|
Yarın da çıkar “Bunlar srtük!” Der “Bunlar çürük!” der. “O alevi!” der “Omurgasız!” der. Kuran ın birleştirici dili filan hakgetire. |
| işte elinde pek birşey kalmayınca yine buna bağlayacak. aslında milliyetçi diye ülkücülere de saracak ama şu an oy durumu çok kötü. o yüzden ülküc... |
| işte elinde pek birşey kalmayınca yine buna bağlayacak. aslında milliyetçi diye ülkücülere de saracak ama şu an oy durumu çok kötü. o yüzden ülkücü kesime "zürriyetsiz" diyerek eskiden saldırdığı gibi saldıramıyor :) |
|
Nilüfer in konuyla alakalı güzel bir şarkısı var... |
|
Nilüfer in konuyla alakalı güzel bir şarkısı var... https://www.youtube.com/watch?v=iDTd0GsbL4U&list=RDiDTd0GsbL4U&start_radio=1 |
|
Yarın da çıkar “Bunlar srtük!” Der “Bunlar çürük!” der. “O alevi!” der “Omurgasız!” der. Kuran ın birleştirici dili filan hakgetire. |
|
Nilüfer in konuyla alakalı güzel bir şarkısı var... https://www.youtube.com/watch?v=iDTd0GsbL4U&list=RDiDTd0GsbL4U&start_radio=1 |
| işte elinde pek birşey kalmayınca yine buna bağlayacak. aslında milliyetçi diye ülkücülere de saracak ama şu an oy durumu çok kötü. o yüzden ülkücü kesime "zürriyetsiz" diyerek eskiden saldırdığı gibi saldıramıyor :) |
|
Muhalefet, "Muhalefet" olmayı bileydi; bu günleri görmeyeydi o zaman. Yok öyle terör örgütünün siyasi uzantısıyla bir olup darda kalınca Milliyetçilere yanlamak! Milletvekillerinden teki bir gün parti binası önünde ağlıyor, ertesi gün Yunanistan'da tatil pozu veriyor .Yersen... Ha bunu da iktidarı desteklemek için söylemiyorum, her şey ortada. |
|
Asıl sorun da bu zaten, oy verecek adam kalmadı. İyi - Zafer gibi Milliyetçi partilerin de oy oranı düşük maalesef. Ama şu net ki daha kendi içinde fikir birliği sağlayaman CHP'den iktidar da olmaz, ülke de yönetemezler. Buna inanan varsa elimde geçiş garantili satılık köprü var . |
| Bizde inandık zaten iktidarı desteklemek için söylemediğine. İktidarın 50 tane eleştirilecek kötü yanı varsa muhalefetin belki 1 tane vardır. Onu da buldumu insanların gözünün içine soka soka çöğürtmeyi kendinize farz etmişsiniz. |
|
Yav ister inan ister inanma, banane? Ben olanı söyledim, ayrıca Muhalefet denince neden sadece CHP'yi baz alıyorsun? Daha elle tutulur Muhalif partiler de var. Ha bu arada CHP'nin keşke bir kusuru olsa, ama sen sadece bir tane var sanıyorsun görünen o ki... |
| Yargıya kim emir veriyor RTE, o zaman bu butlan saçmalıkları da onun eseri, algıyı bırak gerçeğe bak. CHP de karışıklık yok, sadece yargı darbesi var. Amaç genel seçimde İmamoğlu aday olmasın, HAİN KEMAL veya onun bir piyonu aday olsun. |
| akp Kilicdari yanina cekerek buyuk hata etti, artik loserligini akp yede bulastirdii ve kk nin loserligine guvenimiz tam, akp kaybetmistir. |
| En basitinden zamanlaması manidar, önce İmamoğlu davaları şimdi bu. Adalet Bakanı kim? İmamoğlu Davalarının savcısı kimdi. Sen onu bizim külahımıza anlat. |
|
Erdoğan ilk siyasete ne zaman girmiştir ! Önceside var ama 1994 Yerel seçimlerinden saysak 32 sene geçmiş aktif siyasette. Erdoğan o dönemden beridir neyse şuanda aynı o namaz kılması oruç tutması veya Kur'an okuması ne askeri dönemlere ne siyasi baskılara nede seçim dönemine nede çevresine göre DEĞİŞMEDİ... Aman şunlardan oy alırım şunlara şirin görünürüm dur eline rakı şarap bira alayım demedi hiç bir zaman. Ama bazıları seçim olunca birden her gün Cuma ya giderim ben demeler yok Her hafta Cuma'dan foto vermeler hemen cami ziyaretleri yok yarın sabah namazını şurda kılacaz diye Twitler başlıyor. Aaa sonra bir bakıyorsun o algıyı kasmaya çalışan adam ramazanda tatilde rakı içiyor. Yok şehitleri anma törenine gitmişti sabah akşamına rakı sofrası kurmuşlar. Yok Dini bir ayda veya Kadirgecesinde Arife günü bira içiyor veya alkollü mekanda. Asıl onlar tehlikeli. Bakıyorsun lafa geldimi seçim zamanı cami cami gezip sonra aaa eşi ile şampanya patlatıyor balıkçıda şarap içiyor Rakı içiyor. ( İçmesi gram umrumda değil mesele YAPMACIK VE YAPAY OLMASI. OY için bazı şeyleri yapması. ) Öylesi tehlikeli olsan Erdoğan 35-40 yıldır neyse o ve o yüzden seçim kazanıyor... Askerlerin ve paşaların güçlü olduğu dönemde bile Başörtüsü yasağına karşı çıkan Taksim'e cami Yapacam hatta Ayasofya'yı cami olarak açacaz diyebilen birisi Erdoğan... |
| kaç sene oldu buradayım. burada görmediğim birkaç hesap yine türedi. birkaç hesap deaktif oldu. şunlara zaman ayırman bile hata. |
|
İnanmıyorum. Hepiniz aynı fabrikadan çıkmış gibisiniz çünkü. Kısaca senin gibileri çok gördüm bu forumda. Chp ' yi baz alırım tabiki, o zaman parti ismiyle geleceksin buraya direkt muhalefet demeyeceksin. Bak kendinde demişsin daha elle tutulur muhalefet partileri var diye önceki yazdığın mesajınla çelişiyorsun şu anda. Tekrardan söylüyorum altı çizili...Ben chp nin 1 kusuru var demiyorum iktidarın 50 tane varsa Chp ' nin belki 1 tane vardır diyorum. Su durumda rotayı muhalefetten ziyade biraz iktidara kaydırsan yancı arkadaşım.. ne dersin? Yemez ama dimi, çünkü işimize geldiği gibi hareket ediyoruz ya? |
|
Siz bu konuları asla kavrayamazsınız. Ayasofya Camii'nin müzeden Camii olarak ibadete açılmasının ne kadar büyük bir olay olduğu gidin Hristiyanlara sorun. Gidin Avrupa'daki Ortadoğu'daki Asya'daki Müslümanlara sorun. İnşasından sonra yaklaşık 1000 yıl boyunca Hristiyan dünyasının en büyük katedrali olmuştur. Sen böyle bir yerde Kuran'ı Kerim okuyorsun ve devlet başkanısın. Gidin siz oyununuzu oynayın bu konular sizin harcınız değil. |
| Vay beee hakkaten çok büyük bir olay. Hristiyanlar yıkılıyordur şu an inan. Adamlar ülkeyi oyuncak etmişler. Senin 623 yıllık imparatorluğunu yıkmışlar ve bir dünya camiyi kliseye çevirmişler vs.. Eminim ki Ayasofya ya takılmışlardır şu durumda haklısın. Büyük resmi görmüşsün bravo.. |
https://x.com/bpthaber/status/2060377682634793351
Malum, Ekrem İmamoğlu, Tanju başkanları haksız yere içeride tutan RTE, en son gılışdara sarılacak kadar çaresiz kaldı. Fazla hamle çaresi kalamyan RTE, şimdi yine ara ara sıkıştığı dönemlerde yaptığı gibi camilerde kameralar önünde kuran okuyarak yine seçmen kitlesini elinden kaçırmamaya çalışıyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >