Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
9
Cevap
155
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Foruma facebookdaki gibi chat gelebilir mi?

B BanaMıDediniz Konu Sahibi
9 yıl (1106 mesaj)
Veya pm lerdeki 20 sn kalksin baya bekliyoruz seri seri mesaj atmak gerekiyor bazen bekle 20 sn olmuyor yav





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BanaMıDediniz -- 29 Eylül 2013; 0:08:25 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Y yalnızfokbalıgı
9 yıl (61 mesaj)
birisi chat kanalı gibi birşey kurmuştu ama tutmadı galiba


edit : konu linkihttp://forum.donanimhaber.com/m_80394918//tm.htm





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yalnızfokbalıgı -- 29 Eylül 2013; 1:03:23 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K Konungariket Sverige
9 yıl (1555 mesaj)
aslında mantık güzel




F Frobe
9 yıl (7954 mesaj)
Siti'nin çapı yetmez bunu yapmaya.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C Charlie Chaplin
9 yıl (1304 mesaj)
Aynen

açık arkadaşları PM kısmından görüyoruz


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O Orange DH
9 yıl (607 mesaj)
tutmaz




# #Ramazan
9 yıl (6158 mesaj)
Chat sistemi foruma olan ilgiyi azalttığından yapılmıyor. Yönetimden biri söylemişti.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B Bustoll
9 yıl (487 mesaj)
Forumun amaci bi nevi chat zaten ama konusulanlari herkes gorucek ve yorumunu yapicak



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D DH Premium Paket
9 yıl (107 mesaj)
Kendi forum'uma tek basit kod ile yapmıştım.Gayet basit,ama anında mesaj atıldığı için uygunsuz kelime+içerik yasaklanması olmuyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T TEHET
9 yıl (1388 mesaj)
Bırak, şimdi birde chat'e reklam koyarlar.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.