Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
18
Cevap
471
Tıklama
0
Öne Çıkarma
gm elit vs lg g3

Y
yukselg Konu Sahibi
6 yıl (2168 mesaj)
sizce hangi telefon uzun ömürlü ve performanslı olur .. son telefonum olucak ...oyun ve kamera performansı üst düzey olsun ... başka tavsiyesi olan varsa NEDENLERİ ile birlikte yazsın lütfen.. ayrıca konuyu lütfen dağıtmayalım..




A
AnıllGüder
6 yıl (1218 mesaj)
Elite on kamera disinda bir artisi yok





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y
yukselg Konu Sahibi
6 yıl (2168 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: AnıllGüder

Elite on kamera disinda bir artisi yok

Elite ön kamerası ile g3 arasında ciddi bir fark var mı... Yoksa g3 ön kamerası yeterli mı .. Başka bir telefon öneriniz var mı yoksa g3 suan en iyi cihaz mı





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

M
MehmeTkc
6 yıl (1085 mesaj)
Bu nasıl bir kıyaslama

Elite in rakibi g3 değil g2 dir.




E
emre4335
6 yıl (1143 mesaj)
Ne yapiyosunuz G3 e haksizlik etmeyin lutfen.Elite rakibi G2 dir.Aslinda G2 dende on kamera disinda arti yani yok.Litfen biraz daha dengeli bi kiyaslama yapalim hocam





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


R
RealSchule
6 yıl (1475 mesaj)
güzel espiri kardeşim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


F
freudunpiposu
6 yıl (4586 mesaj)
Adam ego tatmini yapıyor daha düşük telefonlarla. Bir M8 bir S5 Bir Z2 de bakalım.
Bir de hiç biri uzun ömürlü olmaz bu markaların.




A
AnıllGüder
6 yıl (1218 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: yukselg


quote:

Orijinalden alıntı: AnıllGüder

Elite on kamera disinda bir artisi yok

Elite ön kamerası ile g3 arasında ciddi bir fark var mı... Yoksa g3 ön kamerası yeterli mı .. Başka bir telefon öneriniz var mı yoksa g3 suan en iyi cihaz mı

Elitenin on kamerasi iphone 4s arka kamerasi bildiginiz hocam kimse koymaz yani kola kolay.

Lg g pro 2 ve g flex ucuz ve g3ten iyiler hele g flex suan en iyi telefoblar ama rlitede customla baya iyi idare ediyo custom derken telefonu ureten markasin stock romu 😁





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G
Giresunlufuk
6 yıl (5435 mesaj)
Elite ezer.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
stevejones
6 yıl (15897 mesaj)
elıte g2 nın rakıbıdır,gıdıp adam gıbı cıhazalın elıte falan para kaptırmayın...


fason cın oyuncagına markayı kapaga basıp satıyor kafadan batarya vasat,servıse telefon verırsın kaybeder,selfıe bas asagı cıkar,yzaılım sorunları gırla...

o butcede guzel ısını cıddı yapan markalar tercıh yapın para bosa gıtmesın...



< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y
yukselg Konu Sahibi
6 yıl (2168 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: stevejones

elıte g2 nın rakıbıdır,gıdıp adam gıbı cıhazalın elıte falan para kaptırmayın...


fason cın oyuncagına markayı kapaga basıp satıyor kafadan batarya vasat,servıse telefon verırsın kaybeder,selfıe bas asagı cıkar,yzaılım sorunları gırla...

o butcede guzel ısını cıddı yapan markalar tercıh yapın para bosa gıtmesın...



< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >

evet yazilimda sıkıntılar olduğunu biliyorum... peki hangi android telefonu almalıyım ? ... note 3 ile g3 u kıyaslarsak sonuç ne çıkar...





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
stevejones
6 yıl (15897 mesaj)
Kalem.takintim varmi bilemem malum note3 turkiyeye baska cipsetle gelio zaten snapdrgon olanida 800 kullaniyor zaten hu acidan hem g3 hemde z2 daha cazip ve z2 acik ara daha saglam yapida,tabi buradaki g3 3 gn versiyondan bahsediyorum.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A
AnıllGüder
6 yıl (1218 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: yukselg


quote:

Orijinalden alıntı: AnıllGüder

Elite on kamera disinda bir artisi yok

Elite ön kamerası ile g3 arasında ciddi bir fark var mı... Yoksa g3 ön kamerası yeterli mı .. Başka bir telefon öneriniz var mı yoksa g3 suan en iyi cihaz mı

Elitenin on kamerasi iphone 4s arka kamerasi bildiginiz hocam kimse koymaz yani kola kolay.

Lg g pro 2 ve g flex ucuz ve g3ten iyiler hele g flex suan en iyi telefoblar ama rlitede customla baya iyi idare ediyo custom derken telefonu ureten markasin stock romu 😁





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D
diego10ribas
6 yıl (918 mesaj)
g3 suan piyasanın en iyi android cihazı .. donanım performans olarak en üst seviye cihaz..





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
stevejones
6 yıl (15897 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: diego10ribas

g3 suan piyasanın en iyi android cihazı .. donanım performans olarak en üst seviye cihaz..

Yavassss


Z2 varken..





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P
PoWeRLoGY
6 yıl (588 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: stevejones


quote:

Orijinalden alıntı: diego10ribas

g3 suan piyasanın en iyi android cihazı .. donanım performans olarak en üst seviye cihaz..

Yavassss


Z2 varken..

Megapixel artısı mı varmış ne varmış? Kamera sensörü mü büyükmüş ?




G
Guest-00B482800
6 yıl (4211 mesaj)
G2 almak ikisinden de mantıklı geliyor bana göre performans istiyorsan.Elite de performanslı bir cihaz fakat ekranını nedense ben pek beğenmedim.




M
MehmeTkc
6 yıl (1085 mesaj)
ben olsam m8 nercih ederim ama çok pahalı




X
Xyoline
6 yıl (1417 mesaj)
Sat Diskavri al

Valla Elite sizi memnun eder. Ayrıca şuan piyasada G3'ün rakibini görmüyorum. Siz G2 ile karşılaştırın. Tabi G2 32 gb ise alına bilir. 16 Gb modeli alınmaz.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.