Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
463
Cevap
0
Tıklama
490
Öne Çıkarma
Cevap: Galiba batıyorum.. (21. sayfa)

T
tunahan1071 Konu Sahibi
geçen yıl (102 mesaj)
Tatlıcıymışım da neden köfte ekmek yapmışım maç günü :)
Allah kınadığını yaşatmadan öldürmez, ben bir yorum yapmayacağım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @DEFx

G
Guest-77BA090AF
geçen yıl (449 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: tunahan1071

Tatlıcıymışım da neden köfte ekmek yapmışım maç günü :)
Allah kınadığını yaşatmadan öldürmez, ben bir yorum yapmayacağım.
Köfte ekmek iyi sattı mı maç günü





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
tunahan1071 Konu Sahibi
geçen yıl (102 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: boor

Bugün uğrayıp cheesecake'in tadına baktım, gerçekten çok iyi. Cheesecake hastası biri değilim ancak ikinciyi yememek için zor tuttum kendimi; kesinlikle yakın zamanda tekrar ziyaret ederim.


Mekanla ilgili gözüme takılan tek şey, tatlılar biraz daha göz önünde olabilir. Masalara fotoğraflı küçük bir menü eklenebilir.

Umarım ayakta tutabilirsin, lezzet ve hizmet konusunda hiçbir kusur yoktu.

Bir de çay daha iyi olabilir sanırım, arkadaşlar da biraz acı buldu. Müşteri sirkülasyonundan da kaynaklanabilir tabii, geç saatte geldik.
merhaba, galiba 4 kişiydiniz. Çayı demi bazen fazla kaçırıyorum, oda insanların artık bu çay açık demesinden dolayı elim gidiyor. Ama bundan sonra biraz daha dikkatli olacağım.
Cheesecake beğenmenize çok sevindim, en önemli kıstas bu benim için


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
tunahan1071 Konu Sahibi
geçen yıl (102 mesaj)
Ben dukkanın önüne çıkıp bağırmadım tabi köfte ekmek diye ama o gün insanların aç olup bir şeyler soracağını tahmin ettim, mantı ekmek hamburger, 5er 10 ar tane yaptım. Ve gayette %80i satıldı. Tahmin ettiğim gibi insanlar sordu yiyecek ne var diye opsiyon sundum hazırladım verdim


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @the_executioner_

B
boor
geçen yıl (2998 mesaj)
Evet 4 kişi gelmiştik. Cheesecake müthişti, tekrar uğrayacağım zaten




Bu mesajda bahsedilenler: @tunahan1071

G
Guest-77BA090AF
geçen yıl (449 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: tunahan1071

Ben dukkanın önüne çıkıp bağırmadım tabi köfte ekmek diye ama o gün insanların aç olup bir şeyler soracağını tahmin ettim, mantı ekmek hamburger, 5er 10 ar tane yaptım. Ve gayette %80i satıldı. Tahmin ettiğim gibi insanlar sordu yiyecek ne var diye opsiyon sundum hazırladım verdim
Maç günlerinde o zaman yine satabilirsiniz





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


9
90numaraşanzumanyağı
geçen yıl (1565 mesaj)
Dostum yorekok senden bahsetmiş (başlığını okumuş:https://www.youtube.com/watch?v=P67J8ZUEyMw

SÜRE: 7:27
Videonun tamamını baştan sona izlemenizi öneriyorum...
Önceden söyleyen oldu mu bilmiyorum çok fazla ileti var okuyamadım kusura bakmayın...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B
Boreman Lames
geçen yıl (185 mesaj)
BATIYORUM ULAN EDİRNEKAPI





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


D
dogubeyitoglu
geçen yıl (18 mesaj)
Her insan zor zamanlardan, aşamalardan geçer. Dayanabilmek önemli. Hayat gayrete aşıktır. sabırlar diliyorum kardeş sana.




