Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
7
Cevap
183
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Garantiden Değişim Onayı Alınması Ancak Firmada Aynı Üründen Stok Olmaması Sorunu(Detaylar içeride)

Z Zerathu Konu Sahibi
4 yıl (86 mesaj)
Merhaba arkadaşlar 1 hafta önce MM'den bir ürün aldım. Üründe üretimden kaynaklı bir kusur mevcuttu, servis raporu ile değişim onayı aldım. Ancak aldığım mağazadaki yetkiliyle görüştüğümde ürünün ellerinde olmadığını istersem para iadesi veya hediye çeki verebileceklerini söyledi. Ancak ben ya ürünü istiyorum ya da muadilini. Benzer durum yaşayanlar var mıdır? Yardımcı olursanız sevinirim.




B bilgehankalkan
4 yıl (7334 mesaj)
Ürünün temini imkansızsa ücret iadesi yapılıyor diye biliyorum. Burada kastedilen imkansızlık bildiğim kadarıyla ürünün adeta "yer yarıldı, içine girdi" durumu, yani mağazada stok yoktur ama ithalatçıda vardır belki, o durumda temin imkansızlaşmamış olur (diye hatırlıyorum).
Müşteri hizmetlerine bağlanıp durumu öyle sorgulayın bence, belki diğer mağazalarda stok vardır, oradan temin edilip size ulaştırılır. Diğer türlü ürünün başka yerde satışı varsa onun kanıtlarıyla THH'ye başvurabilirsiniz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Z Zerathu Konu Sahibi
4 yıl (86 mesaj)
Musteri hizmetlerini ariyorum ama inatla magazaya yonlendiriyorlar beni. Bir daha magazadan urun falan almam.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @bilgehankalkan

T twitter kullanan insan
4 yıl (927 mesaj)
Tamam işte parani iade al sonra hb'dan daha ucuza al.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Z Zerathu Konu Sahibi
4 yıl (86 mesaj)
Maalesef aldığım fiyatı hiçbir yerde bulamıyorum. Emin olun hb'den çok daha ucuz:)




Bu mesajda bahsedilenler: @twitterkullanicisi

S SudaEriyenAspirin
4 yıl (7307 mesaj)
Israrla bir üst modelini iste



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S sinergy
4 yıl (1600 mesaj)
mağazalar genelde aynı ürün yoksa temin etme vs ile uğraşmamak için para iadesine yöneliyor. Çoğu kişiyi bu çözüm tatmin ediyor aslında ama uyguna alınmış şeylerde biraz sıkıntılı olabiliyor. aynı ürünü ısrarla istemek pek çözüm olacağını sanmıyorum. Yani şirket elimde o ürün yok der, temin edemiyorum der çıkar gibime geliyor. Ama diğer arkadaşın dediği gibi üst model istemek daha mantıklı gibi. Ellerinde olan benzer özellik ve fiyatta birkaç cihazı öner yazılı olarak. Bilmem ne maddesine göre üst model talep etme hakkımı kullanarak şu şu modellerden birinin verilmesini istiyorum gibi. Ama muhtemelen kabul edilmeyecek ve THH'ye gideceksin diye düşünüyorum

kolay gelsin


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Z Zerathu Konu Sahibi
4 yıl (86 mesaj)
Hocam sikinti su kanunda boyle bir zorunluluk yok maalesef.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @sinergy
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.