Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 4 misafir, 1 mobil kullanıcı
21730
Cevap
1486530
Tıklama
102
Öne Çıkarma
Cevap: Finansbank Enpara [ANA KONU] (1087. sayfa)
N
6 gün (265 mesaj)
Er

Enpara ile BİST üzerinden "borsadan satış" yöntemiyle halka arz olan şirketlere talep girişi yapabilirsiniz. Ancak "talep toplama" yöntemiyle yapılan halka arzlarla ilgili geliştirme çalışmalarımız henüz tamamlanmadığı için şu an bu halka arzlara şu an için Enpara üzerinden katılamazsınız.




Bu mesajda bahsedilenler: @CanLog
S
6 gün (9753 mesaj)
Yüzbaşı

Nitelikli yatırımcı olduğunuz menünün bir yerinde yazıyor mu?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @CanLog
C
6 gün (4667 mesaj)
Binbaşı

yazan yer yok ama , tly emir gitmezdi nitelikli yatırımcı statüde olmasam



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: ykent



Bu mesajda bahsedilenler: @shutterbug
M
6 gün (141 mesaj)
Çavuş

Hangi bankayi kullaniyorsunuz bilmiyorum ama ziraatten yatirim hesabindaki bize ulasin kismindan yazarak enparaya virmanladim. Daha onceleri yapi krediden internet bankaciligi uzerinden denizbank ve vakifbanktan ise bankaya giderek virmanladim.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @redloves
S
4 gün (1233 mesaj)
Binbaşı

Fon ve Bist gelmesi çok iyi oldu. Yakın zamanda uygun komisyonlarla ABD borsaları da gelirse çok güzel olur.



W
dün (12149 mesaj)
Yarbay

Akbank'ta şubeye giderek mi oluyor virman.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
2
dün (7514 mesaj)
Yarbay

virman için bankaya gitmek lazım hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @waybe
W
dün (12149 mesaj)
Yarbay

Teşekkürler hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @2jz1993
N
dün (3941 mesaj)
Yarbay

Virman ile hisselerini diğer bankalardan enparaya taşıyan oldu mu? Deneyimi paylaşabilecek olan var mı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
17 sa. (451 mesaj)
Teğmen

Virman işi sıkıntı para gönderir gibi gönderemiyorsun şubeye falan gitmen gerekiyor masraf fazla çıkabilir bi standart yok benim bildiğim aracı kurumlar kafalarına göre takılıyorlar



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ntquartex
K
17 sa. (25555 mesaj)
Yarbay

Hocam nasraf cok cikmaz da araci kurumunuz bankaysa banka subesine ugramaniz gerekebilir.

Eger banka degil de araci kurumsa hisse transferi daha kolay oluyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KARACABEYY -- 9 Haziran 2026; 2:12:14 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @CardoMann
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.