Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir
14
Cevap
0
Tıklama
9
Öne Çıkarma
forumdh den nasıl kız düşre bilirim ?

O
olishernandez Konu Sahibi
geçen hafta (1188 mesaj)
forumdh den nasıl kız düşre bilirim ?



Burada 1 erkeğe 4346 erkek düşüyor, iyi şanslar.
Yoruma Git
Rindaman - geçen hafta +8
4 aydır forumda yoktum geçen bi uğradım 2013 konularını hortlatmaya basladıklarını gördüm

bi de konu basligindan icerikte neler oldugunu az cok belli olan konularla dolup tasmisti forum

hem yoklugumda konular acilmis nerdesin diye monk mode daydim tabi

ben de foruma çeki düzen vermeye karar verdim ama yalnızım hocam tabi eski kitlemle beraber yeni kitle de kazandim son 1 haftada ama yine de sizin yoklugunuz ara ara üzüyor beni

hayirsiz epsilon da ugramiyor en son 2 tlye salam ekmek ariyodu asosyal yaratik desen nickini degismis eski halinden eser yok bi sen kaldin sen de tuvalet molasinda ugruyosun buralara gibime geliyor
Yoruma Git
Yorumun Devamı Francis J. Underwood - geçen hafta +7
Kızlar dışarda beyler çıkın az sosyalleşin
Yoruma Git
Francis J. Underwood - geçen hafta +7
Hocam aslinda beraber bu konu disini baya canlandiririz lakin eski formumda degilim yahu
Canim hic yazmak istemiyor konu dahi acasim yok
Arada kafam eserse belki acarim
Surekli takilirsam eps...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Kanatlandırmayan_Redbull - geçen hafta +5

M
Muhafız.
geçen hafta (792 mesaj)
düştüm





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


A
Aelinduilas
geçen hafta (6 mesaj)
Forumda kız ne gezsin. Birkaç ay önce geldi birisi geldiğine pişman ettiler. Yürüyen mi dersin, kovan mı dersin, inanmayan mı dersin. Kız kendini inandırmak için elinin resmini çekti attı bu sefer harun abi dediler Kız arıyorsan kızlar soruyora git. Yalnız meriç olman lazım.

Edit: Birkaç tane var sanırım ancak onları da ben tanımıyorum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aelinduilas -- 12 Şubat 2020; 12:25:3 >


F
Francis J. Underwood
geçen hafta (750 mesaj)
Kızlar dışarda beyler çıkın az sosyalleşin


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Z
Zero Limit
geçen hafta (5741 mesaj)
ekşiden düşüyor burdan düşmez




O
olishernandez Konu Sahibi
geçen hafta (1188 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Francis J. Underwood

Kızlar dışarda beyler çıkın az sosyalleşin
91 saatir ewde yim




K
Kanatlandırmayan_Redbull
geçen hafta (255 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Francis J. Underwood

Kızlar dışarda beyler çıkın az sosyalleşin
Franki hocam son gunlerde baya popi oldun
Ne diyorsun bu durum hakkinda





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

F
Francis J. Underwood
geçen hafta (750 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kanatlandırmayan_Redbull

Franki hocam son gunlerde baya popi oldun
Ne diyorsun bu durum hakkinda

Alıntıları Göster
4 aydır forumda yoktum geçen bi uğradım 2013 konularını hortlatmaya basladıklarını gördüm

bi de konu basligindan icerikte neler oldugunu az cok belli olan konularla dolup tasmisti forum

hem yoklugumda konular acilmis nerdesin diye monk mode daydim tabi

ben de foruma çeki düzen vermeye karar verdim ama yalnızım hocam tabi eski kitlemle beraber yeni kitle de kazandim son 1 haftada ama yine de sizin yoklugunuz ara ara üzüyor beni

hayirsiz epsilon da ugramiyor en son 2 tlye salam ekmek ariyodu asosyal yaratik desen nickini degismis eski halinden eser yok bi sen kaldin sen de tuvalet molasinda ugruyosun buralara gibime geliyor





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Francis J. Underwood -- 12 Şubat 2020; 12:46:22 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
Kanatlandırmayan_Redbull
geçen hafta (255 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Francis J. Underwood

4 aydır forumda yoktum geçen bi uğradım 2013 konularını hortlatmaya basladıklarını gördüm

bi de konu basligindan icerikte neler oldugunu az cok belli olan konularla dolup tasmisti forum

hem yoklugumda konular acilmis nerdesin diye monk mode daydim tabi

ben de foruma çeki düzen vermeye karar verdim ama yalnızım hocam tabi eski kitlemle beraber yeni kitle de kazandim son 1 haftada ama yine de sizin yoklugunuz ara ara üzüyor beni

hayirsiz epsilon da ugramiyor en son 2 tlye salam ekmek ariyodu asosyal yaratik desen nickini degismis eski halinden eser yok bi sen kaldin sen de tuvalet molasinda ugruyosun buralara gibime geliyor

Alıntıları Göster
Hocam aslinda beraber bu konu disini baya canlandiririz lakin eski formumda degilim yahu
Canim hic yazmak istemiyor konu dahi acasim yok
Arada kafam eserse belki acarim
Surekli takilirsam epsil hocam da bana eslik eder eminim ama dedigim gibi icimden gelmiyor birsey
Konularina goz atiyorum eglenceli adamsin vesselam takipliyorum seni





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


G
Go All The Way
geçen hafta (35 mesaj)
sosis olis efsanesi feğil mi bu





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


R
Rindaman
geçen hafta (6118 mesaj)
Burada 1 erkeğe 4346 erkek düşüyor, iyi şanslar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Z
zatrox
geçen hafta (230 mesaj)
Kız yürür ken çelme takar san düşe bilir. Baş ka türlü sü zor sen de.




V
Veronicaa
geçen hafta (718 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Rindaman

Burada 1 erkeğe 4346 erkek düşüyor, iyi şanslar.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D
DamsizDaGirebilenAdam
geçen hafta (137 mesaj)

D
Dfchol
geçen hafta (251 mesaj)
Çelme takarak istediğin yerde istediğin kızı düşürebilirsin. Bil istedim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.