Bu konudaki kullanıcılar: 5 misafir, 5 mobil kullanıcı
46407
Cevap
1404656
Tıklama
64
Öne Çıkarma
Cevap: ★★ General Mobile GM 5 Plus [ANA KONU] ★★9 Ay sonra Her tarafı sorunlu bir OREO Geldi ★★ (2320. sayfa)

E
ersinzf
4 ay (54 mesaj)
Sorunun çözülecektir.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @balamirkan

B
balamirkan
4 ay (294 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ersinzf

Sorunun çözülecektir.
Telefonu önce güç verdim. Acildi. Arkasıni açıp o düğmeleri pasif duruma getirmek için filmini soketten çıkardım. Gene de kapandı hocam. Yine de o filmden olabilir mi?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
ersinzf
4 ay (54 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: balamirkan

Telefonu önce güç verdim. Acildi. Arkasıni açıp o düğmeleri pasif duruma getirmek için filmini soketten çıkardım. Gene de kapandı hocam. Yine de o filmden olabilir mi?

Alıntıları Göster
Soketin nasıl söküleceğine dair internette videolar mevcut. Seyretmeni tavsiye ederim, faydalı olabilir.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K
KRAMER25
4 ay (357 mesaj)
Arkadaşlar yardımcı olursanız minnettar olurum.Telefonumda birden sanki power tuşuna bir kere basarız ekran kapanır ya kendi kendine öyle ekran kapanıyor telefon kapanmıyor.iki üç kez power tuşuna basıyorum deseni girip ekranı açıyorum.böyle olduğu zaman şarj da almıyor telefon.şarj almadığı zaman kapatıyorum.kapalı halde şarja takıyorum şarj almaya başlıyor.sonra telefonu açıyorum.bir müddet 4-5 saat sorunsuz kullanıyorum.ekran gitmezse şarj çalışıyor giderse kapatmam açmam gerekiyor.sarj soketini değiştim olmadı.hard reset attım o da olmadı.sorun nedir acaba.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
Smashed
4 ay (377 mesaj)
Telefon çok kasıyor pil ölü powerbank bağlı kullanıyorum sebebi pilmidir ?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
Smashed
4 ay (377 mesaj)
Abdroid 7.1.1. e düşürdüm bu arada 8 e kıyasla baya rahatladı ama performansı yinede daha iyi olabilirmiş gibi geliyor





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
Smashed
4 ay (377 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mkyb

Fatura adına ait olmadığı için bir şey yapamazsın.
İkinci el satış sözleşmesi tarzi bişey varsa thh ye şikayette bulunabilir





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
Smashed
4 ay (377 mesaj)
Deji batarya nasıldır ?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


F
FK
4 ay (233 mesaj)
Telefonla Anycast kullanan var mı? M9 modelini alacağım.




M
mozden
4 ay (267 mesaj)
Garantili cihazı ekran çıtası yüzünden 3. defa servise götüreceğim, değişim talep edebiliyor muyuz?
Tecrübesi olan var mı?





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


A
atiser69
4 ay (109 mesaj)
2 hafta önce orijinal batarya aldım şimdi 4 saat gibi ekran süresi alıyorum iyi oldu





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
tahsin75
4 ay (162 mesaj)
Arkadaşlar telefon bazen şarj oluyor bazen olmuyor.Hatta şarja takılıyken ekrana general Mobile yazısı sürekli gelip gidiyor ama şarj olmuyor, ama bazen de şarj oluyor.

Sorun ne olabilir aceba, şimdiden teşekkürler





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
aLTaR_07
4 ay (797 mesaj)
Internetten mi almıştınız?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @atiser69

A
Androyak
4 ay (87 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: tahsin75

Arkadaşlar telefon bazen şarj oluyor bazen olmuyor.Hatta şarja takılıyken ekrana general Mobile yazısı sürekli gelip gidiyor ama şarj olmuyor, ama bazen de şarj oluyor.

Sorun ne olabilir aceba, şimdiden teşekkürler
aynı sorun bende de vardı, internetten batarya siparişi verip değiştirdim düzeldi dostum.




S
Secret Light
4 ay (106 mesaj)
Arkadaşlar eski emektarı onarmak istiyorum ekranı kırık ve bataryası ölü

Yedek Parçaları en uyguna nerde alabilirim kendim onarabilir miyim?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

U
ustumegelme
3 ay (235 mesaj)
Valla sorma 2 yıldır benimde ekranın sağ üst köşesi tuz buz oldu dokunmatik çalışmıyor üst kısmı ve çerçeveleri kötü durumda bende tamir etmek istiyorum ama nasıl olur bilemiyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Secret Light

S
Secret Light
3 ay (106 mesaj)
Şimdi ilk emektar olunca atamıyorum da satmak da istemiyorum ucuza gidecek özellikleri de nispeten iyi yani bataryayı kendim değiştirip ekranı yaptıracağım sanırım. Gidip o tank kılıflardan alacağım çünkü telefon kayık gibi oldu valla büküle büküle :D


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ustumegelme

T
tamer sipsak
3 ay (66 mesaj)
Arkadaşlar GM 5 Plas batarya lazım güvenilir ve orjinal olacak bı tavsiye site veya link nereden bulabilirim yardımcı olursanız çok memnun olurum





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C
cenkbora
3 ay (659 mesaj)
Sitelerde satılanlar orijinal değil en iyisi serviste değiştirmek.




Bu mesajda bahsedilenler: @tamer sipsak

T
tamer sipsak
3 ay (66 mesaj)
Çoğu servis te internetten sipariş geçiyor ustam





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >