Teşekkürler |
Tabi ki de lord of the rings extented edition versiyonunu izleyin |
yararlı konu up |
. |
Usual Suspects Reservoir Dogs Memento Back to the future serisi Pulp Fiction Moon Gravity Schindlers list |
Tropa de Elite 1-2 Goodbye Lenin Rush Starred Up Un Prophete Inception falan yazmadım çünkü izlemeyeni dövüyorlar artık Gerçi bu filmlerde öyle "sinefil" filmleri değil bilindik filmlerde işte farklılık olsun diye bunları yazdım (hepsi çok sevdiğim filmler) |
Film ismi dışında şöyle yapabilirsiniz mesela Leonardo reisin tüm filmlerini izledim beğenmediğim olmadı nerdeyse aynı şekilde Tom Hanks falan ... Genel olarak yazılmayanları yazayım -Ready Player One (Başlat) -Warcraft -Kral Arthur:Kılıç Efsanesi -Uzay yolcuları -Uyumsuz Daha çok yazabilirim |
Dizi olarakta izlemeyen varmıdır bilmiyorum ama yine yazayım -Prison Break -Breaking Bad -Westworld -La case de papel -Game of thrones -Vikings -Lost Gibi çok bilindik dizileri izleyebilirsiniz ... |
Hocam istediğiniz kadar yazabilirsiniz :) Keşke yazın başında acsaydim konuyu |
28 gün sonra 28 hafta sonra |
Sonsuzluk teorisi biyografi severseniz sherlock onurlu Bİ adam ben Bİ efsaneyim Abraham lincoln vanpir avcısı |
imdb 250 dışında ve mümkünse 'fazla tanınmayan' filmlerden önerir misiniz :D Kıtlık yaşıyorum :( |
🌹 |
Birkac film önerisiyle yaz tatilini evinde gecirmek zorunda olan bazılarımız için film tavsiyeleri yapalım. Tavsiye edilen filmleri bu ilk mesaja tek tek editleyecegim.
Ben başlıyorum
Piyanist
Generation War
İntouchables
Sully
St.james place
Shutter island
Forest gump
Sikiysa yakala
Esaretin bedeli
İnception
Yıldızlararası
Prestige
Carol*
Lord of the Rings serisi
Harry Potter serisi
-Ready Player One (Başlat)
-Warcraft
-Kral Arthur:Kılıç Efsanesi
-Uzay yolcuları
-Uyumsuz
Tropa de Elite 1-2
Goodbye Lenin
Rush
Starred Up
Un Prophete
Usual Suspects
Reservoir Dogs
Memento
Back to the future serisi
Pulp Fiction
Moon
Gravity
Schindlers list
28 gün sonra
28 hafta sonra
Sonsuzluk teorisi
sherlock
onurlu Bİ adam
ben Bİ efsaneyim
Abraham lincoln vanpir avcısı
Snowden ,
127 saat
IPman,
limit yok
Can dostum
Eddie The Eagle (Kartal Eddie)
The Prestige
Yapay Zeka (biraz eski duygusal bir film)
A Beautiful Mind (Akıl Oyunları)
Who am I (Müthiş filmdi izleyin mutlaka)
Denizin Ortasında
Hacker (Çok iyi film)
Finding Neverland (Johnny Depp reyiz efsane film duygusal)
Camino (galiba gözlerim dolmuştu tek film olabilir gözümün dolduğu)
Sürpriz Damatlar ( Bayağı komikti fransız filmi :D)
The Tale of Princess Kaguya (Animasyon)
Inside out (Animasyon)
The good dinasour (animasyon)
Mr Hublot (kısa film animasyon)
the shining
yedi samuray
city of god
mask
spirited away
good will hunting
Le trou
The man from earth
Kara Sovalye serisi
Matrix
Fight Club
Machinist
Mulholland Drive
Gravity
Magnolia
Moulin Rouge! (Romantik)
Persona
La Dolce Vita
Brokeback Mountain (Heath Ledger Oyunculuğu)
The Master (Joaquin Phoenix Oyunculuğu)
On the Waterfront (Rıhtımlar Üzerinde Marlon Brando Efsanesi mükemmel film)
Apocalypse Now (En iyi savaş filmi olabilir)
Casablanca
Barry Lyndon
2001: A Space Odyssey (Kubrick Efsanesi)
A Clockwork Orange
The Shining (Jack Nicholson)
A flew over the cuckoo's nest (Jack Nicholson)
There Will be Blood (Daniel Day Lewis Oscarlı)
Türk;
Once Upon a Time in Anatolia (Nuri Bilge Ceylan)
Kış Uykusu (Nuri Bilge Ceylan)
Ahlat Ağacı (Nuri Bilge Ceylan)
Bad Genius: Tayland yapımı bir film, Tayland'daki eğitim sistemini eleştiren, güzel ve sürükleyici bir yapım
The Lobster: Kendisine eş/sevgili bulamayanların hayvana dönüştürüldüğü bir dünyada geçen distopik bir yapım
Wild Tales: 6 kısa filmden oluşan, insanların sinirlendiğinde ne hale gelebileceğini en kara mizahi anlayışıyla sunan, izlemesi keyifli bir yapım
Medianeras: Yalnızlıktan muzdarip iki karakterimizin yollarının kesişemeyişini işleyen, sıradan bir hayat kesiti gibi yalın ama anlamlı bir film, sırf arjantin mimarisi için dizdiği lafları içeren o giriş konuşması için bile izlenir
Dans La Maison: Kitap gibi bir fransız filmi demek yeterli olur bence, hırslı bir öğretmen öğrencisinin yazdığı hikayesini devam ettirebilmesi için elinden geleni yapıyor ve olaylar hiç umulmadık bir noktaya taşınıyor
Disconnect: Sanal hayatın olumsuzluklarını 3 farklı karakter ve ailesi çevresinde irdeleyen bir yapım, ve her dakikasında dram dram dram
Mr.Nobody: Jared Leto'nun oynadığı en iyi filmdir gözümde, konusunu anlatmak yersizdir, açıp izlenmeli ve mindfuck yaşanmalıdır
I Origins: Bilim vs din (daha doğrusu inanç) kapışması gibi bir çiftin hikayesini işleyen, bilim kurgu olarak pek göremedim ama fantastik diyecek kadar da uçuk olmayan, anlamlı bir finale sahip film
Perfect Sense: Eva Green ve Transpotting filminden tanıdığımız Ewan Mcgregor'un başrollerini paylaştığı, duyu organlarının işlevini yitirdiği bir dünyada geçen distopik film, kitap olarak Körlük kitabı ile bağdaştırdım, okumayan varsa onu da okusun efsane kitap (birbirleriyle tamamen alakasızlar sadece konu itibariyle benzeşiyorlar)
Dizi Önerileri
Tabula Rasa: Belçika yapımı, felsefeden aşina olduğumuz bu kavramın isim verdiği dizi geçirdiği kaza sonucu hafıza kaybı yaşayan ve her güne neredeyse sıfırdan başlayan bir kadının hayatının devam ediş sürecini işliyor, etkileyici bir dram ve psikolojik gerilim
Şahsiyet: Sene içinde epey ses getirdi, Türkiye'den böyle dizi çıkar mı diye, çıkıyormuş, alzeimer olacağını öğrenen karakterimiz geçmiş ile kalan hesaplaşmalarını gerçekleştirmeye başlar, nasıl olsa unutacağım diye, izlemeyen varsa izlesin sırf Haluk Bilginer'in o eşsiz performansı için bile izlenir
Dark: Alman yapımı ve gene sene içinde epey ses getirmiş bir dizi, halihazırda sadece tek sezonu olmasına rağmen bölümlerin sindirilmesi zor, birbirinin içine geçmiş zaman dilimleri ve bunlar arasındaki yolculuğu alışılagelmişten çok farklı işleyen ileride efsane olacağına inandığım bir yapım
Glitch: Ölen insanların dirildiği ama belli bir bölgenin dışına çıkarlarsa tekrar öleceği, kim olduklarını hatırlamaya ve eski hayatlarını kazanmaya çalıştıkları ilginç bir yapım
Animal Kingdom: Annesi yüksek dozdan ölen genci büyükannesi devralıyor ve dayılarından oluşan profesyonel bir hırsızlık ağına düşmüş oluyor, dizideki tüm karakterler ayrı bir ruh hastası potansiyeli taşımaktadır ve peaky blinders, soa türevi dizileri seven bunu ayıla bayıla izler, epey sürükleyicidir
Humans: İnsansı robotların hayatımıza girdiği ve artık pek çokları için insandan daha önemli hale geldiği bir dünyada geçen sağlam bir bilimkurgu
Deustchland 83: Şu anlık tek sezon olan bir doğu alman casusunun batı almanyaya gidişini konu alan bir yapım
Predestination öneririm, sağlam bilim kurgudur.
Psikolojik gerilim severseniz, The Shining ve Idenity bakın derim kesinlikle.
Belko Experiment (2016)
Exam (2009)
The Commuter (2018)
Snowpiercer (2013)
Unknown (2011)
The Other Guys (2010)
Independence Day (1996) (Bunun 2016'da ikinci filmi de gelmişti ama ilk film kadar başarılı olamadı. Havası hemen söndü)
Godzilla (1998)
Ronin (1998)
Leon The Professional (1994)
Matrix serisi
Saw serisi 1-6 (7. film leş 8. film idare eder)
Pirates Of The Caribbean serisi (En kötü filmi 4. film. Bu seriyi komple Türkçe dublaj [DVD dublajı] izlemenizi tavsiye ediyorum)
Cube serisi
The Ruins (2008)
Buried (2010) (127 Saat filmini seven bunu da sevecektir ki ben daha çok sevmiştim bunu)
The Island (2005)
Escape Plan (2013)
My name is Kahn (2010)
PK (2014)
Ready Player One (2018)
Annihilation (2018)
Paddington 1-2
Peter Rabbit (2018)
In Time (2011)
Locke (2013)
The Man From Earth (2007) (2. filmi de var ama çok tırt)
What Happened To Monday (2017)
Posiedon (2006)
Wind River (2017)
The Punisher 1-2 (Ama Thomas Jane'in yer aldığı 2004 yapımı ilk film daha iyiydi bence)
Dedemin Fişi (2016)
Jagten (2012)
Headhunters (2011)
Pek Yakında (2014)
Barda (2007)
Kaybedenler Kulübü (2011)
Baby Driver (2017)
The Hitman's Bodyguard (2017)
Captain Phillips (2013)
Pathfinder (2007)
Sınav (2006)
Nocturnal Animals (2016)
Arrival (2016)
Hacksaw Ridge (2016)
Passengers (2016)
Mojin - The Lost Legend (2015)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BirinciGelenSperm -- 20 Ağustos 2018; 11:36:23 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >