| kim kardashian sonrası hamilton f1'i kafada bitirmiş. Leclerc denen balonun da gitmesi gerekiyor artık. Yıllardır aynı bir gelişim hiçbir şey yok |
|
Ben Sulayem, sporun mevcut V6 hibrit motorlardan daha basit ve daha güçlü ses karakterine sahip V8 motorlara geçeceğini açıkladı. Bu dönüşüm için hedef yıl 2031 olarak belirtilirken gerekli şartların sağlanması halinde geçişin 2030 sezonuna çekilebileceği ifade ediliyor. Miami Grand Prix hafta sonunda konuşan Ben Sulayem, değişimin artık kaçınılmaz olduğunu vurgulayarak, “Bu olacak, bu sadece bir zaman meselesi,” sözleriyle sürecin kesinliğine dikkat çekti. Eğer Ben Sulayem’in bahsettiği tarihlerde değişim gerçekleşirse V8 motorlar bir kez daha İstanbul Park pistine konuk olacak. |
| < Resime gitmek için tıklayın > |
| Max Verstappen den ötürüdür. Hakkını yememek lazım Senna ve Schumi nin ruhani mirasçısı.. yine de F1 o eski tadı vermiyor.. |
| maxergenus ne Senna nede Schumi ile kıyas edilemez ki... F1 tarihinde sıradan bir pilotu efsanelerle kıyaslamakta... |
| Efsane (3 dünya şampiyonluğuy)Jackie Stewart'a göre, 1.Senna, 2.Schumi, 3.Fangio, 4. Jim Clark 5.Verstapen. fikrine güvendiğim pek çok f1 takipçisi ve yarışcısına göre de cidden bu sevimsiz tip(Verstappen) çok kabiliyetli görülüyor. Senna ve Schumi gibisi bir daha asla gelmez.. umarım Verstapen de bize bunu dedirtir.. |
| redbull şampiyonlukları parası ile aldı ki... maxergenus pilot değil şampiyon değil... |
| Redbull un şampiyonluk paralarını sen mi ödedin bu kadar kesin konuşuyorsun f1 oyun konsollarından izlemeye devam et hadi yallah |
| Hadi ya bak sen |
| Prime Hamilton esintileri izledik bugün müthiş sürdü |
|
Russell iyice kudurmuştur bu sonuçlardan sonra. < Resime gitmek için tıklayın > |
| Çok güzel yarıştı.. yeni düzenlemeler çok işe yaramış.. bugünki gibi sürekli mücadeleyi izleyecek gibiyiz.. |
| Yeni bir yıldız artık doğdu.. Bu Antonelli muhtemelen 7 şampiyonluk rekorunu geçecek.. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >