Bende 2 gündür eleyici giremiyorum bu hata çıkıyor, oyunu sildim tekrar yükledim ama düzelmedi aynı sorunla karşılaşan varmı < Resime gitmek için tıklayın >
Protokol 3: Steam Beta Katılımının Sonlandırılması ve Önbellek Temizliği (Steam) Steam istemcisi üzerinden oyunu çalıştıran ve ağ el sıkışma paketlerinin bozulması nedeniyle düzenli çökme yaşayan oyuncuların şu adımları uygulaması gerekmektedir:
Steam istemcisinin sol üst köşesindeki "Steam" sekmesinden "Ayarlar" paneline giriş yapılır. Sol tarafta yer alan "Arayüz" (Interface) sekmesi seçilir. "İsciler Beta Katılımı" (Client Beta Participation) seçeneği kontrol edilir; eğer bu ayar beta güncellemelerine dahil edilmişse, açılır menüden "Beta Seçilmedi" (No Beta Chosen) seçeneği işaretlenmelidir. Bu işlemin ardından Steam istemcisi kararlı sürüme dönmek amacıyla kendisini yeniden başlatacaktır.
Ağ bağlantısını engelleyen olası yerel veritabanı bozulmalarını önlemek için geçici önbellek dizinleri temizlenmelidir. Bu kapsamda bilgisayarda C:\Users\\AppData\Local\Temp\Turn10Temp.scratch dizinine gidilir. Bu klasör içerisinde yer alan ve Event Lab şablonları ile ağ önbelleğini tutan SeasonalEventLabCache00.bin ile SeasonalEventLabCache01.bin dosyaları tamamen silinir ve ardından bilgisayar yeniden başlatılarak oyuna giriş sağlanır.
şu söylenen şeyleri yaptım, ve dünden beri oyuna girebiliyorum dünya varmış, teşekkür ederim yardımın için
Rica ederim ne demek sorununuz çözülmüş sevindim. Bütün siteleri gezmemiz mümkün olmuyor bazen yapay zekaya deepsearch yaptırmak bayağı fayda ediyor bazen. İyi oyunlar dilerim.
< Resime gitmek için tıklayın >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle