Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
8
Cevap
6997
Tıklama
0
Öne Çıkarma
flickr'da resim nasıl ındırılır?

Y yavuzselimsebik Konu Sahibi
10 yıl (38 mesaj)
evet arkadaslar yardımlarınızı beklıyorum.tesekkurler




C carter
10 yıl (8110 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: yavuzselimsebik

evet arkadaslar yardımlarınızı beklıyorum.tesekkurler

Fotoğrafın üstüne geldikten sonra view all sizes var original e tıklayın daha sonra sağ tıklayıp farklı kaydetle yapabilirsiniz.




Y yavuzselimsebik Konu Sahibi
10 yıl (38 mesaj)
onu herkes bılıyor kardes dalga gecer gıbı oldu bu msjın.o sekılde yapınca html olarak ınıyo resım ınmıyo




H hep öyle olur zaten
10 yıl (150 mesaj)
bazılarında sağ tıklayıp kaydedilmiyor ama sayfanın kaynağını göster deyip kaynaktada .jpg diye aratıp linki buluyosun ve sağ tıklayıp kaydediyosun ben böyle kaydediyorum yapamazsan söyle biraz daha açık anlatim kullandığın tarayıcıyıda yaz tabi


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y yavuzselimsebik Konu Sahibi
10 yıl (38 mesaj)
lınklerı tek tek deneyıp buldum ındırdım de o dedıgın jpgyı aratmayı nasıl yapıcam?




H hep öyle olur zaten
10 yıl (150 mesaj)
internet explorersa sayfa kaynağını göster dediğinde not defteri çıkıyo düzen bul seçeneğinden ilgili kısma .jpg yazıp bul diyosun google choreme de ise kaynağı göster dedikten sonra açılan sayfada sayfayı kenardaki çubuhu ortalara kadar indir alsizesphoto yazan yerdeki linktir ihtiyacın olan tek tek denemen gerekmez resimde gösteriyo bak tıkla http://c1204.hizliresim.com/w/g/4fud0.jpg indirceğin resim küçük bi resimse yani orjinal yok şu boyut felan oluyoya o seçenekler yoksa o küçük resim için aradığın linkte hemen çıkıyo zaten kaynakta resimde işaretledimhttp://f1204.hizliresim.com/w/g/4fums.jpg




Y yavuzselimsebik Konu Sahibi
10 yıl (38 mesaj)
tamam çok tesekkur ederım ılgılendıgın ıcın :)




P Portraitclub
8 yıl (3438 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hep öyle olur zaten

bazılarında sağ tıklayıp kaydedilmiyor ama sayfanın kaynağını göster deyip kaynaktada .jpg diye aratıp linki buluyosun ve sağ tıklayıp kaydediyosun ben böyle kaydediyorum yapamazsan söyle biraz daha açık anlatim kullandığın tarayıcıyıda yaz tabi

İndirilmesine izin verilmemiş fotoğrafları indirmek suçtur




S selo5292
8 yıl (25 mesaj)
firefox'ta resmi seçiyorum, seçimin kaynak kodunu göster deyince resmin adresi geliyor. tıklayıp 'kaydet' diyorum iniyor. biraz zahmetli gibi ama daha kolayını bilimiyorum



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.