Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye, 1 misafir
24
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Gittigidiyor (100/20 | 125/25)-Mediamarkt (1125/225)-Samsung-Çiçeksepeti-Turna-Biletix
Elektronik : #Teknosa #MediaMarkt #Samsung Mağaza
Çiçek / Yenebilir Çiçek : #Çicek Sepeti
Operatör : #Vodafone #Turk Telekom Prime
Genel eTicaret : #Hepsiburada #n11 #GittiGidiyor #Koton
Ulaşım : #Enterprise
Uçak : #Uçak Bileti #Havataş #TAV
Etkinlik : #Biletix

J
johnreeseback Konu Sahibi
20 sa. önce (1 mesaj)
REFERANSLARIM

Forumdan mesaj (PM) atmak için Tıklayınız
Whatsapp'tan mesaj atmak için Tıklayınız

İlan açıklamalarını () okumadan mesaj göndermeyiniz.
IBAN bilgisi istediğiniz bankayı ilk mesajınızda belirtiniz.

⭕️ HAVALE KABUL ETTİĞİM BANKALAR ⭕️

Enpara / Yapı Kredi / Garanti / Kuveyt / TEB / ING / İŞ / Akbank

İLAN HER DAİM GÜNCELDİR


▬▬▬ GİTTİGİDİYOR ▬▬▬
100/20 indirim yüklü hesap kullanımı ➠➠➠ 3 TL (MOBİL UYGULAMA)
125/25 indirim yüklü hesap kullanımı ➠➠➠ 3 TL (MOBİL UYGULAMA)

● Skt: 24.02.2020 23:59
● Sitedeki %'li (%5, %10 gibi) indirimler ile BİRLEŞTİRİLEMEZ !
● Altın, Cep Telefonu, Bilgisayar, Tablet ve Online Oyun kategorileri hariç geçerlidir !
● Ödeme 3D veya BKM Ekspress ile yapılmalıdır !
● Hesap kargo teslimi sonunda geri alınır !

Kazananlar Kulübü hesap kullanımı ➠➠➠ 5 TL (1 SİPARİŞ)
● Sitedeki %'li (%5, %10 gibi) indirimler ile BİRLEŞTİRİLEMEZ !
● Ödeme 3D veya BKM Ekspress ile yapılmalıdır !
● Her üründe indirim sağlamaz, GittiGidiyor’un anasayfasından ekstra indirim oranlarını ve kulübe özel ürünleri takip edebilirsiniz !


▬▬▬ MEDİAMARKT ▬▬▬
WORLD KARTINIZ İLE ➤ 1125/225 İNDİRİM (125 TL İNDİRİM + 100 TL WP)
1000/125 indirimli hesap + Kod ➠➠➠ 30 TL

● Skt: 29.02.2019 23:59
● SİTEDEKİ SEPET İNDİRİMLERİYLE (% 5,10,20 vb.) BİRLEŞMEZ !
● Sitedeki tüm ürünlerde geçerlidir !
● Alışveriş size verilecek hesaptan yapılmalıdır !

500/50 indirim yüklü hesap kullanımı ➠➠➠ 8 TL
● Skt: 12.03.2019 23:59
● Sitedeki tüm ürünlerde geçerlidir !
● SİTEDEKİ SEPET İNDİRİMLERİYLE (% 5,10,20 vb.) BİRLEŞİR !


▬▬▬ HEPSİBURADA ▬▬▬
300/25 indirimli yüklü hesap kullanımı ➠➠➠ 6 TL

● Skt: Hemen kullanılmalıdır
İ N D İ R İ M - S E P E T T E - O T O M A T İ K - D Ü Ş E R ! ! !
● Cep Telefonu, Altın ve Taşınabilir Bilgisayar kategorilerinde geçmez !
● Aynı gün kullanılmayan hesaplardan kupon silinirse, sorumluluk size aittir !
● Sadece çek için verilir, kazanılan ekstralar bana aittir !
● Hesapta yüklüdür, hesap kargo teslimi sonunda geri alınır !


▬▬▬ TEKNOSA ▬▬▬
WORLD KARTINIZ İLE ➤ 1100/200 İNDİRİM (100 TL KOD + 100 TL WP)
1000/100 indirim yüklü hesap kullanımı ➠➠➠ MEVCUT DEĞİL

● Skt: 29.02.2020 23:59
● Hem mağazada hem sitedeki tüm ürünlerde (Apple ve Monster hariç) geçerlidir !
● Hesap kargo teslimi sonunda geri alınır !
● Sepet indirimleri ile BİRLEŞİR !


▬▬▬ SAMSUNG SHOP ▬▬▬
WORLD KARTINIZ İLE ➤ 1200/300 İNDİRİM (200 TL KOD + 100 TL WP)
Link’teki ürünlerde geçerli 200 TL indirim kodu ➠➠➠ 30 TL

● Skt: 30.04.2020 23:59
● Mobil ürünler, tabletler ve akıllı saatler kategorilerinde geçerlidir !
● Kod şeklindedir, kendi hesabınızda kullanabilirsiniz !


▬▬ N11.COM ▬▬▬

ELEKTRONİK DAHİL + GEÇERLİ KATEGORİLER
250/25 indirim yüklü hesap kullanımı ➠➠➠ 8 TL
● Skt: 08.03.2020 23:59
3000/100 indirim yüklü hesap kullanımı ➠➠➠ 12 TL
● Skt: 24.02.2020 23:59
Geçersiz kategoriler; Elektrikli Ev Aletleri, Altın & Gümüş, Süpermarket, Oto Lastik, Sim Kart ve Hat, Dijital Kodlar & Ürünler

ELEKTRONİK HARİÇ + GEÇERLİ KATEGORİLER
250/25 indirim yüklü hesap kullanımı ➠➠➠ 8 TL
● Skt: 08.03.2020 23:59
1000/100 indirim yüklü hesap kullanımı ➠➠➠ 12 TL
● Skt: 24.02.2020 23:59
Geçersiz kategoriler; Elektrikli Ev Aletleri, Altın & Gümüş, Süpermarket, Oto Lastik, Sim Kart ve Hat, Dijital Kodlar & Ürünler

● Hesaplardaki çeklerden sadece size ait olanı kullanabilirsiniz, diğer çekleri kullanmayınız, hesap kargo teslimi sonunda geri alınır !

▬▬▬ ÇİÇEKSEPETİ ▬▬▬
PAPARA KARTINIZ İLE ➤ 115/65 İNDİRİM (50/15 HESAP + 100/50 İNDİRİM)
50/15 indirim yüklü hesap ➠➠➠ 4 TL

● Skt: 11.05.2020 23:59
● Hesapta yüklüdür, hesap sizin olacaktır !


▬▬▬ TURNA.COM ▬▬▬
Alt limitsiz 20 TL (Yurtiçi) | 40 TL (Yurtdışı) indirim kodu ➠➠➠ 5 TL

● Skt: 29.02.2020 23:59
● Sadece gidiş-dönüş satın alınan biletlerde geçerlidir !
● Banka kampanyaları ve Turna puanları ile BİRLEŞİR !
● Kod şeklindedir, kendi hesabınızda kullanabilirsiniz !

Mobil uygulamada geçerli Alt limitsiz 50 TL indirim kodu ➠➠➠ 15 TL
● Skt: 29.02.2020 23:59
2 yetişkin ve üzeri uçak bileti alımlarında geçerlidir !
● Banka kampanyaları ve Turna puanları ile BİRLEŞİR !
● Kod şeklindedir, kendi hesabınızda kullanabilirsiniz !


▬▬▬ BİZİM TOPTAN ▬▬▬
ZİRAAT BANKKARTINIZ İLE ➤ 300/55 veya 530/80 İNDİRİM
300/30 indirim kodu ➠➠➠ 10 TL

● Skt: 29.02.2020 23:59
● Kod şeklindedir, kendi hesabınızda kullanabilirsiniz !


▬▬▬ KOTON ▬▬▬
150/30 indirim kodu ➠➠➠ 5 TL

● Skt: 29.02.2020 23:59
● İndirimli ürünlerde GEÇERLİ DEĞİLDİR !

200/50 indirim kodu ➠➠➠ 8 TL
● Skt: 28.02.2020 23:59
Sitedeki %'li (25,30,40 vb.) indirimlerle BİRLEŞİR !
● İndirimli ürünlerde GEÇERLİDİR !


▬▬ TAV PASSPORT / SABİHA GÖKÇEN FLASH PASS / İGA PASS ▬▬
ÜCRETSİZ Hızlı Geçiş veya İGA Buggy hakkı kullanımı ➠➠➠ 10 TL

● (İGA Pass): İstanbul Havalimanı, (Flash Pass): Sabiha Gökçen, (TAV Passport): Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes ve Bodrum Milas havalimanında geçerlidir !
● Verilen QR kodu, 12 saat (İGA Pass için: 90 sn) içinde kullanılmalıdır !
Hızlı Geçiş (1 kod): Max. 2 yetişkin ve 18 yaş altı bir çocuk için geçerlidir !
İGA Buggy (1 kod): Max. 1 yetişkin ve 18 yaş altı bir çocuk için geçerlidir !


▬▬▬ CAFFE NERO ▬▬▬
Bir kahve alımına ikinci kahveyi ÜCRETSİZ yapan kod ➠➠➠ 2,5 TL

● Skt: 09.02.2020 23:59
● Sadece espresso bazlı küçük ve orta boy sıcak/soğuk kahvelerde geçerlidir !
● Hızlı feribotlardaki Caffe Nero'larda geçerli değildir !


TÜRK TELEKOM PRİME KODLARI

▬▬▬ BİLETİX ▬▬▬
Cuma günü geçerli %20 (Maks. 50 TL) indirim kodu ➠➠➠ 6 TL

● Skt: 29.02.2020 23:59
● Biletix Hediye Kart, BKM Ekspress ve Masterpass ile yapılan alımlarda geçersizdir !
● Kampanya taksitli alışverişlerde geçerli değildir !


▬▬▬ ENTERPRİSE ▬▬▬
Araç kiralamalarında geçerli % 50 indirim kodu ➠➠➠ 4 TL

● Skt: 31.12.2020 23:59

johnreeseback ®





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi johnreeseback -- 22 Şubat 2020; 19:47:54 >

Satışta: Satıcıyla iletişime geçiniz.
    Bu başlık altında yer alan tüm ilanlar; 1 İlana Git 01 Ocak 0001 12:00
1
1