Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
13
Cevap
2915
Tıklama
0
Öne Çıkarma
gold-plat olmadan item kilit acilabilirmi

: :BLooD: Konu Sahibi
11 yıl (1073 mesaj)
char soyulmalarinda felan duyuyorumda
gold yada plat olmadan kitlenmis itemleri acabiliyormuyuz?
andream charimdaki itemleri 81 lvlime almayi dusunuyorumda
boyle bisey varsa gold almayayim bosuna




O OldCity.
11 yıl (1392 mesaj)
Olmuyo öyle bişey diye biliyorum. en aşağı gold alman lazım sanırım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

: :BLooD: Konu Sahibi
11 yıl (1073 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ThePirates0021

Olmuyo öyle bişey diye biliyorum. en aşağı gold alman lazım sanırım.

chari soyulan arkadaslar diyorda bazen kilitli itemlerim bile gitmis
bende dedim oyle bisey varsa bende kendi kendimi soyayim:D
aslinda bu soyledigim yanlista anlasilabilir olsun..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi :BLooD: -- 1 Ağustos 2010; 0:43:50 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B Bekobi
11 yıl (587 mesaj)
Geçenlerde bu bölümde açmış olduğum yardım konusunda bir arkadaş oyunda bulunan bir bug sayesinde kilitli itemlerin soyulabildiğini söylemişti. Tabii bu yöntem ne kadar yaygındır ve ne kadar kullanışlıdır bilemem.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

* ***@rmour***
11 yıl (2843 mesaj)
Arkadaşlar 2008 yılında itemlerimin kilitli olduğu halde hack yemiştim. İsteyen istediği şekilde atıp tutabilir ama başıma geldi. Ayrıca son zamanlarda Kronos serverında baya char soyuldu. Bir bug sayesinde item kilitleme şifresini değiştirip itemleri açıyorlardı. Hatta bunun yöntemini bir arkadaş yayınlamıştı burda.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

: :BLooD: Konu Sahibi
11 yıl (1073 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ***@rmour***

Arkadaşlar 2008 yılında itemlerimin kilitli olduğu halde hack yemiştim. İsteyen istediği şekilde atıp tutabilir ama başıma geldi. Ayrıca son zamanlarda Kronos serverında baya char soyuldu. Bir bug sayesinde item kilitleme şifresini değiştirip itemleri açıyorlardı. Hatta bunun yöntemini bir arkadaş yayınlamıştı burda.


tekrar yayinlarsa memnun oluruz


Bu mesaja 1 cevap geldi.

3 37jj
11 yıl (1898 mesaj)
Arkadaşlar item kilit açma bugunu ben de biliyorum, ama yayınlanması yasak. Daha önce konu açıldı ancak silindi.
Ama şunu söyleyeyim size itemin kilidini açmak için id pass bilmek yeterli ancak premiumsuz (gold,pre,dc,exp) imkansız..


Bu mesaja 2 cevap geldi.

D Dream3rn
11 yıl (552 mesaj)
2 3 sene once bugu wardı suan calısmıyor farklı bır bug bulmadılarsa kılıtlı ıtemı ustunden cıkartıp power up storeyı acıyorlardı bırseyler yapıolardı oyuncan cıkmadıgın surece ıtemlerın kılıdı acık gıbı trade mercant vs yapabılıyordun




: :BLooD: Konu Sahibi
11 yıl (1073 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Scréam

Arkadaşlar item kilit açma bugunu ben de biliyorum, ama yayınlanması yasak. Daha önce konu açıldı ancak silindi.
Ama şunu söyleyeyim size itemin kilidini açmak için id pass bilmek yeterli ancak premiumsuz (gold,pre,dc,exp) imkansız..


item kilitleme acma sifresini biliyorum
gold-platsiz bu olay varmi yokmu onu sormustum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O Orjin Carnibor
11 yıl (3173 mesaj)

: :BLooD: Konu Sahibi
11 yıl (1073 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: AlaturkaMavzer

varda legal değil

bi ozelden yazabilirmisin olayi pls


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T Tango-1
11 yıl (400 mesaj)
Ya aslında bizim arkadaşlar da yapıyodu da ben bu oyunu bıraktıktan sonra,sanırım onların charı bu yüzden banlanmış bence pre al öyle açtır charı riske sokma ama yakalanmayacak şekilde bildiğin bir yol varsa onu bilemem...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

: :BLooD: Konu Sahibi
11 yıl (1073 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Tango-1

Ya aslında bizim arkadaşlar da yapıyodu da ben bu oyunu bıraktıktan sonra,sanırım onların charı bu yüzden banlanmış bence pre al öyle açtır charı riske sokma ama yakalanmayacak şekilde bildiğin bir yol varsa onu bilemem...


en iyiside gold alip actirmak
netten biraz arastirdim.kaş yapayim derken goz cikariyordum.




P Peter Hammill
11 yıl (2015 mesaj)
arkadaslar biliyosunuzdur gecen sene lpus pendant 10 20m falan bile etmıyordu ben de oylesıne kıtlemıstım simdiyse 2 gb edıyor oynadıgım serverda sırf kilidi acmak icin gold almaya da degmez eger presiz olarak kilit acma yolu bilen varsa pm den yollayabilr mi??



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.