| Bana bir daha yorum Yazmazsan sevinirim🙏 |
| Sinematik oyunlarla derdin ne dostum, yaşın küçük Z kuşağındansın herhalde kanın kaynıyor paso kesintisiz oynanış olsun istiyorsun yoksa sıkılıyor musun? Shorts, Reels hızlı tüketim çağı tabii sen de haklısın. Biz oldschool film gibi ağır işleyen, animasyonu bol oyunları seviyoruz. Sen sevmiyorsan sinematiksiz oyunları oyna. |
|
@oyungazi Adama oyun sinematik dedim diye bana yazma demis. Sonra niye oyunlarda filmlerde bize dayatma yapiyorsunuz deyince oyle bir sey yok diyorlar. Kendine yediremeyen psikolojik sorunlu beyfendi. Benim oyundaki karakterin kadin olmasiyla bir derdim yok. Karakter guzel olmus bence, iyi savasiyor. (Havadan yere inmemesi haric.) Benim sevmedigim yonleri daha farkli. Birincisi hikayeryi baglamak adina oyunun basinda Kratos'u gosteriyorsun, tamam. Neden daha sonra surekli halisunasyonla cikarip duruyorsun? Erkek ana karakter iteklemeden adam gibi oyun yapamiyor musun? Last of Us 2'deki Joel gibi degil mi bu, insanlari aldatmaktan bikmadiniz mi? Ikincisi oyunda yok jole kup, yok sincap, konusan kurdele cirit atiyor. Bu oyun ciddiyeti ve gore'uyla unlu bir oyunken neden Kena gibi bir oyuna ceviriyorsunuz? Ates salan dusman komutanindan tut varillere kadar her sey cok cizgi film vari duruyor. (Simdi tanrilar var, joleye mi laf ediyorsun diyenler olacak; evet. Birisi hikayeye oturuyor, digeri oturmuyor, civiklastiriyor. Olay gercek olup olmamasi degil.) Bir de neden kadin karakterli oyunlari hep erkek karakterli tutan oyunlarin devamina ekleyip dayatiyorsunuz? Niye Last of Us, Ghost of Tsushima, Uncharted vs. oyunlar hep erkekle baslayip daha sonra kadina evriliyor? Direkt kadinla baslayinca Forspoken gibi oluyorlar diye korktugunuz icin mi? Forspoken'in sorunu karakterin kadin olmasi degil, "kadin koyduk yeter" dusuncesiyle diger her seyi kalitesiz yapmak. Bu da "DEI para veriyor, bu sebeple liyakatsiz iscilerde doldurduk sirketi."nden kaynaklaniyor. |
|
Oyunun yaraticisindan bahsediyoruz, kendi yaptigi turden kopup baska ture gecen oyunu tabii ki sevmeyecek, haklilik payi var dedim. Neden sevmedigimi de belirttim, neyini tekrar soruyorsun? Hikayesi, atmosferi sinematik olanla sorunum yok, oynanisi sinematik olanla sorunum var. Dedigim gibi tum oyunun bir kapiyi acarken karakterin kayarak kapinin yanina gecmesi gibi olmasindan hoslanmiyorum, akiciligi bozuyor. Bir yumruk attiginda dusmanin kafasi geriye giderken ikinci yumrugu attin diye geriye gitme hareketinin ortasinda kafa beriye isinlanmasin bir zahmet. 18 yillik uyeyim, yasim kucukmus. Hadi yallah. |
|
Woke diye ağlayan nesil , Tomb Raider sayesinde buralara gelindiğini bilmiyor. Hak vermek gerek kendilerine Bunlar ileride, abla kardeş, abi kardeş olarak yola devam ettikleri kız çocuklarına da her türlü kötülüğü yapar. Dinlen dinlen kaç bir topluluk kendileri…. |
| Dişi misin, erkek misin bilmiyorum ama sen ne anlatıyorsun be abla, gözünü seveyim be abi. Bak ben gerçekte eril bir adamım fakat oynayacağım bu oyunu. Kratos olsun isterdim tabii yalan yok. Kadınlara da hitap edilsin biraz sorun olmaz. Benim kadınım gibi düşünüp kadın karakter oluşturup oynadığım oyunlarda vardır bu da dipnot olsun. Tomb Raider Legacy of Atlantis'te de Lara bebeğimi zevkle oynayacağım. |
| Sorun kadın olması değil ki. Kimse Lara Crofttan şikayetçi değil yada stellar blade Eve 🔥 karakterlerinden. Zaten özünde orjinal karakterler. Burada sorun koskoca GoW hikâyesinin benimsenmiş orjinal karakteri Kratosun olmaması. Last of us'ta joel yok, witcherde geralt yok Gotham knights'da Batman yok. İnsanların sevdiği benimsediği karakteri niye değiştiriyorsun. Lara'nın yerine başka birini de koyma mesela. Çok da severim tomb raideri. |
| tlou part2 gibi olacak, senaryo tırt ama oynanış muazzam olacak. god cular her türlü akar, çemkirenlere bakmayın. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zuko -- 4 Haziran 2026; 18:3:20 >
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @oyungazi