Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
2
Cevap
495
Tıklama
0
Öne Çıkarma
GIGABYTE GA-8IP1000G 478 PİN

D Drifter_Soldier Konu Sahibi
11 yıl (1070 mesaj)
Slm arkadaslar 15 ay aradan sonra vatanı gorevımı yapıp tekrar aranıza dondum.

Hemen konuya gırıcem arkadaslar benım sorunum su bılgısayarıma wındows kurdum buyuk ugras ve cabalarla ram cıkardım harddısk sok tak derken sag salım wındows u kurdum daha sonra bıos u update etttım daha dogrusu ole olduguna ınanıyorum.Fakat daha sonra pc ye reset attıgımda bılgısayar kendı kendıne acıp kapatmaya basladı hiç bir tusa basmadan kendı kendıne 5 sanıye acıyo 5 sanıye kapatıyo.Fişi çekene kadar sureklı yapıyo bunu ben anakrttan oldugunu düşünüyorum bır cozumu varmı? Yoksa yenı anakartmı alayım..




A ahmetkep
11 yıl (4764 mesaj)
bios update de yanlış bios yüklemiş olabilirsin veya bios update bitmeden manuel reset atmayımı çalıştın tam anlamadım ama bios uçmuş olabilir.bios updateyi nasıl yaptın windows tabanlı bios update programıyla mı?




D Drifter_Soldier Konu Sahibi
11 yıl (1070 mesaj)
Orjınal cd sındekı bıos programı ıle yaptımm.Gıgabyteın sıtesınden yukledım bıoslarıda hatta yukledıkten sonra kendı kendıne bıos a gıttı pc orda ayar yapmamı ılan ıstedı esc basında masaustune dondu kendı kendıne mavı ekrandan.Daha sonra pc yı normal kullanıyodum fakat bı program yukledım pc yı bastan baslatmam gerekıyodu baslattım o andan sora gıttı fişi taktıgım an baslıyo acılıp kapanmaya sureklı ama



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.