Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
36
Cevap
0
Tıklama
8
Öne Çıkarma
Cevap: Flaş Flaş!!!!! Deniz Salyası Karadeniz'de de ortaya çıktı (2. sayfa)

C Celonfix
5 gün (4255 mesaj)
@Nevfel bunun sorumlusu da İmamoğlu ve CeHaPe zihniyeti değil mi Ah o İmamoğlu o arıtma tesisini kapatmasaydı Karadeniz tertemiz olacaktı

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 8 Haziran 2021; 22:16:26 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Nevfel

K Kartal Göz
5 gün (14027 mesaj)
Forumda Marmara Denizi'ndeki müsilaj için İmamoğlu'nu suçlayan şuursuzlar vardı, haber onlara kapak olsun. Aslında o kapak zaten bu musibetin Marmara Denizi'ne kıyısı olan her yerde olduğu bilindiğinden zaten yapılmıştı duble oldu. Tabi insanda önce utanma olacak. Sen sanayi bölgelerin atıklarını kapalı denize ver, sanayiyi bir yere yığ, evsel atık, kanalizasyon vs ne varsa oraya dök sonra o denizin kirlenmemesini, doğanın bu dengesizliği yine de dengeleyeciğini düşün, oldu. Asıl facia bence Kanal İstanbul ile gelecek. Hem ekonomik hem ekolojik.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T Treth
5 gün (3047 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kartal Göz

Forumda Marmara Denizi'ndeki müsilaj için İmamoğlu'nu suçlayan şuursuzlar vardı, haber onlara kapak olsun. Aslında o kapak zaten bu musibetin Marmara Denizi'ne kıyısı olan her yerde olduğu bilindiğinden zaten yapılmıştı duble oldu. Tabi insanda önce utanma olacak. Sen sanayi bölgelerin atıklarını kapalı denize ver, sanayiyi bir yere yığ, evsel atık, kanalizasyon vs ne varsa oraya dök sonra o denizin kirlenmemesini, doğanın bu dengesizliği yine de dengeleyeciğini düşün, oldu. Asıl facia bence Kanal İstanbul ile gelecek. Hem ekonomik hem ekolojik.
Deniz salyası deniz dibindeki bitkilerden filan salgılanan yağışkanımsı bir sıvı değil miydi?

Onu emikleyen bir şey vardı muhtemelen o azaldı nedir acaba merak ediyorum.




K Kartal Göz
5 gün (14027 mesaj)
Şurada güzel bilgiler verilmiş. Derleme yazı.
https://seyler.eksisozluk.com/marmara-denizindeki-buyuk-tehlike-deniz-salyasi-musilaj
@Treth





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartal Göz -- 9 Haziran 2021; 4:28:51 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Treth

N Nevfel
5 gün (2148 mesaj)
Sevgili cahil arkadaş.

Öncelikle müsilajın normalde zaten olabilen bir tabiat olayı olduğunu öğren.

Yani karadenizde de olur başka yerde de olur. Normal düzeyde olduktan sonra bunun bir sakıncası yok. Marmara da daha öncede oluyordu az miktarlarda.

Ama şuan Marmaradaki aşırı müsilaj oluşumun sebebi denizin özellikle İstanbul tarafından aşırı kirletilmesidir.

Bunun için İstanbul'un her atığı arıtılmalıdır. Gidip de arıtma tesisi açmıyorum ne gerek var diyen birini savunmak neyin zekasıdır?

İyi madem lazım değil hepsini kapatsın imam efendi arıtma tesislerinin.

Ulan bu kadar kör muhalif olmayın azıcık aklınızı kullanın.

Senin gibilerin körü körüne Reisci olanlardan hiçbir farkı yok.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Celonfix

B Battlefield Maşuku
5 gün (156 mesaj)
Ne kdar tatlı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @lazer__

C Celonfix
5 gün (4255 mesaj)
"""Öncelikle müsilajın normalde zaten olabilen bir tabiat olayı olduğunu öğren."""

CHP'li belediyenin olduğu yerde olunca suçlu CeHaPe ama AKP'li belediyenin olduğu yerde olunca "normal tabiat olayı". Hadi ordan



""Ulan bu kadar kör muhalif olmayın azıcık aklınızı kullanın.

Senin gibilerin körü körüne Reisci olanlardan hiçbir farkı yok.""

Şu yazdığını okuyup kendine ders çıkar



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Nevfel

R Rindaman
5 gün (7484 mesaj)
7.4 yetmedi mi?




A adnansetek
4 gün (1161 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Celonfix

"""Öncelikle müsilajın normalde zaten olabilen bir tabiat olayı olduğunu öğren."""

CHP'li belediyenin olduğu yerde olunca suçlu CeHaPe ama AKP'li belediyenin olduğu yerde olunca "normal tabiat olayı". Hadi ordan



""Ulan bu kadar kör muhalif olmayın azıcık aklınızı kullanın.

Senin gibilerin körü körüne Reisci olanlardan hiçbir farkı yok.""

Şu yazdığını okuyup kendine ders çıkar
Yarın İstanbul ak partiye bursa chpye geçse aslında İstanbul suçsuz tüm suçlu bursa diyecekler hocam blokla geç trolleri



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


L lazer__ Konu Sahibi
4 gün (1866 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Nevfel

Sevgili cahil arkadaş.

Öncelikle müsilajın normalde zaten olabilen bir tabiat olayı olduğunu öğren.

Yani karadenizde de olur başka yerde de olur. Normal düzeyde olduktan sonra bunun bir sakıncası yok. Marmara da daha öncede oluyordu az miktarlarda.

Ama şuan Marmaradaki aşırı müsilaj oluşumun sebebi denizin özellikle İstanbul tarafından aşırı kirletilmesidir.

Bunun için İstanbul'un her atığı arıtılmalıdır. Gidip de arıtma tesisi açmıyorum ne gerek var diyen birini savunmak neyin zekasıdır?

İyi madem lazım değil hepsini kapatsın imam efendi arıtma tesislerinin.

Ulan bu kadar kör muhalif olmayın azıcık aklınızı kullanın.

Senin gibilerin körü körüne Reisci olanlardan hiçbir farkı yok.
O projenin müsilaj ile ilgisi olmadığını öğrensen keşke Yapılsa da 2024'te biteceğini de bilmezsin şimdi
O bölgeden ziyade ihtiyaç olan yerler Pendik ve Dilovası gibi yerler.. Sanayi atıkları falan yani.. Kapiş? İbb atık arıtma tesislerini Pendik'te kuruyor.

Ulan bu kadar kör muhalif olmayın İmamoğluna karşı. azıcık aklınızı kullanın.

körü körüne reyizci olanlardan biraz farkın olsun
Fanatik olma araştır oku öğren tarafsız ol





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lazer__ -- 9 Haziran 2021; 10:58:56 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K kamberiniz
4 gün (19 mesaj)
korona bitmeden daha bide bu salyayla uğraşıcaz




N Nevfel
4 gün (2148 mesaj)
Anlamamakta ısrar ediyorsun.

Aynen devam trol kardeş.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @lazer__

N Nevfel
4 gün (2148 mesaj)
@Celonfix saçma sapan cevaplar yazıp beni blokladığında kazandın sanıyorsun ama sen de çok iyi biliyorsun nasıl bir trol olduğunu.

Şimdi kudur dur zavallı trol arkadaş.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


L lazer__ Konu Sahibi
4 gün (1866 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Nevfel

Anlamamakta ısrar ediyorsun.

Aynen devam trol kardeş.
Yaaaaa kıyamaaaam Ağlıyor musun sen
< Resime gitmek için tıklayın >

Cevap veremeyince olur öyle

Neyse forum gördü kimin trol olduğunu

Kero, olm arkadaşa biraz ejderya suyu ver kendine gelsin ağlayıp duruyor





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lazer__ -- 9 Haziran 2021; 16:23:32 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

R Redeemertr
4 gün (454 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: lazer__

Yaaaaa kıyamaaaam Ağlıyor musun sen
< Resime gitmek için tıklayın >

Cevap veremeyince olur öyle

Neyse forum gördü kimin trol olduğunu

Kero, olm arkadaşa biraz ejderya suyu ver kendine gelsin ağlayıp duruyor


Alıntıları Göster
Arkadaş ağlama duvarı diye bu başlığa gelmiş kendisini şuraya yönlendirelim, hem madalya aldıkları kankaları ile takılırlar


< Resime gitmek için tıklayın >




N Nevfel
4 gün (2148 mesaj)
Senin cevabın imzamda.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @lazer__

L lazer__ Konu Sahibi
4 gün (1866 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Nevfel

Senin cevabın imzamda.
Oraya bi ekleme yap da tamamla imzanı "çünkü verecek cevabım yok"





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lazer__ -- 9 Haziran 2021; 18:11:15 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.