Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
7
Cevap
582
Tıklama
0
Öne Çıkarma
GEÇEN SENE 30K DAN MEZUNA KALDIM
O
9 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Bu sene 50k ya girebilsem keşke ulan varya bide çalışmadım değil



T
9 yıl
Yarbay

aynı ben yeminle ruh gibiyim şuan



A
9 yıl
Yüzbaşı

Aynen.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
9 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

ULAN ÇALIŞMASAM EYVALLAH GECE GÜNDÜZ ÇALIŞTIM MAT 15 BOŞ



C
9 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Otuzsekkiz

Bu sene 50k ya girebilsem keşke ulan varya bide çalışmadım değil

ben de geçen sene 30k ydım nereyi istiyordunuz?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
9 yıl
Binbaşı

Bende 20 k idim. Değişen bi şey olmadı gibi.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

O
9 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Centrifugal

quote:

Orijinalden alıntı: Otuzsekkiz

Bu sene 50k ya girebilsem keşke ulan varya bide çalışmadım değil

ben de geçen sene 30k ydım nereyi istiyordunuz?

TIP senin nasıl geçti


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
9 yıl
Yüzbaşı

Ben yerleştim geçen sene Öyle tıp felan istemiyordum. Belki daha iyi yerlerde mühendislik olurdu ama zaman kaybetmek istemedim




Bu mesajda bahsedilenler: @Otuzsekkiz
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.