Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir
26
Cevap
0
Tıklama
6
Öne Çıkarma
G*T Herif diye hakaret eden üyeye ceza vermeyen DH Forum yöneticisi!

F Freedıver Konu Sahibi
2 hafta (44 mesaj)
Arkadaş ekran görüntüsünde olduğu gibi, ağır hakaret ediyor ve DH Yöneticisi "paşamız, başkomutanımız, ordinaryüs profesörümüz" diyor ki; "Şikayetinizde işlem yapılacak bir durum görülmemiştir/bulunamamıştır. Teşekkür ederiz."

Hadi ya.. Arkadaşlar bu üye ceza almadığı sürece yöneticilere her saat başı bu kelimeyi sarf ediyoruz. Demek ki bu kelimede ceza gerektirecek bir durum yok.

Bahsi geçen yöneticinin de kötü niyetli olduğuna inanıyorum ve diğer yöneticilerden konuyla ilgili çalışma yapmalarını bekliyorum. Aksi takdirde, ilgili üyeyi savcılığa verip, DH'ı BTK'ya "forum içinde sinkaflı kelimelere yöneticiler kayıtsız kalıyor" diye, dilekçe ile şikayette bulunacağım.

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Freedıver -- 19 Temmuz 2021; 9:59:23 >

İnsanlar tabi ki hata yapabilir. Ama adaleti sağlayanlar hata yapamaz.

Bu basmakalıp sözleri ülkede çok duyar olduk. O da insandır hata yapabilir, bu da insandır hata yapabilir. Yap...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Freedıver - 2 hafta +11
forum üyesi olarak bu arkadaşın destekçisi olup gelişmeleri takip edecem. yönetici bana aynı cevabı verse kendisine hakaret olan kelimeyi yazıp teşekkür ederdim
Yoruma Git
berbatine - 2 hafta +4

M mrslimshady
2 hafta (2136 mesaj)
bana ana avrat söven adam sadece 85 gün aldı



10 tane küfür mesajı var. ben 1 argo kullansam 4 gün yiyorum bazen


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G George Carlin12
2 hafta (52 mesaj)
forum iyice bozdu, zaten kimse de kalmadı, işte bu modlar yüzünden kalmadı, gün bey modları yedirmezmiş, peh




G gavuroglan
2 hafta (52 mesaj)
Inisiyatif uyguluyorlar.
Benim de uzun uzun emek haryacarak yazdığım konularımı hiçbir sebep yokken sildikleri oluyor.
Sovuyor sana raporluyorsun ceza da vermiyorlar
Bir konuda adamın teki gelip sana sövuyor ona ceza verip mesajı kaldırmaları gerekirken direkt tüm konuyu siliyorlar bir de





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gavuroglan -- 19 Temmuz 2021; 10:20:2 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A Astrian
2 hafta (59 mesaj)
Bir kişiye nasıl bu kadar salak olabiliyorsunuz dediğim için 4 gün yemiştim.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @mrslimshady

E EUGENICS88
2 hafta (2261 mesaj)
Ben desem modlar tatildeyse bile gelir hemen 10dk içinde beni banlar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: PURECAUCASIANWHITE



N Nat Alianovna
2 hafta (1492 mesaj)
Gerekli işlem yönetici tarafından çoktan yapılmış, yalnızca yanlış bildirim verilmiş. Yöneticiler de insan, hata yapabilirler. Typing hatasından farksız bu hata.

Şikayet sisteminin işleyişi hakkında daha detaylı bilgi için bu konuya bakabilirsiniz:

https://forum.donanimhaber.com/cc0000-uyari-sik-yet-sisteminin-kullanimi-ve-foruma-kazandirdiklari--64890387

İyi günler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Freedıver

T Tsubasa16
2 hafta (2 mesaj)
Arkadaşım küfür kullanmadığı halde sınırsız ban yemişti





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tsubasa16 -- 19 Temmuz 2021; 11:0:28 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


F Freedıver Konu Sahibi
2 hafta (44 mesaj)
İnsanlar tabi ki hata yapabilir. Ama adaleti sağlayanlar hata yapamaz.

Bu basmakalıp sözleri ülkede çok duyar olduk. O da insandır hata yapabilir, bu da insandır hata yapabilir. Yapamaz hocam yapamaz! Her görevi üstlenen hata yapamaz,.

Bakın arkadaşınızın sözüm ona hatası yüzünden, yöneticilerin itibarı zedelendi, zaten üyelerin, yöneticilere güveni yok. Şimdi siz "Yöneticiler de insan, hata yapabilirler." diyerek iade i itibar yapamazsınız.

İyi günler.




Bu mesajda bahsedilenler: @Nat Alianovna

0 07kubi07
2 hafta (1351 mesaj)
Forumda yeni üyelere direk sınırsız atamıyorlar galiba.
Malum şahıs gelip peygambere küfür ederdi, 1 gün ban yerdi. İlginç kurallar var.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


M mrslimshady
2 hafta (2136 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Nat Alianovna

Gerekli işlem yönetici tarafından çoktan yapılmış, yalnızca yanlış bildirim verilmiş. Yöneticiler de insan, hata yapabilirler. Typing hatasından farksız bu hata.

Şikayet sisteminin işleyişi hakkında daha detaylı bilgi için bu konuya bakabilirsiniz:

https://forum.donanimhaber.com/cc0000-uyari-sik-yet-sisteminin-kullanimi-ve-foruma-kazandirdiklari--64890387

İyi günler.
Forumda eskiden banlanan bir üye vardı , yeni hesap açıp tekrar geldi.


Bunu bütün kanıtlarıyla destek'e yazdım , 1.5 ayı geçti neredeyse.. Destek isteğini kitlemişler





Eski banlanan üyelerin gelmesi yasak?




L LeBrock
2 hafta (4231 mesaj)
Yönetimden Bir Haber formu burası,normal böyle şeyler




P Perturbator
2 hafta (889 mesaj)
Atatürk düşmanlığı yapan bi hırta cahil dedim diye 4gün yada 9 gün banladılar beni tam süresini hatırlayamadım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Perturbator -- 19 Temmuz 2021; 13:2:37 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


N nicksizayı
2 hafta (1438 mesaj)
Biz Lan yazsak 1 hafta ban yeriz





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nicksizayı -- 19 Temmuz 2021; 13:22:24 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


W William0
2 hafta (55 mesaj)
birine testesteronu düşük dedim diye 4 gün ceza yemiştim




F Freedıver Konu Sahibi
2 hafta (44 mesaj)
Edit: İlgili üyeye gerekli işlem yapıldığı söylemi, gerçek dışıdır. Bahsi geçen üye hiçbir ceza almamış olup, şuan forumda online olarak görünüyor. Yani elini kolunu sallaya sallaya gelip buradan hepimize aynı kelimeleri sarf edebilir.

Üyenin profili: https://forum.donanimhaber.com/profil/2858706 (Ceza alıp almadığını buradan kontrol edebilirsiniz.)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Freedıver -- 19 Temmuz 2021; 14:25:42 >


B berbatine
2 hafta (1016 mesaj)
forum üyesi olarak bu arkadaşın destekçisi olup gelişmeleri takip edecem. yönetici bana aynı cevabı verse kendisine hakaret olan kelimeyi yazıp teşekkür ederdim




C Cool Storm
2 hafta (1049 mesaj)
Forum yöneticilerinin işlerini doğru yaptığı ne zaman görülmüş ki?

Atatürk'e hakaret eden biri vardı forumda. Ağzına geleni söylüyordu. 1 hafta ceza zor verdiler.

Türklere hakaret eden bir ırkçı vardı. O hâlâ ceza almadı.

Ben forum yönetimine 1 gr. güvenmiyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C C0NSI
2 hafta (2579 mesaj)
"Şikayetle ilgilenildi" bildirimi geldikten sonra üyenin ceza alması birkaç gün sürüyor. Sanırsam onay için bir üst yönetici onayına mı sunuyorlar n'apıyorlar. Az daha bekleseydin bu kadar yaygara çıkarmana gerek kalmazdı ceza aldığını görürdün

Ayrıca küfürü de hak etmişsin, aloooo demiş hemen satmıyorum, etmiyorum tribine girmişsin. Satmazsan satma ben olsam ben de söverdim sana





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C0NSI -- 19 Temmuz 2021; 15:45:17 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H Heretic Soul
2 hafta (115 mesaj)
Daha önce Atatürk'e ağır hakaretler edip sınırsız banlanan bir üyenin yeni hesabını buldum. Üstelik üyenin kendi ağzıyla eski banlanan hesabın ona ait olduğunu söyleyen bir mesajı da vardı. Ekran görüntüleri ile birlikte 1 ay önce şikayet ettim ama banlamadılar. Adam hala diğer üyelere hakaretlere devam ediyor. Normalde sınırsız banlanan birinin yeni hesapla gelmesi yasak. O hesap da banlanır.

Ama Kayra yeni hesap açınca anında banlıyorlar. Bunların adaleti böyle işte.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Heretic Soul -- 19 Temmuz 2021; 16:12:59 >