Bu konudaki kullanıcılar: 6 misafir, 4 mobil kullanıcı
8161
Cevap
1115209
Tıklama
97
Öne Çıkarma
Cevap: GÖZLÜK CAMI REHBERİ (ALMADAN ÖNCE KESİNLİKLE OKUYUNUZ) 2 MİLYON TIKLAMA GELSİN TŞK! (379. sayfa)

N nk061
11 ay (8270 mesaj)
Evet hocam dedikleriniz doğru.

Gözlük çakma çıktı. İade ettim. Atasun'dan orijinal olarak 600TL'ye aldım.

Aslında aynı olaylar orijinal gözlükte de var ama çakma gözlüğün zaman içerisinde gözlerimde yaratacağı sorunları göz önüne alınca 300lira daha vermeye acımadım


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Hct18116

H Hct18116
11 ay (129 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: nk061

Evet hocam dedikleriniz doğru.

Gözlük çakma çıktı. İade ettim. Atasun'dan orijinal olarak 600TL'ye aldım.

Aslında aynı olaylar orijinal gözlükte de var ama çakma gözlüğün zaman içerisinde gözlerimde yaratacağı sorunları göz önüne alınca 300lira daha vermeye acımadım
En iyisini yapmışsınız güle güle kullanın





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H H.SAHİN
11 ay (950 mesaj)
Değerli arkadaşlar

Sağ gözde yazıları bulanık görme başladı ve Yeni muayene oldum, birçok test yapıldı ve Astigmat çıktı,

Gözlükleri yaptırdım ve Sağ göz yazıları bulanık görme sorunum gitti ve çok net görmeye başladım.

Fakat

uzak gözlüğü taktığımda yüksekten yürüyorum gibi oluyor. Denge sorunu yarattı. Ayrıca televizyon ve bilgisayar sağ taraf daha geniş ve sol taraf daha dar gibi. Yani Tam kare veya dikdörtgen değil gibi.

Camdan mı kaynaklı yoksa alışma süreci mi var?
Yardımcı olurmusunuz.
Teşekkürler

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H.SAHİN -- 23 Haziran 2020; 22:38:1 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H H.SAHİN
11 ay (950 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: H.SAHİN

Değerli arkadaşlar

Sağ gözde yazıları bulanık görme başladı ve Yeni muayene oldum, birçok test yapıldı ve Astigmat çıktı,

Gözlükleri yaptırdım ve Sağ göz yazıları bulanık görme sorunum gitti ve çok net görmeye başladım.

Fakat

uzak gözlüğü taktığımda yüksekten yürüyorum gibi oluyor. Denge sorunu yarattı. Ayrıca televizyon ve bilgisayar sağ taraf daha geniş ve sol taraf daha dar gibi. Yani Tam kare veya dikdörtgen değil gibi.

Camdan mı kaynaklı yoksa alışma süreci mi var?
Yardımcı olurmusunuz.
Teşekkürler

< Resime gitmek için tıklayın >
bu kadar aktif bir forumda, bilgisi/tecrübesi olan veya karşılaşılan bir durum değil mi?




W wquzun
11 ay (816 mesaj)
Hocam yıllardır gözlük kullanırım her gözlük değiştirişimde mutlaka doktoruma gözlüklerimi kontrol ettiririm çok başıma geldi 3,4 sefer camları değiştirdim yanlış cam vermişlerdi önce gözlükçüler kabul etmez ama doktorun yazısını görünce aaaa hata olmuş cümlesiyle çok karşılaştım
sizinde ya odak almada sorun olmuştur yada camlarda bir eksiklik vardır 1.2 hafta bir alışma süreci geçirin olmadı camlarınızı doktorunuza kontrol ettirin sağlıkla kalın.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

H H.SAHİN
11 ay (950 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: wquzun

Hocam yıllardır gözlük kullanırım her gözlük değiştirişimde mutlaka doktoruma gözlüklerimi kontrol ettiririm çok başıma geldi 3,4 sefer camları değiştirdim yanlış cam vermişlerdi önce gözlükçüler kabul etmez ama doktorun yazısını görünce aaaa hata olmuş cümlesiyle çok karşılaştım
sizinde ya odak almada sorun olmuştur yada camlarda bir eksiklik vardır 1.2 hafta bir alışma süreci geçirin olmadı camlarınızı doktorunuza kontrol ettirin sağlıkla kalın.
ilginiz için teşekkür ederim.
Cam yanlış olabilir mi diye Gözlükçüye gittim, ölçüm yaptı ve dr. reçetesi ile aynı sorun yok.

3 gün süredir taktım alışma olmuyor, normal gözlüksüz görüş kalitesi de düştü gibi.

Derecem yüksek değil gibi fakat yürüme şeklim değişti düşecek gibi, yere bakınca yamuk ve 1,75 boyum yarım metre gibi yere yakın gözüküyor.

Bilgisayar ve televizyon yamuk şeklinde, şimdi çıkarınca normal gözlüksüz de yamuklaşmaya başladı.

Sadece sağ gözde sorun oldu diye gittik, şimdi her iki gözden olmayalım.

uzak (yakını hiç takmadım zaten +1,5 + 1 şeklinde)
Sağ +0.50 - 0,75 170 / sol 0.00 -0,25 20

bilgisar ekranı ve kare bir yere bakınca
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H.SAHİN -- 25 Haziran 2020; 13:31:6 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BK2000
10 ay (110 mesaj)
Bende gözlük aldığımda benzer durumu yaşadım. Dörtgenlerin bir kısmı kısa diğer kısmı uzun görüyordum. Başka gözlükçü ölçtü ve odak noktası 1cm yakın hatalı dedi. Atasundan almıştım. Değiştirdiler ama yenisinde rahat edemedim iade ettim. Virüs yüzünden evden çıkamayınca başka gözlük alamadım. Bugün muayene oldum. Numaralar değişmiş sanırım. Şimdi yine gözlük alma aşamasındayım. Doktor alınca getir kontrol edelim. Hatalı ölçü alabiliyorlar dedi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H H.SAHİN
10 ay (950 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BK2000

Bende gözlük aldığımda benzer durumu yaşadım. Dörtgenlerin bir kısmı kısa diğer kısmı uzun görüyordum. Başka gözlükçü ölçtü ve odak noktası 1cm yakın hatalı dedi. Atasundan almıştım. Değiştirdiler ama yenisinde rahat edemedim iade ettim. Virüs yüzünden evden çıkamayınca başka gözlük alamadım. Bugün muayene oldum. Numaralar değişmiş sanırım. Şimdi yine gözlük alma aşamasındayım. Doktor alınca getir kontrol edelim. Hatalı ölçü alabiliyorlar dedi.
Şuanda çıkardım takamıyorum, yarın tekrar randevusuz gitmeye çalışacağım bakalım.
gözlüğü çıkarınca astigmatı yüksek olan taraf iyi kötü oldu gibi.




S skyskyy
10 ay (87 mesaj)
Merhaba dostlar, malefes gözlüğü aldıktan sonra farkettim burayı. Aldığım camlar essilor e-spf 35 . Nasıldır acaba ? Mavi ışık kaplama için 90tl yazmışlar nereden bilebilirim gerçekten böyle bir filtre olduğunu... Teşekkürler





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M Masterdiamos
10 ay (0 mesaj)
Merhaba numaralarınız küçük ama astiğmat olduğu için çok önemli dikkatli olmanız gerekir PC başında mavi antrefle olmalı ve cam gerçekten kaliteli olursa ve doğru montajla yapılırsa oturuş pozisyonunuz değişir.Masterdiamos





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @jowood1

M Masterdiamos
10 ay (0 mesaj)
Aynı eksende yapılmamış gözlük camları söylediğiniz sorunları yaratır





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @wquzun

M Masterdiamos
10 ay (0 mesaj)
Sağ gözünüz mix astiğmat çok hassas ve kusursuz bir işçilik ile bu sorun ortadan. Kalkar





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @H.SAHİN

K K4PTAN
10 ay (1133 mesaj)
Herkese iyi forumlar sağlıklı günler. Benim gözlerim yüksek derece miyop ve astigmat

Bu şekilde 2 gün önce muayene oldum

< Resime gitmek için tıklayın >

Camlarım çok kötü olduğu için değiştirmeye karar verdim
Aynı gün bikaç yerden camlar için fiyat aldım

En son İşbir (visionart oluyor sanırım) neva max blue uv transitions7 1.74 index (en incesi diye biliyorum) camlar için çiftine 1200 fiyat verdiler tamam dedim
Doğru cam seçimi yapmış mıyım?
Bu camlar için alabildiğim en düşük fiyat bu oldu
Fiyatlar 1.5 sene önce aldığım hemen hemen aynı özellikle camlarla karşılaştırdığımda yüksek gibi geldi. Bilenlerden yorum alabilir miyim? Kalite fiyat vs...

1.5 sene önce 800 küsürat aldığım camlarda bu şekildeydi
Yedek olarak kullanıcam

< Resime gitmek için tıklayın >

İki cam arasındaki kalite fiyat vs.. farkı için bilen varsa yorum alabilir miyim?



< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K4PTAN -- 26 Haziran 2020; 11:37:40 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Mrt008500 , @Masterdiamos

H H.SAHİN
10 ay (950 mesaj)
Lütfen bu konuda yardımcı olurmusunuz,
Bugün tekrar kontrol edildi ve DR.de tam çözüm bulamadı.
Sol gözü 0 sıfır derece yaptı, sağ gözü +50 -50 astigmata düşürdü ve birde böyle dene dedi bakalım.

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Masterdiamos

D DennisLars
10 ay (7470 mesaj)
arkadaşlar bugün göz muayanesi oldum aşağıda ki gibi bi gözlük yazdı. Sol gözümde göz tembelliği var ancak normal hayatta gözlüğe ihtiyaç duymuyorum sadece bilgisayar başında mail falan okurken yorucu oluyor bi süre sonra, ondan alayım dedim.

Fiyatlar ne durumda çerçeve çok önemli değil eli yüzü düzgün bişey olsun yeter de cam için iyi bişey almak istiyorum ortalama ne kadar tutar sizce piyasayı hiç bilmiyorum durduk yere kazık yemeyelim :) Biraz tüyo verirseniz sevinirim.

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DennisLars -- 26 Haziran 2020; 22:54:33 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H Hct18116
10 ay (129 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: DennisLars

arkadaşlar bugün göz muayanesi oldum aşağıda ki gibi bi gözlük yazdı. Sol gözümde göz tembelliği var ancak normal hayatta gözlüğe ihtiyaç duymuyorum sadece bilgisayar başında mail falan okurken yorucu oluyor bi süre sonra, ondan alayım dedim.

Fiyatlar ne durumda çerçeve çok önemli değil eli yüzü düzgün bişey olsun yeter de cam için iyi bişey almak istiyorum ortalama ne kadar tutar sizce piyasayı hiç bilmiyorum durduk yere kazık yemeyelim :) Biraz tüyo verirseniz sevinirim.

< Resime gitmek için tıklayın >
Ortalama 80 liradan başlar özelliğine göre 150 veya 200 veya 500 e kadar çıkar biraz senin kullanım alanını optisyen arkadaşa belirtmen ona göre çözüm veya öneri yapması daha doğru olur.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

N Natsukaw.S
10 ay (2886 mesaj)
Bende Rb 3447 almayı düşünüyorum bugün, atasunda 600 lira trendyol un kendisinde tedarikçi değil, bugün için 500tl üstüne basa basa 2 yıl distribütör garantili diyorlar. Alsam bunu sorgulatabileceğimiz bir yer var mı acaba?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @nk061

B BK2000
10 ay (110 mesaj)
Merhaba essilor physıo mavi ışık ve kararma özellikle 4000 tl fiyat verdiler. Kampanyası varmış birde yakın orta için (ofis diye geçiyor galiba) cam da bu fiyata dahil. Fiyat yüksek geldi ama daha alt modellerde görüş açısı çok daha düşük deniyor. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Fiyat çok geldi. Yerli diye geçen 1-2 marka içinde 3500 gibi fiyat verdiler. Daha önce kötü bir atasun deneyimim olmuştu. Ondan iyi bir şeyde almak istiyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

N nk061
10 ay (8270 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Natsukaw.S

Bende Rb 3447 almayı düşünüyorum bugün, atasunda 600 lira trendyol un kendisinde tedarikçi değil, bugün için 500tl üstüne basa basa 2 yıl distribütör garantili diyorlar. Alsam bunu sorgulatabileceğimiz bir yer var mı acaba?
Hocam orijinal mi değil mi elinizdeki gözlük ile optikçilere gittiğinizde anlıyorsunuz zaten. Zibilyon tane fark oluyor. Ama yan yana koymadan anlamak çok mümkün değil son kullanıcı için


Bu mesaja 1 cevap geldi.

N Natsukaw.S
10 ay (2886 mesaj)
570e atasundan hallettim bende hocam 👍





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @nk061