AKP'li olmakla hesap bilgilerini kapalı tutmanın nasıl bi' bağı var? Valla siz kafayı yemişsiniz artık, kendinle benzer fikirde olmayana hep aynı basmakalıp yaftayı yapıştırırsınız.
2023 CB seçimlerinde sırf ülkeyi artık biraz da başkası yönetsin diye KK'ya oy verdim ben, buna rağmen de halen "İktidar destekçisi" diyeceksen daha da sana cevap yazmamın bir manası yok.
Öfff hala birilerini kandırmaktan bahsediyorsun be! Bana ne milletin düşüncesinden, bi'de millet fikir değiştirsin diye efor mu harcayacağım? Ben doğru olanı ve olması gerekeni söylüyorum.
Türk Milliyetçiliği ve Atatürkçülük kimin elindeymiş peki sana göre? Sezgin Tanrıkulu ve Mahmut Tanal'lı CHP'nin elinde mi? D*M'in her talebine koşulsuz destek veren parti, "Dersim" diyen parti bi' anda "Atatürk'ün Partisi" oluveriyor değil mi, amaaaa tabii ki başı sıkışınca?
Bu arada bana kaç mesajdır "AKP'li" diyen adamın "Herkese CHP'li yakıştırması yapmayı bırak." demesi de ayrı ironik .
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Surface Area -- 3 Haziran 2026; 2:40:12 >
Rabbim nasılsa görüyor biliyor kimin kul hakkını acıkya yedigini, beytülmalden çaldığını çalınmasını göz yumduğunu hem bu alemde hem ahirette hesabını sorar
hak şerleri hayreyler-zannetmeki gayreyler -arif olan seyreyler-mevla görelim neyler-neylerse güzel eyler
İstanbul'un kurtuluşu sebebi ile tilavet vermesi özel bir durum değil. Gayet güzel. Allah kabul etsin
Fakat sözüm ona sünnet ve hadisleri inkar eden, "aslolan iyi insan olmak" diyerek kuran ve ayetleri de ikinci plana atan, din ve devlet işlerinin birbirinden ayrılması gerek diye CHP zihniyeti Dün İMAM ŞAFİ den alıntılar yaparak sizlere seslendi Tebrikler Özgür Özel
tabi Allahla kandırmak sadece AKP’ye ve AKPlere mahsus. Mağduriyet de sadece AKPlilere mahsus. Bugün İmamoğlu‘na yapılanın yüzde 1’i bir AKPye yapılsa mağdur da mağdur.
Akpliler hep mağdur olur. Ülkenin yüzde 99'unu alsa alamadığı yüzde 1 için mağdur olurlar. 2002'de yüzde 33 oyla iktidar olmuşlardı yani seçmenin üçte biri ama vesayet der dururlardı. Azınlık olarak iktidara gelip vesayetten şikayet ederlerdi.
AKP ve iktidar nefreti yüzünden "İnsanlar dinden soğudu" safsatasını yayanlar... CHP içerisinde meydana gelen rüşvet, hırsızlık, yolsuzluk olaylarından sonra ne hikmetse "insanları Atatürk'ten soğuttular" diyemiyorlar 😁
Bu arada kanmayın kanka Sizin kendi hür özgür demokratik kişiliğiniz karakteriniz yok mu?
Tamam işte kanka RTE, Refah'tan ayrılıp AKP'yi kurdu ve iktidar oldu. Özgür Özel'de CHP'den ayrılıp parti kursun iktidar olsun Kazanmanın formülünü söylüyorsun. Sorun nedir?
2023 CB seçimlerinde sırf ülkeyi artık biraz da başkası yönetsin diye KK'ya oy verdim ben, buna rağmen de halen "İktidar destekçisi" diyeceksen daha da sana cevap yazmamın bir manası yok.
Öfff hala birilerini kandırmaktan bahsediyorsun be! Bana ne milletin düşüncesinden, bi'de millet fikir değiştirsin diye efor mu harcayacağım? Ben doğru olanı ve olması gerekeni söylüyorum.
Türk Milliyetçiliği ve Atatürkçülük kimin elindeymiş peki sana göre? Sezgin Tanrıkulu ve Mahmut Tanal'lı CHP'nin elinde mi? D*M'in her talebine koşulsuz destek veren parti, "Dersim" diyen parti bi' anda "Atatürk'ün Partisi" oluveriyor değil mi, amaaaa tabii ki başı sıkışınca?
Bu arada bana kaç mesajdır "AKP'li" diyen adamın "Herkese CHP'li yakıştırması yapmayı bırak." demesi de ayrı ironik
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Surface Area -- 3 Haziran 2026; 2:40:12 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @end0plazmikretikulum