T
tunahan1071 Konu Sahibi
geçen yıl (102 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 90numaraşanzumanyağı

Dostum yorekok senden bahsetmiş (başlığını okumuş:https://www.youtube.com/watch?v=P67J8ZUEyMw

SÜRE: 7:27
Videonun tamamını baştan sona izlemenizi öneriyorum...
Önceden söyleyen oldu mu bilmiyorum çok fazla ileti var okuyamadım kusura bakmayın...
ya beybi yo beybi, kanalıma abone olun diyen birini ciddiye alamadım kardeşim. Ki ben furya maduru değilim. Yaptığım şey iyi yaptığımı düşündüğüm bir şey. Lokmacı açmadım ki, lokma videosuna beni eklemiş? oda ayrı bir konu tabi.. Kaç tane cheesecake yapan dükkan var ana ürün olarak? Neredeyse yok.
Amacı pirim kasmak başka bir şey değil. Benim üstümden kasması da hoşuma gitmedi açıkçası.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

9
90numaraşanzumanyağı
geçen yıl (1565 mesaj)
Aynen kardeşim daha evvel takip listemdeydi, baktım sadece iyi yalayanlara kalp bırakıyor diğerleriyle muhattab olmuyor takibi bıraktım bende. Trendlerde karşıma çıkınca neymiş diye izledim haber vereyim dedim.

Daha evvel de yazmıştım okumamışsındır belki, 1 ay sonuç için çok kısa bir süre, 1 yıl dolmadan karar verme daha erken. ilk yıl senin için maliyeti kapatma yılı şuan.




Bu mesajda bahsedilenler: @tunahan1071

G
Guest-05F104A73
geçen yıl (22 mesaj)
İçimden bir ses bir anda ünleneceksin gibi geliyor niyeyse. Kolay gelsin, bol kazançlar.




G
Guest-5B59C177B
geçen yıl (1700 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >
Videoyu izlemek için tıklayınız

7:28 de konudan bahsediyor.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


W
Whippoorwill
geçen yıl (16454 mesaj)
Boş yapan bir yutubır daha.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


E
eärendil
geçen yıl (932 mesaj)
ben gittim beğendim, kadıköye yolum düştükçe gitmeye çalışacağım.
amerikalı şirketleri zengin edeceğimize ya da bir iş adamının metresine ferrari almasını finanse edeceğime bu mekana giderim.




N
Namaste.
geçen yıl (1791 mesaj)
Isler nasil hocam hareketlenme var mi?

Ekleme google sayfasinda coffe yaziyor bir e daha koyuver ve tel no ekleyebilirsen iyi olur.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Namaste. -- 20 Nisan 2019; 17:38:42 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
tunahan1071 Konu Sahibi
geçen yıl (102 mesaj)
hocam çok şükür gelen arkadaşlar oldu, hatta bugün biri daha gelecekti. Manyak kadının biri dükkana geld diyor çantamı burda bıraktım çantamı verin, çantası falan da yok. Sonra dedi çaldınız polis çağırdı, neyse ki o arada evden aradılar evde unutmuş gerizekalı..

Tam polisler içerdeyken de uğrayacak arkadaşlar geldi, kapıdan döndüler içeride polis var diye :( inş burayı okuyordur kim bilmiyorum. Kusura bakmasın. Kadın hakkında da şikayette bulunmak istedim de karakola gitmeniz gerek dedi polisler dükkanı kapatamadım.




Bu mesajda bahsedilenler: @Namaste.

C
CrystalCacik
geçen yıl (755 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: tunahan1071

Ben dukkanın önüne çıkıp bağırmadım tabi köfte ekmek diye ama o gün insanların aç olup bir şeyler soracağını tahmin ettim, mantı ekmek hamburger, 5er 10 ar tane yaptım. Ve gayette %80i satıldı. Tahmin ettiğim gibi insanlar sordu yiyecek ne var diye opsiyon sundum hazırladım verdim
Maç günleri tabela ile dükkan önüne menü yaz.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G
Guest-77BA090AF
geçen yıl (449 mesaj)
Ünlenirsen burayı unutma





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

!
!!-Origin-!!
geçen yıl (1897 mesaj)
Yolum düşerse kesinlikle geleceğim. Batrampasada oturuyorum uzak sık sık gelemem. Hayırlı işler inşallah açılır işlerin.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >