Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
7
Cevap
934
Tıklama
0
Öne Çıkarma
ford connect Hoparlör takılmasının sakıncası varmı??
E
16 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

slm ark biz ford conncet var ayrıca hoparlör taktırmak istiyoruz daha güzel ve kuvvetli ses için sakıncası varmı acaba? ve tavsiyeniz ney? hangi türlü hoparlör kullanmak lazım. yer olarak bagajı düşünüyoz.



S
16 yıl
Yarbay

Hoparlör takılmasının ne gibi bir zararı olabilir ki ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
16 yıl
Yarbay

tabiki sakıncası olmaz.
sonuçta her araca hoparlör takılabilir.
ticari araçlara neden kaliteli hoparlör takmazlar anlayamıyorum.
sonuçta sürekli yoldasın ve müzik dinliyosun.
bazı şeyleri anlamak güç.

bi de kardeş kafama takıldı neden bu smile ı kullandın


selam ile...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
16 yıl
Yarbay

valla bizim ticari araçlardaki hoparlörler fena sayılmaz ... Biz kim miyiz :) Biliosun


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
16 yıl
Yarbay

mercedes ten bahsediyosun herhalde...
mercedes vito ya falan binmedim
ama güzel olacağını tahmin ediyorum.
bizde caravelle var 2006 model comfortline thermal.
aracın arka tarafında hoparlör yok.
hoparlör giriş yerleri var ama kendisi yok.
fitil oldum
niye böyle bi saçmalık var anlayamıyorum.
sonuçta 60 milyarlık araba sanki hoparlörü koysan adam onu alamayacak.
ben her zaman söylerim
aracın donanımı yüksek olsun varsın 1-2 milyar fazla olsun.
ama neden se vw yi anlayamıyorum caravelleye ne cd çalar koymuş ne arkaya hoparlör


Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
16 yıl
Çavuş

olmaz tabi kihiçbir arabada olmaz



B
16 yıl
Yarbay

quote:

Orjinalden alıntı: _codelinker_
aracın arka tarafında hoparlör yok.
hoparlör giriş yerleri var ama kendisi yok.
fitil oldum
niye böyle bi saçmalık var anlayamıyorum.
sonuçta 60 milyarlık araba sanki hoparlörü koysan adam onu alamayacak.
ben her zaman söylerim
aracın donanımı yüksek olsun varsın 1-2 milyar fazla olsun.
ama neden se vw yi anlayamıyorum caravelleye ne cd çalar koymuş ne arkaya hoparlör

ona bakarsan bizde 1 ay önce arkadaşa 2004 bora pacific aldık
onunda arkasında hoparlör yerleri var ma hoparlör yok içinde
işte tipik bir vw örneği
2 hoparlör koysalar bişi olcak sanki
ama koymazlar
opsiyonel almak dururken....


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
16 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

nasıl bir hoparlör önerirsiniz?



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.