
7 yıl (206 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Wiz_Khalifa

Seni kandirmislar hocam

Yav farkediyor da yine bozuk görüyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Y yokbeolumbe
7 yıl (692 mesaj)
Şaşırtıcı



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


D DarkneZZ
7 yıl (705 mesaj)
Harfleri sorduğunda sallayıp tutturdun mu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Z Zafer Çetin
7 yıl (395 mesaj)
interesting



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A Auckland
7 yıl (168 mesaj)
Direk aynı numarayı vermemiştir gözün yyüksek
numaraya alismasin diye



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.